Nee je moet inderdaad heel erg geluk hebben om een Acer te hebben die het 4 jaar goed doet =)quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:49 schreef Rnnz het volgende:
Onzin, is bij lange na niet altijd zo. Ik heb een 5920G met wat betere specs en in de afgelopen 4 jaar nog nooit problemen mee gehad.
Overigens wel frappant, eerst de laptop vreselijk afkraken en vervolgens toch geld bieden.
Als je wilt kan ik hem voor je op marktplaats pleuren en bij jou laten ophalen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:53 schreef Max2012 het volgende:
ik snap dat bij elk merk en elke model laptop er een paar rotte appels tussen zitten.
Maar deze laptop is bijna 3 jaar en heb me nog nooit in de steek gelaten dus 110 vind ik toch echt te weinig.
ik vind het wel apart dat je zoiets liever verzend dan laat ophalen bij je thuis zodat iemand hem gewoon werkend kan zien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:21 schreef Max2012 het volgende:
150excl is een deal.zolang er geen hoger bod komt.dan hoor ik het maandag nog wel.eventueel kan die ook opgehaald worden.maar het liefst verzending.verzekerd.
100quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:32 schreef Max2012 het volgende:
Gast ga lekker ergens anders heen met je weetjes.
Ik probeer hier iets serieus te verkopen dan hoef ik geen bijdehandte opmerkingen bij.
En voor die prijs verkoop ik hem zeker niet nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |