ja, ja, nee, neequote:Op woensdag 29 februari 2012 17:15 schreef muzas het volgende:
Dit is het topic waar je wel fap/offtopic plaatjes mag plaatsen, random spelers die niet eens mee doen mag uitschelden en een ajax-feyenoord discussie mag starten?
Oh, en negerpiemels?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Nederlands Elftal, serieus de kanker van het voetbal.
In dat geval ONZ >>> VBLquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:15 schreef muzas het volgende:
Dit is het topic waar je wel fap/offtopic plaatjes mag plaatsen, random spelers die niet eens mee doen mag uitschelden en een ajax-feyenoord discussie mag starten?
Oh, en negerpiemels?
[ afbeelding ]
koppelen aan andere topic.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:46 schreef Jojoortje het volgende:
Eigenlijk zou ik 'm nou naar VBL moeten verplaatsen.
Bitch please, iedereen weet dat er alleen vaste kliekjes en mongolen in VBL posttenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[29/2 Oefenwedstrijd:] Engeland - Nederland vanaf 21:00![]()
in ONZ posten er ook mongolenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bitch please, iedereen weet dat er alleen vaste kliekjes en mongolen in VBL postten
Dat hier ook mongolen posten maakt mijn bewering niet minder juist hoor snuggere harryquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in ONZ posten er ook mongolen
jawel faalhaas. in VBL posten er ook normale gozers kneus.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat hier ook mongolen posten maakt mijn bewering niet minder juist hoor snuggere harry
In VBL posten er weldegelijk mensen die kunnen voetballenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef TwyLight het volgende:
En in ONZ posten grappige mongolen, in VBL zitten mongolen die denken serieus te zijn en veel verstand te hebben van voetbal maar zelf geen bal kunnen trappen
Thanks.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In VBL posten er weldegelijk mensen die kunnen voetballen
Ik post er nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar de meesten zijn 40 jarige mannen met een beneden gemiddelde baan die denken de nieuwe sigaarsnor te zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De meesten zijn 12 zoals ik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Maar de meesten zijn 40 jarige mannen met een beneden gemiddelde baan die denken de nieuwe sigaarsnor te zijn
OK. Mij bestquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:56 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil best vanavond samen met de rest van ONZ naar VBL komen hoor. Moet jij eens zien hoe snel ze ons terugsturen
Nee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Maar de meesten zijn 40 jarige mannen met een beneden gemiddelde baan die denken de nieuwe sigaarsnor te zijn
Tong post tijdens de wedstrijden niet van die verhalen hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:57 schreef TwyLight het volgende:
Bovendien begeef ik mijzelf niet graag in de natuurlijke habitat van tong80
Voetbal is kankersaai mattie. Nederlands elftal daarintegenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:31 schreef MAHL het volgende:
Is er vandaag een wedstrijd dan? Wist ik niet eens... Vind voetbal leuk om te volgen, maar oefenduels
Kijk nu dan, kwalificatieduel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:31 schreef MAHL het volgende:
Is er vandaag een wedstrijd dan? Wist ik niet eens... Vind voetbal leuk om te volgen, maar oefenduels
Nederlands elftal in een oefenduel is zo nodig nog saaier... Niemand die zich gaat inspannen, ze zijn allemaal veel te bang voor blessures en focussen zich liever op de competities. Kijk nog liever naar de C-jeugd kampioenswedstrijd van Schubbekutteveen, dat gaat tenminste nog ergens over.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Voetbal is kankersaai mattie. Nederlands elftal daarintegen
Hmh?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kijk nu dan, kwalificatieduel.
vriend snijder gaat zich uitsloven let maar opquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nederlands elftal in een oefenduel is zo nodig nog saaier... Niemand die zich gaat inspannen, ze zijn allemaal veel te bang voor blessures en focussen zich liever op de competities.
[..]
Hmh?
Echt niet voor een laffe oefenwedstrijd hoor. Hij wordt er niet eens voor betaald, denk je dan dat hij zijn best gaat doen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
vriend snijder gaat zich uitsloven let maar ophij wil weg bij inter
Let maar opquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt niet voor een laffe oefenwedstrijd hoor. Hij wordt er niet eens voor betaald, denk je dan dat hij zijn best gaat doen?
Precies. Zeker omdat hij nu in Engeland speelt zal hij het even willen laten zien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
vriend snijder gaat zich uitsloven let maar ophij wil weg bij inter
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nederlands elftal in een oefenduel is zo nodig nog saaier... Niemand die zich gaat inspannen, ze zijn allemaal veel te bang voor blessures en focussen zich liever op de competities. Kijk nog liever naar de C-jeugd kampioenswedstrijd van Schubbekutteveen, dat gaat tenminste nog ergens over.
quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef speknek het volgende:
Ik ben misselijk van de chips en de wedstrijd is ook niks. Beetje jammer dit.
Goh, en wie had er weer gelijk?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:54 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Wedstrijd valt een beetje tegen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |