quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:02 schreef leeell het volgende:
vraagje aan iemand die wel de beta ed. heeft gedaan
ME1 was redelijk veel RPG-elementen
ME2 had het nog maar sporadisch (veel meer actie georiënteerd)
hoe zit het met 3?
reeds gedaan, of het zijn fanboy berichten of mensen die ongefundeerd lopen af te krakenquote:
Kut. Dan moet je praktisch gelijk naar de Normandy om de quest te doen om het spel op zijn volst te kunnen spelen. Leuk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:00 schreef ROFLOL het volgende:
IGN is bezig met een review en geeft hierbij antwoord op vragen van gamers:
[..]
Timed quests, shit. Als er een ding is in games waar ik een gruwelijke hekel aan heb dan is het wel aan tijdsdruk.
ME3 heeft er meer dan 2, zo kun je in iets meer detail je personage ontwikkelen, maar het komt niet op het niveau van 1. Ook qua wapens is er wat meer diepgang, maar gelukkig niet in de absurde proporties van het eerste deel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:02 schreef leeell het volgende:
hoe zit het met 3?
dat is wel goed, het wapensyteem van I was echt raketwetenschapquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
ME3 heeft er meer dan 2, zo kun je in iets meer detail je personage ontwikkelen, maar het komt niet op het niveau van 1. Ook qua wapens is er wat meer diepgang, maar gelukkig niet in de absurde proporties van het eerste deel.
Het is een tussenweg die voor mijn gevoel meer van 2 heeft dan van 1, zeg 60-40%.
Kom zelf alleen in het spoiler-vrije deel en het MP-forum. Ik volg de hele rel totaal niet maar een ding is zeker, het is te laat om nu nog iets aan te passen. En er is nu eenmaal een grote kans op teleurstelling als de verwachtingen zo hoog zijn en ME3 is behoorlijk gehyped. Ben zelf positief verrast door de MP, single player demo vond ik tegenvallen (te lineair).quote:Effective immediately there is a zero tolerance policy on any form of abuse towards staff, moderators or other Community members.
Anyone posting a personal attack on staff, moderators or other Community members will, at the sole discretion of staff or moderators, be banned from the BioWare Social Network without notice and is no longer welcomed.
While we continue to value all of our customers and fans, participation in the BSN and engaging with staff and like-minded community members is - to be abundantly clear - a privilege, and not a right. Members may continue to discuss and critique our games and products in a civil manner, but any form of discussion targeted at an individual will not be tolerated. New and existing members who cannot adhere to the code of conduct, or maintain a civil demeanor at all times, are encouraged instead to contact customer support for any game related issues they may have.
Help me herinneren? Ik vond ME1 al bijna een FPS en er staat me zeker bij de wapens weinig diepgang bijquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:44 schreef Morthill het volgende:
Ook qua wapens is er wat meer diepgang, maar gelukkig niet in de absurde proporties van het eerste deel.
Je had in 1 enorm veel wapens en was toch continu bezig met zoeken en rapen, zelfs kopen van nieuwe wapens, armor en upgradesquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Help me herinneren? Ik vond ME1 al bijna een FPS en er staat me zeker bij de wapens weinig diepgang bij
En dankzij die DLC kunnen ze dan weer wat extra geld pakken. Het is dus gewoon een vooropgezet complot van EAquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:35 schreef GeekyMe het volgende:
Eigenlijk is het goed te fixen.. Sterker nog zo'n 3 jaar geleden was er nog een game met zulke issues en die hebben het ook met een DLC kunnen recht trekken. dat was ook nadat de community over hun heen viel. Dus het is zeker do-able.
Ik zie wel wat er waar van is. Ik ben per ongeluk er van op de hoogte gebracht en heb er wel een erg meh gevoel over. Maar we zien wel
Ik zet mijn aluhoedje alvast opquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:51 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
En dankzij die DLC kunnen ze dan weer wat extra geld pakken. Het is dus gewoon een vooropgezet complot van EA.
Conclusie: pre-order cancelled.
Jij hebt sowieso een selectief geheugen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Help me herinneren? Ik vond ME1 al bijna een FPS en er staat me zeker bij de wapens weinig diepgang bij
Zal wel verklaren waarom ik geen idee heb wie je bent of waar je het over hebtquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:54 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso een selectief geheugen.
Oh, dat vond ik eigenlijk wel tof.quote:Om Morthill aan te vullen: als je geen training had met bepaalde wapens, kon je ze ook niet optimaal gebruiken; geen scopes, sterkere aanvalsopties e.d.
ME3 is meer actie georiënteerd, in ieder geval vergeleken met 1. Maar veel van de dialogen waren ook verwijderd omdat het een demo is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:02 schreef leeell het volgende:
hoe zit het met 3?
Och, ik herinner je uit het DE:HR topic.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:09 schreef ems. het volgende:
Zal wel verklaren waarom ik geen idee heb wie je bent of waar je het over hebt![]()
Ohja, die prima-te-vergeten-opvolger van het beste spel ooitquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:17 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Och, ik herinner je uit het DE:HR topic.
O.a.
Deus Ex Human Revolution.quote:
Wat noem je RPG elementen? Ik heb best veel RPG spellen compleet grijs gespeeld, en moet zeggen dat ik bij ME2 niets te kort kwam. Het grootste punt van RPG is het hebben van een sterk en niet-lineair verhaal, waar de keuzes die je maakt ook daadwerkelijk effect hebben. Dat was bij ME1, dat was bij ME2, en dat zal zeker ook bij ME3 zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:02 schreef leeell het volgende:
hoe zit het met 3?
RPG wordt meestal gezien als veel kunnen instellen aan je personage enzo, het D&D-effect zullen we maar zeggen, en dat je vooral bezig bent met verkennen, praten en het verhaal en weinig met combat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:32 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Wat noem je RPG elementen? Ik heb best veel RPG spellen compleet grijs gespeeld, en moet zeggen dat ik bij ME2 niets te kort kwam. Het grootste punt van RPG is het hebben van een sterk en niet-lineair verhaal, waar de keuzes die je maakt ook daadwerkelijk effect hebben. Dat was bij ME1, dat was bij ME2, en dat zal zeker ook bij ME3 zijn.
Sowieso. Hoewel de voorloper duizentmiljoen keer beter is was het alsnog een van de meer vermakelijke spellen van het jaarquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:27 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Deus Ex Human Revolution.
Een aanrader volgens ems.
Waarom?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:08 schreef Maanvis het volgende:
je kunt niet iedereen tevreden stellen.
Voor mij is ME2 na WoW de beste game ooit.
Het verhaal en de uitdieping van de karakters en personages. In geen ander spel zie je een compleet nieuw universum ontstaan met verschillende buitenaardse rassen met leden van dat ras die allemaal hun eigen personage en karakter hebben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:05 schreef ems. het volgende:
Waarom?
Sowieso vond ik ME2 in de eerste plaats een shooter/story achtige game, waarbij het RPG'en op de 2e plaats kwam. Een beetje hetzelfde als wat DA heeft gedaan. (hoewel ME2 vele malen beter is dan DA2)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |