Ik kan ook geen scooter rijden, in de praktijk is dat toch makkelijker dan je denkt.quote:
Dit ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:25 schreef ValHallen het volgende:
Met de auto gaan als je in een dichtbevolkt land als Nederland woont is echt een hele dikke vette no-go hoor. Fietsen/brommers/motors, die moet je hebben.
Dat kan ik ook wel, ik heb nog met enige regelmaat de scooter van mijn nicht gebruiktquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan ook geen scooter rijden, in de praktijk is dat toch makkelijker dan je denkt.
Daarnaast dood ga je toch, hoe maakt niet uit.
Jat een scooter.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel, ik heb nog met enige regelmaat de scooter van mijn nicht gebruikt
Wel eerst proberen mij op te halen. Of blijf bij jou, dunner bevolkt, kom ik jou ophalen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga wel naar Duitsland vluchten dan, meer bos.
Dat is een goed plan. Scandinavië is ook slim, dunbevolkt as hell.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou rokje gaan zoeken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar kan ik mezelf ook wel in vindenalleen dan blijven neuken tot aan het einde
We kunnen ook de Hoge Veluwe opvluchten en onderduiken in de heidevelden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wel eerst proberen mij op te halen. Of blijf bij jou, dunner bevolkt.
Mag ook, kan ook. Als je er van afflikkert ben je wel gelijk de klos natuurlijk.quote:
Mja beter verzamel je echt een groep van minimaal 10 mensen en neem je die mee, zodat ieder toch nog wel kan slapen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is een goed plan. Scandinavië is ook slim, dunbevolkt as hell.
als je me maar niet stoort dan, terwijl ik bezig benquote:
Halloquote:
wutquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
Nee, geen open velden in.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We kunnen ook de Hoge Veluwe opvluchten en onderduiken in de heidevelden.
Ze zijn omringd door bossen maar je hebt er meer overzicht en voldoende plaatsen om naar te vluchten als ergens uit de bossen zombies opduiken.quote:
Mijn fiets is keigoed, straks heb je een scooter waar wat aan mankeert, dan ben je in een keer de lul he.quote:
Ik zal stil zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
als je me maar niet stoort dan, terwijl ik bezig ben
Maar je kunt nooit met je rug tegen de muur staan, zolang je een beetje low profile houdt moet het bij jou nog wel een week uit te houden zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn omringd door bossen maar je hebt er meer overzicht en voldoende plaatsen om naar te vluchten als ergens uit de bossen zombies opduiken.
dan is het goedquote:
Dit kan ook ja. Gewoon naar bommelerwaard, en dan zorgen voor wat vuurwapens en gewoon op de toegangswegen gaan staan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:29 schreef ValHallen het volgende:
Bommelerwaard is prima inderdaad, is gewoon een verkapt eiland. Alle toegangswegen blokkeren, de aanwezige zombies uitschakelen en je bent klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |