Ja tois of te wel een verbastering van thuia..quote:
Nee ik wil echt adres, de hele rambam. Straks krijgen ze telefonisch geen gehoor en staan ze met een springer in handenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon alleen je telefoonnummer erop zettenHeb ik ook hoor.
Meer dan genoeg, bovendien hoeven ze me niet aan de deur te komen met die beesten![]()
Doe me es vertellen waar je heen gaat dan
Ik mot ze niet aan mn deur hoor, je hebt je mobiel toch altijd bij je?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik wil echt adres, de hele rambam. Straks krijgen ze telefonisch geen gehoor en staan ze met een springer in handenEn zit ik te stressen. Meteen naar huis lopen is dan meer praktisch ook.
Ik heb nooit áltijd m'n telefoon bij me. En waarom zou je het niet doen als je het er op kunt zetten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mot ze niet aan mn deur hoor, je hebt je mobiel toch altijd bij je?
Mijn zus zou een springende Sjon niet pakken hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ja, mijn honden durft iedereen wel te pakken![]()
Scheelt weer een hoop
Ze kan iemand roepen dat er een hond los loopt...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar goed van mensen als je zus moet je het ook niet hebben met je tag als je hond de hort op is
Uiteindelijk wel, je loopt haar zo klem, als je haar wilt pakken en moeite doet lukt het wel. Ze gaat overal snuffelen. Maar als je bang bent voor een blije springer dan loop je weg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:45 schreef oh-oh het volgende:
En als je hond zich niet laat pakken heb je ook vrij weinig aan een tag...
Ik zie het al voor me dat ik net die dag m'n mobiel op het werk vergeet ofzo...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Nou niet persé een eng idee, maar ik vind een telefoonnummer voldoende gewoon.
Als ik thuis ben zit ik met een peuter in huis, dus dan weet ik toch niet hoe alles loopt... ik hoop dat het nooit gebeurt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Als een van mijn honden weg zou zijn ging ik ieg niet thuis zitten wachten, en zou er dus niemand thuis zijn, dus ze zouden me toch moeten bellen, dat is mijn theorie
Fiewquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Ja Chico is al een paar keer weggelopen en een keer terug bezorgd dankzij zn tag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |