Oh dat wist ik niet.quote:
Ach Zweden geef je onbegrijpelijk binnen een minuut weg vanwege ontbreken van scherpte... Duitsland was inderdaad op alle fronten beter, maar toen misten we er ook nogal wat... je moet alles wel in perspectief zien....quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:09 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Contrast is wel erg groot hoor
Inderdaad jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:11 schreef Strani het volgende:
Wat een saaie fans heeft Engeland zeg.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:11 schreef Strani het volgende:
Juist typisch Nederlands om op basis van een gelukkig WK te denken dat je wel even over ploegen als Engeland, Portugal en Duitsland heen walst.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Typisch Nederlands... het gaat even wat minder de afgelopen interlands en nu zouden ze er ineens weer geen kut van kunnen...
maar goed dat wij van die die-hard fans hebbenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:11 schreef Strani het volgende:
Het speeldbeeld is nu wat minder, maar ben er van overtuigd dat het weer beter gaat wordenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Typisch Nederlands... het gaat even wat minder de afgelopen interlands en nu zouden ze er ineens weer geen kut van kunnen...
Ik zit elke 2 weken in het Philips stadion dus ik ben het gewendquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:11 schreef Strani het volgende:
nu de tv nogquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:11 schreef VeX- het volgende:
Streamkwaliteit is erg fijn bij Veronica. De NOS is zo kut wat dat betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |