Goed lezen en op een volwassen manier reageren.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:50 schreef Five_Horizons het volgende:
En de bedoeling van dit topic is?
+1quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:50 schreef Five_Horizons het volgende:
En de bedoeling van dit topic is? (een oproep met vreselijke taalfouten helpt niet, trouwens...)
Jullie (?) vinden de consument dus niet integer?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:47 schreef Peter12 het volgende:
Uit onlangs gepubliceerde gegevens ca 30% van de Nederlanders betaald hun rekening niet of niet op tijd. Omgerekend zijn dat om en nabij 600.000 huishoudens.
Onderliggende gegevens m.b.t deze cijfers hebben wij niet maar het stoort ons dat de spotlight mogelijk verkeerd gericht staat.
Naar onze mening wordt de integriteit van deze huishoudens hiermee ter discussie gesteld.
Als integer mens wordt je steeds regelmatiger weggezet als halve crimineel, de huidige politieke leiding in Nederland denkt alles met een glimlach
op te lossen maar heeft geen oog voor dat wat er werkelijk gebeurd in de samenleving.
De bankiers volgevreten worden nog steeds als zijnde zeer belangrijk met alle egards behandeld.
Het is/wordt tijd dat een ieder die zich bedonderd voelt zich meld, zodat wij met behulp van uw informatie een beeld krijgen van de onderliggende oorzaken.
U wordt door genoemde partijen als integer neergezet, wij accepteren dat niet vandaar deze oproep. Als we onze krachten bundelen, kunnen ze niet om ons heen
Dus in Nederland zijn 2 miljoen huishoudens?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:47 schreef Peter12 het volgende:
Uit onlangs gepubliceerde gegevens ca 30% van de Nederlanders betaald hun rekening niet of niet op tijd. Omgerekend zijn dat om en nabij 600.000 huishoudens.
Ja, 2 mln huishoudens met gemiddeld 8 personenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:02 schreef qazplm het volgende:
[..]
Dus in Nederland zijn 2 miljoen huishoudens?
Ga ergens anders zieltjes winnen voor je... ja wat eigenlijk?
Ik zou nog maar even verder rekenen dan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:47 schreef Peter12 het volgende:
Nee! Hoe durven ze! De schoften! Mij zomaar integer noemen, de brutaliteit!quote:U wordt door genoemde partijen als integer neergezet, wij accepteren dat niet
quote:Lees goed en reageer op een volwassen manier
Nou heb ik er weinig bezwaar tegen om integer genoemd te worden, maar hoe wil TS krachten bundelen? En waartegen?quote:U wordt door genoemde partijen als integer neergezet, wij accepteren dat niet vandaar deze oproep. Als we onze krachten bundelen, kunnen ze niet om ons heen
betaalDquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:47 schreef Peter12 het volgende:
Onderliggende gegevens m.b.t deze cijfers hebben wij niet maar het stoort ons dat de spotlight mogelijk verkeerd gericht staat.
Naar onze mening wordt de integriteit van deze huishoudens hiermee ter discussie gesteld.
Als integer mens wordt je steeds regelmatiger weggezet als halve crimineel, de huidige politieke leiding in Nederland denkt alles met een glimlach
op te lossen maar heeft geen oog voor dat wat er werkelijk gebeurd in de samenleving.
De bankiers volgevreten worden nog steeds als zijnde zeer belangrijk met alle egards behandeld.
Het is/wordt tijd dat een ieder die zich bedonderd voelt zich meld, zodat wij met behulp van uw informatie een beeld krijgen van de onderliggende oorzaken.
U wordt door genoemde partijen als integer neergezet, wij accepteren dat niet vandaar deze oproep. Als we onze krachten bundelen, kunnen ze niet om ons heen
Bleef het daar maar bij....quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:01 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ws. is Peter nog maar 12 en een beetje vroegwijs? Verder wordt ik nl. niks wijzer van de OP
QFT, maar wat moet je anders verwachten van een newbie met 1 post die van onsamenhangendheid uit elkaar valt.quote:
Peter12= Peter_Hoopman met zijn quasi-filosofisch geneuzel?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:59 schreef DonJames het volgende:
Wat is dit nou weer voor een onsamenhangend gezwets?
Is toch gemakkelijk, zo'n zondebok?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:30 schreef VVDer het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen als een halve criminelen neergezet worden. Zo wordt naar mijn optiek wel gekeken naar de bankiers!
O ja, dat figuurquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:15 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Peter12= Peter_Hoopman met zijn quasi-filosofisch geneuzel?
Vertaalsite gebruikt lijkt me...quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:50 schreef Five_Horizons het volgende:
En de bedoeling van dit topic is? (een oproep met vreselijke taalfouten helpt niet, trouwens...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |