Gelukkig is het maar een mening, maar om Rome een wangedrocht te noemenis echt not-done, klaar. Misschien niet helemaal je smaak, maar kom op zeg, wangedrocht...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja.
Tudors ook trouwens.
Vind ik allebei stukken, stukken beter dan dat wangedrocht Rome.
De Tudors, dat was pas een wangedrocht. Dat had zo weinig met de echte Tudors te maken dat het me soms nog verbaasde dat ze wel de namen aanhielden...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja.
Tudors ook trouwens.
Vind ik allebei stukken, stukken beter dan dat wangedrocht Rome.
Och, ik vond tudors wel een schattig tussendoortje. Maar inderdaad was er absoluut niet iets bijzonders aan te ontdekken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:38 schreef lunapuella het volgende:
[..]
De Tudors, dat was pas een wangedrocht. Dat had zo weinig met de echte Tudors te maken dat het me soms nog verbaasde dat ze wel de namen aanhielden...
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:39 schreef Angelof9 het volgende:
De enige show waar ik ooit zo enthousiast over ben geweest als GoT was Battlestar Galactica. Maar ikj geloof toch dat ik GoT nog beter vind
Nee zeg, veel te cheesy.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:47 schreef merry77 het volgende:
Dan hoop ik wel dat dat de originele 80s Battlestar Galactica was.
[..]
De aankleding was tof, de meeste van de acteurs en Peter o'Toole als paus was helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:38 schreef lunapuella het volgende:
[..]
De Tudors, dat was pas een wangedrocht. Dat had zo weinig met de echte Tudors te maken dat het me soms nog verbaasde dat ze wel de namen aanhielden...
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:39 schreef Angelof9 het volgende:
De enige show waar ik ooit zo enthousiast over ben geweest als GoT was Battlestar Galactica. Maar ikj geloof toch dat ik GoT nog beter vind
Oh ja, je hebt helemaal gelijk. Wereld show en die 5 minuten op het einde beloofde zoveel goeds! Echt heel zonde dat het was gecanceledquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:27 schreef MAHL het volgende:
[..]En Caprica? Die vond ik op bepaalde vlakken zelfs nog beter dan BSG
Alleen jammer dat het gecancelled is na slechts 1 seizoen.
caprica klopte idd niets van. En ook BSG was historisch niet accuraat. Gelukkig is GoT wel precies zoals het echt gebeurd isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:49 schreef Bellatrix het volgende:
Het is altijd zo kut dat die shows niet eens historisch accuraat probéren te zijn.
Dijenkletsertquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
caprica klopte idd niets van. En ook BSG was historisch niet accuraat. Gelukkig is GoT wel precies zoals het echt gebeurd is
Mja, het eindigde gelukkig niet op een cliffhanger, en die laatste 5 minuten lieten toch nog een beetje zien hoe het zou aflopen... Maar toch, eeuwig zonde dat het van de buis is, die serie had uiteindelijk echt alles: goede personages & drama, interessant verhaal, filosofische vraagstukken, relioten, actie... Die serie had eigenlijk ook op HBO gemoeten, want het was wel duidelijk dat het 'te moeilijk' voor de doorsnee Amerikaan was.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:30 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt helemaal gelijk. Wereld show en die 5 minuten op het einde beloofde zoveel goeds! Echt heel zonde dat het was gecanceled
Maar aan de andere kant, misschien was het wel bergafwaarts gegaan met seizoen 2... Dan zou het beter zijn gebleven bij een 'one season wonder'.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:06 schreef Angelof9 het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom HBO de show niet heeft overgenomen, maar misschien was dat juridisch niet mogelijk ofzo.
Moet wat doen, om te tijd tot april te vullenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:25 schreef MilanILF het volgende:
Gaan we eerst zeiken over boekpraat en gaan we nu over andere series lullen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |