Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
laatst had ik een hattrick tegen, alle voorzetten kopte die lukaku er gewoon in, tamelijk bizar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:38 schreef OurLadyPeace het volgende:
Verlies ik 4-2 omdat Lukaku gewoon door mijn verdediging beukt. Die gast kon ook echt niks anders dan dat. Daar kan ik zoo slecht tegen.
Voelt als cheaten inderdaad. Nouja, beter dan Agbonlahor en kameraden, maar irritant is het zeker. Heb je ook bij Drogba enzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:38 schreef OurLadyPeace het volgende:
Verlies ik 4-2 omdat Lukaku gewoon door mijn verdediging beukt. Die gast kon ook echt niks anders dan dat. Daar kan ik zoo slecht tegen.
Haha ik heb beiden in mijn <80 teamquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Voelt als cheaten inderdaad. Nouja, beter dan Agbonlahor en kameraden, maar irritant is het zeker. Heb je ook bij Drogba enzo.
Heb ik ook altijdquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:39 schreef wieisboos het volgende:
godverdomme kan er echt niet tegen dat mijn eigen spelers elke keer er voor springen als ik een longshot wil maken![]()
o wacht... http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/115605343
Argh! Dat is inderdaad zo kut! Scoorde laatst een rabona, met Pato. Ging echt perfect richting de hoek, wordt er ineens gefloten omdat Neymar zo'n 10 meter verderop buitenspel stond.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb ik ook altijdzo vies irritant of dat ik op goal schiet van rand 16 en er ineens ook iemand van mij voorstaat of het ergste als ik probeer te scoren met een lob en die er ook ingaat maar er wordt afgefloten voor buitenspel omdat er een speler van mij buitenspel staat die niet eens voor de bal gaat
Wat voor team heb je nu?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:40 schreef vandermar het volgende:
Ik ga mijn bazen team maar verkopen denk ik, kan er op de eerste 3 wedstrijden na geen potten mee breken. Ik mis de 5* skillers waar ik alleen Lavezzi maar heb.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:39 schreef wieisboos het volgende:
godverdomme kan er echt niet tegen dat mijn eigen spelers elke keer er voor springen als ik een longshot wil maken![]()
Dat is toch niet leuk meer?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
laatst had ik een hattrick tegen, alle voorzetten kopte die lukaku er gewoon in, tamelijk bizar.
Ja er zijn er wel meer inderdaad. Maar ik had nog niet tegen Lukaku gespeeld geloof ik. Ik kon er gewoon niks tegen doen en dat is frustrerend.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Voelt als cheaten inderdaad. Nouja, beter dan Agbonlahor en kameraden, maar irritant is het zeker. Heb je ook bij Drogba enzo.
Ik heb er 7 met deze als duurste.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:43 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Wat voor team heb je nu?
Ik twijfel echt zwaar tussen een Braziliaans teampje of een Frans teampje. Heb vanavond een budget van 100k.
Klopt, maar op de 1 of andere manier toch leuk genoeg om een fifa junk te blijven. Wie het weet mag het zeggenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:43 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Dat is toch niet leuk meer?
Overgeven in mijn mond.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb er 7 met deze als duurste.
http://www.futhead.com/12/squad/79319
Veel getraded zo te zien of ook pakjes gekocht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb er 7 met deze als duurste.
http://www.futhead.com/12/squad/79319
Fittie?quote:
¤40,- aan pakjes ofzo, vooral aan het begin en daarna met coins pakjes gekocht maar veel getradequote:Op woensdag 29 februari 2012 15:45 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Veel getraded zo te zien of ook pakjes gekocht.
quote:
Verschrikkelijk is het. Ik zit zo vaak op Fifa te schelden en toch blijf ik het als een malle spelen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, maar op de 1 of andere manier toch leuk genoeg om een fifa junk te blijven. Wie het weet mag het zeggen
Oke nice, aan het begin van deze FUT ook flink geinvesteerd met geld inderdaad. Maar daar is de lol nu een beetje af, internet FUT geblokkeerd omdat ik te lang inactief was en ineens verkeerde antwoorden had ingevuld. Daarom nu US accountquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
¤40,- aan pakjes ofzo, vooral aan het begin en daarna met coins pakjes gekocht maar veel getrade
Vanaf juni, dus 7 maanden al practisch aan de lopende band. het is dat ik nog moet werken en een sociaal leven moet onderhoudenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:46 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Verschrikkelijk is het. Ik zit zo vaak op Fifa te schelden en toch blijf ik het als een malle spelen.
Hehe, vandaag doe ik 20¤ in pakjes omdat ik geld terug krijg van de belastingquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:47 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Oke nice, aan het begin van deze FUT ook flink geinvesteerd met geld inderdaad. Maar daar is de lol nu een beetje af, internet FUT geblokkeerd omdat ik te lang inactief was en ineens verkeerde antwoorden had ingevuld. Daarom nu US account.
Ja, tenzij je er echt dat ene kaartje eruit krijg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hehe, vandaag doe ik 20¤ in pakjes omdat ik geld terug krijg van de belastingachteraf heb ik er toch spijt van
Koop gewoon 200k.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hehe, vandaag doe ik 20¤ in pakjes omdat ik geld terug krijg van de belastingachteraf heb ik er toch spijt van
Neequote:
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoeveel pakjes kan je daar van halen? Hoeveel pakjes haal je van 20e?
Ik denk zelfs dat je wel meer als 200k kan krijgen, bij Xbox zijn coins ook veel minder waard dan PS3 bijv.quote:
quote:
Na 7 uur denk ik anders morgen. Nieuwe TOTW is wat interessanterquote:
Heb geen goeien webcamquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
Stream het! Neem het op met Fraps.
Frapsquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
Stream het! Neem het op met Fraps.
Sinds ik een laptop heb en daar dus geen fifa op speelquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:58 schreef zerokil het volgende:
http://tinychat.com/
Sinds wanneer heb je een webcam nodig?
Open ze via de webapp.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sinds ik een laptop heb en daar dus geen fifa op speel
Nieuwe functie dat dat kan met microsoft points?quote:
Joran is onlinequote:Op woensdag 29 februari 2012 15:58 schreef zerokil het volgende:
http://tinychat.com/
Sinds wanneer heb je een webcam nodig?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nieuwe functie dat dat kan met microsoft points?
AAAAAAAAAAAAAAARHGGHOIPAJSD had gekunt maar dan maak ik iemand anders rijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ] NEE JE HAD OOK GÜDVERDÜMME COINS MOETEN KOPEN.
Serieus schieten van die afstandquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:39 schreef wieisboos het volgende:
Ik schiet ook van die afstandquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Serieus schieten van die afstand
En er dan per ongeluk ingaan![]()
Ik ook. Als je de juiste spelers en looplijn hebt gaan ze er nog vaak zat in ook.quote:
ze gaan er vaak genoeg in, heb 5 spelers in mijn team met 90+ long shot. zie het als compensatie dat ik nooit lb+y doe, cross of sweaty afleggen voor de goal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Serieus schieten van die afstand
En er dan per ongeluk ingaan![]()
Gerrardquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook. Als je de juiste spelers en looplijn hebt gaan ze er nog vaak zat in ook.
Leo Gago.
Ramos.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:07 schreef Apekoek het volgende:
Wegens mijn 3-5-2 Liga BBVA team heb ik een LB of RB nodig op CB (Pepe en IF Victor Ruiz heb ik al op de CB) wegens de benodigde pace. Welke van deze 2 moet ik gaan neer zetten: http://www.futhead.com/12/compare/9921/3023 ? (ter info alle andere CBs uit Liga BBVA zijn te langzaam, coins voor IF Ramos heb ik niet).
Lavezzi- Cavani - Robbenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Iemand heeft hier vast wel eens Robben gebruikt? Is het nog wat? Wel lastig om hem met Chiellini en Silva in een 4321 te zetten volgens mij...
Oh ja die had ik gezien! Leuk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
GerrardFer
edit; Van Bommelhttp://www.ea.com/soccer/videos/ugc/113529024
Gehe, tegen een Fok!er is altijd leukerquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh ja die had ik gezien! Leuk.![]()
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/115355492
Tegen GJE deze week.
Weinig tegenstand. Kon wel wat proberen tegen hem.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gehe, tegen een Fok!er is altijd leuker
Haha dat had ik dus met die Van Bommel goalquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Weinig tegenstand. Kon wel wat proberen tegen hem.grapje GJE.
Maar inderdaad, tegen een vriend; tegen elkaar blijft toch wel het mooist. Helemaal als ie naast je zit en je een vreugdedans voor z'n ogen doet.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Weinig tegenstand. Kon wel wat proberen tegen hem.grapje GJE.
Maar inderdaad, tegen een vriend; tegen elkaar blijft toch wel het mooist. Helemaal als ie naast je zit en je een vreugdedans voor z'n ogen doet.
http://www.futhead.com/12/squad/103173quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Iemand heeft hier vast wel eens Robben gebruikt? Is het nog wat? Wel lastig om hem met Chiellini en Silva in een 4321 te zetten volgens mij...
Monreal is te zwak in de lucht om CB te spelen denk ik, kun je beter voor Perea gaan die ook niet de grootste is maar wel minder klein + beter koppend dan Monreal. Bovendien +80 pace, beter verdedigend, goede work rates en 9 chemistry.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:07 schreef Apekoek het volgende:
Wegens mijn 3-5-2 Liga BBVA team heb ik een LB of RB nodig op CB (Pepe en IF Victor Ruiz heb ik al op de CB) wegens de benodigde pace. Welke van deze 2 moet ik gaan neer zetten: http://www.futhead.com/12/compare/9921/3023 ? (ter info alle andere CBs uit Liga BBVA zijn te langzaam, coins voor IF Ramos heb ik niet).
Maar die spelers vind ik kwalitatief weer wat minder, Ramos heeft toch wel stuk betere stats, dan maar 7 chem.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Monreal is te zwak in de lucht om CB te spelen denk ik, kun je beter voor Perea gaan die ook niet de grootste is maar wel minder klein + beter koppend dan Monreal. Bovendien +80 pace, beter verdedigend, goede work rates en 9 chemistry.
Caceres heeft ook wel genoeg pace, beter opbouwend dan Perea maar wel wat minder verdedigend.
Power Rangers was vetter tbfh.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Shin Chan
Een van de vetste programma's uit mijn jeugd.
Misschien een CB, een CAM en twee CDM's.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:40 schreef Walxie het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#khObJB7Gbc0qt
Iemand hier die tips en/of aanpassingen wil doen aan dit team? Ik ben bereid om dingen te verkopen, en te kopen.
Alvast bedank.
Doe het! Dan kun je eindelijk iets fatsoenlijks kopen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:41 schreef vandermar het volgende:
Ik sta echt op het punt om de xbox te slopen
Wii?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doe het! Dan kun je eindelijk iets fatsoenlijks kopen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:38 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Power Rangers was vetter tbfh.
Een wiiquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doe het! Dan kun je eindelijk iets fatsoenlijks kopen.
Ja, heb ze net verkocht/ ben ze aan het verkopen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Misschien een CB, een CAM en twee CDM's.
Budget?
Gewoon ff wat anders gaan doen of morgen weer een potje spelenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:41 schreef vandermar het volgende:
Wat een smerig kanker spelgodverdomme hele wedstrijd beter maar echt hele tijd lat, paal etc. Scoor ik eindelijk de 1-0 naar brute actie met Lavezzi scoort die kanker noob 2x uit een corner omdat zijn Aguero wint van mijn IF Chiellini en dat 2x. Ik sta echt op het punt om de xbox te slopen
Ik probeer het zo nog een keer met brasilversquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:43 schreef laucas het volgende:
[..]
Gewoon ff wat anders gaan doen of morgen weer een potje spelen
Agressief mannetjequote:Op woensdag 29 februari 2012 16:41 schreef vandermar het volgende:
Wat een smerig kanker spelgodverdomme hele wedstrijd beter maar echt hele tijd lat, paal etc. Scoor ik eindelijk de 1-0 naar brute actie met Lavezzi scoort die kanker noob 2x uit een corner omdat zijn Aguero wint van mijn IF Chiellini en dat 2x. Ik sta echt op het punt om de xbox te slopen
That's not what she saidquote:
Wie is daarquote:
moehahaquote:Hart heeft sinds zijn debuut voor Engeland nog geen wedstrijd verloren. De 24-jarige doelman (zestien interlands) hoopt woensdag zijn succesvolle reeks te handhaven als het Nederlands elftal op bezoek komt. 'Dat wordt moeilijk tegen een tegenstander met klasbakken als Robin van Persie in de ploeg', weet de goalie.
Ach jij hebt coins genoeg, koop gewoon een blessure kaartje voor 500cquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:47 schreef Toefjes het volgende:
Ronaldo geblesseerd, daarom potjes met bronzes om blessure te genezen. Daarna met goud: SIF Falcao geblesseerd. 3 duels. Dan maar weer met bronze een potje: Kandji 4 wedstrijden geblesseerd
Als ik me van begin af aan zou bezondigen aan dat soort uitgaves zou ik nu niet coins genoeg hebbenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ach jij hebt coins genoeg, koop gewoon een blessure kaartje voor 500c
Ik koop altijd healing cards.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:47 schreef Toefjes het volgende:
Ronaldo geblesseerd, daarom potjes met bronzes om blessure te genezen. Daarna met goud: SIF Falcao geblesseerd. 3 duels. Dan maar weer met bronze een potje: Kandji 4 wedstrijden geblesseerd
http://futhead.com/12/squad/103262quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:43 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja, heb ze net verkocht/ ben ze aan het verkopen.
Wanneer Hernanés is verkocht rond de 25k, hoeft niet persée brazil te zijn als de TG maar 100 is.
Goedkope oplossingen:quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:40 schreef Walxie het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#khObJB7Gbc0qt
Iemand hier die tips en/of aanpassingen wil doen aan dit team? Ik ben bereid om dingen te verkopen, en te kopen.
Alvast bedank.
Gezien zijn teamnaam, denk ik dat hij het Braziliaans wil houden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/103262
Past dit in de squad van Reemi?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Goedkope oplossingen:
RCAM Carlos Eduardo of Lucas (Santos)
CDM: Roberto Carlos, Luiz Gustavo
CB: Dede
Extra tip: andere keeper zoeken, Diego Alves is men wel positief over vaak.
Ah, dankje! Had eerder aan deze richting moeten denken...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/103262
Kijk mijn eerdere posts..quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:52 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Gezien zijn teamnaam, denk ik dat hij het Braziliaans wil houden.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:52 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Gezien zijn teamnaam, denk ik dat hij het Braziliaans wil houden.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:43 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja, heb ze net verkocht/ ben ze aan het verkopen.
Wanneer Hernanés is verkocht rond de 25k, hoeft niet persée brazil te zijn als de TG maar 100 is.
Niet vaak, maar ik ben nu bezig met een team opbouwen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoevaak heeft Walxie wel niet z'n team gekocht en verkocht binnen 1 uur
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:54 schreef Walxie het volgende:
[..]
Niet vaak, maar ik ben nu bezig met een team opbouwen.
Maar waar bemoei jij je eigenlijk mee? Ga iets nuttigs doen man..
Nee, het past in jouw squad.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:52 schreef Walxie het volgende:
[..]
Past dit in de squad van Reemi?
[..]
Ah, dankje! Had eerder aan deze richting moeten denken...
Mja dan wordt m'n team echt een stuk minder met Sneijder en Gustavo alleen omdat ik Robben wil gebruiken...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lavezzi- Cavani - Robben
marchisio - sneijder - gustavo
Taiwo - chiel-silva - maicon
Dat dacht ik al, ik zal proberen het in elkaar te schuiven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, het past in jouw squad.
Maar dat van Reemi past ook (wel wat duurder want Chiellini, maar die is dan ook wel heel goed).
Wil je het per se in de 4222 opstelling houden?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:59 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, ik zal proberen het in elkaar te schuiven.
Bedankt!
Ik heb maar ongeveer 100k budget..quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:00 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Wil je het per se in de 4222 opstelling houden?
Anders is dit misschien een leuke hybrid http://futhead.com/12/squad/103308
Misschien kan je iets met Robben - Schweinsteiger - Lahm?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Mja dan wordt m'n team echt een stuk minder met Sneijder en Gustavo alleen omdat ik Robben wil gebruiken...
Wat?quote:
IF Ribery gaat dalen in prijs want vandaag komt de SIF uitquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Ribery - Gomez - Robben
Boateng - Schweinsteiger - Marchisio
Taiwo - Silva - Chiellini - Maicon
Buffon
Dan heeft alleen Scheweinsteiger geen 9 chem... IF Ribery & IF Gomez zijn aleen wel een beetje prijzig.
I know... Maar denk niet dat ik zowel IF Ribery als IF Gomez kan halen en ik weet niet of ik wel NIF Gomez wil. Hmmm, zie nu net dat Gomez komt uit TOTW 1, die ga ik sowieso niet halen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
IF Ribery gaat dalen in prijs want vandaag komt de SIF uit
Doe gewoon Guztavo, 9 chemistry en hij is beter (ja BETER) dan Schweinsteiger die echt te traag is stomme kut Duitser.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Ribery - Gomez - Robben
Boateng - Schweinsteiger - Marchisio
Taiwo - Silva - Chiellini - Maicon
Buffon
Dan heeft alleen Scheweinsteiger geen 9 chem... IF Ribery & IF Gomez zijn aleen wel een beetje prijzig.
Fucking geil een linksbenige RM met 1 star weak footquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:46 schreef vandermar het volgende:
Ze hadden van Bastos een RM moeten maken de IF
Gustavo staat daar ook op 7 chem. Als ik Robinho er naast zet dan komen ze allebei op 9 chem te staan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Doe gewoon Guztavo, 9 chemistry en hij is beter (ja BETER) dan Schweinsteiger die echt te traag is stomme kut Duitser.
Hij kan alleen niet schieten, maar daarvoor heb je Boateng/Marchisio. Redelijke passing en defensief gewoon een beest.
Je had gelijk, Huseklepp is een held. Drie goals in zijn eerste online matchquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fucking geil een linksbenige RM met 1 star weak foot
Hmm, Gustavo heeft een link met Silva die Schwein niet heeft.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gustavo staat daar ook op 7 chem. Als ik Robinho er naast zet dan komen ze allebei op 9 chem te staan.
Tijdje terug heb ik soort van hybrid gemaakt met Robben maar dat was wel een 3-4-3 team..quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gustavo staat daar ook op 7 chem. Als ik Robinho er naast zet dan komen ze allebei op 9 chem te staan.
Thnxquote:
quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:11 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Je had gelijk, Huseklepp is een held. Drie goals in zijn eerste online match
Boateng heeft maar 7 chem als je Chiellini en Silva wisselt. Het is best lastig nog... Alleen met een Juventus of Braziliaan red ik 9 chem als RCM. Gustavo heeft nog een link nodig om 9 chem te halen, die heeft aan de links met Robben, Ribery en Silva niet genoeg volgens futhead.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hmm, Gustavo heeft een link met Silva die Schwein niet heeft.
Goed, je kunt ook een SIF Ramires als RCM nemen en Silva naar RCB schuiven ?
GGquote:
Misschien om meer IF GOLD ST's in Eredivisie te krijgen... Aangezien alleen IF Luuk de Jong beschikbaar isquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:21 schreef paul1501 het volgende:
[..]
78 gold? Vraag me dan weer af waarom bijv Danilho wel een 74 IF krijgt.
Beleid is iedere week anders..Vlaar, Mignolet werden ook supersilvers en anderen werden weer ineens useless goldsquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:21 schreef paul1501 het volgende:
[..]
78 gold? Vraag me dan weer af waarom bijv Danilho wel een 74 IF krijgt.
Geparkeerde tank hoorquote:
Gewoon de winst houden manquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:08 schreef jepperdeprep het volgende:
Als er vandaag Happy Hour komt dan ga ik twee packs kopen. Als er een SIF Ribery in zit deel ik de winst met jullie allemaal!
Steek is een held. Ik ga hem ook zo halen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:40 schreef Walxie het volgende:
Zal ik Cesar vervangen door Steek of zo houden?
Maar ik vind Bufon ook sterk...quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:40 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Steek is een held. Ik ga hem ook zo halen.
Heb nu buffon, is soms best fijn. Maakt het voor reddingen etc. veel uit hoe lang je keeper is? Steek 1,95m tegen 1,80 of zo voor Buffon.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:42 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt!
Steekie wordt 't.
Ja, vooral bij finesse shots vrij belangrijk. Kleine keepers laten die er veel vaker door.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:43 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Heb nu buffon, is soms best fijn. Maakt het voor reddingen etc. veel uit hoe lang je keeper is? Steek 1,95m tegen 1,80 of zo voor Buffon.
Gaan we gokken hoe lang het nog duurt voordat jij eens wegblijft?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:46 schreef stoereboii het volgende:
Gaan we gokken over hoeveel tijd Walxie z'n team wegdoet?
Die LB met 5* skills en hoge pacequote:Op woensdag 29 februari 2012 17:47 schreef el-blanchito het volgende:
http://futhead.com/12/squad/103512
nog 40K over voor verbeteringen, iemand tips?
Scherpquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gaan we gokken hoe lang het nog duurt voordat jij eens wegblijft?
Ik vind het voor een LB niet echt belangrijk dat hij 5* Skills heeft eigenlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:49 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Die LB met 5* skills en hoge pace. Geen idee hoe hij heet. Cicinho op rechts is ook beter.
Edit: deze LB: http://futhead.com/12/player/5485
en deze op rechts: http://futhead.com/12/player/7142
Marcio Azevedo, Cicinho en Moraisquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:47 schreef el-blanchito het volgende:
Wat er nu staat is prima hoor op de backsquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:49 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Die LB met 5* skills en hoge pace. Geen idee hoe hij heet. Cicinho op rechts is ook beter.
Edit: deze LB: http://futhead.com/12/player/5485
en deze op rechts: http://futhead.com/12/player/7142
Wellington Silva, Diego Cavalieri.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:47 schreef el-blanchito het volgende:
renan>cavalieriquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wellington Silva, Diego Cavalieri.
Heb mijn team net af, dit is hem: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bbDLllr3bc0sh
Stating the obvious. Renan is echt heel erg goed en imo stuk beter Cavalieri imoquote:
Fetfatzidisquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wellington Silva, Diego Cavalieri.
Heb mijn team net af, dit is hem: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bbDLllr3bc0sh
Klopt, maar Fetfatzidis is een linkspootquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:58 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Fetfatzidis![]()
![]()
Je kan hem ook op links zetten en die duitse LB er bij. Dat is ook een held
Fetfat dan op rechts en Maniatis erachter.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:58 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Fetfatzidis![]()
![]()
Je kan hem ook op links zetten en die duitse LB er bij. Dat is ook een held
Dat heb ik dus.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fetfat dan op rechts en Maniatis erachter.
Ach, vind 'm toch geen geweldige schutter. Heb hem op links en El Shaarawy op rechts.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopt, maar Fetfatzidis is een linkspootDie heb ik liever op rechts staan.
Doe eens foto plaatsenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:00 schreef Walxie het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dfYcA5cqbc0sm
Team af, nog even wissels kopen en spelen maar.
Painten bedoel je?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:01 schreef Walxie het volgende:
[..]
Heb niet zo'n zin om te photoshoppen..
Dan nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:01 schreef Walxie het volgende:
[..]
Heb niet zo'n zin om te photoshoppen..
Reemi heldquote:
Normaal wel ja, 8 of 9 uur? Zoietsquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:03 schreef Walxie het volgende:
[..]
Thanks Reemi!![]()
Is er vanavond trouwens Happy Hour?
Is goed, ik zit heel vaak mobiel op FOK! , dus kan ik geen EA linkjes openenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:02 schreef Walxie het volgende:
[..]
Volgende keer doe ik het speciaal voor jou!
[..]
Ik doe het meestal met PS.
Heb wel flash maar dat lagt een beetje.quote:
Mensen zonder android telefoonquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:05 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Weer die discussie?
10 topics terug vond iedereen al dat hij een android telefoon moest kopen
ik mag graag trollen af en toequote:Op woensdag 29 februari 2012 18:05 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Weer die discussie?
HTC komt met een quadcore telefoon ergens in maart dus perfecte gelegenheidquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:05 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Weer die discussie?
Een single-core iPhone scrollt smoother dan een quad-core Androidquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
HTC komt met een quadcore telefoon ergens in maart dus perfecte gelegenheid
Ok, iig fijn dat je het nog even aanstipt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik mag graag trollen af en toe
Ik kan jou niet serieus nemen....quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een single-core iPhone scrollt smoother dan een quad-core Android
denk het niet denkquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een single-core iPhone scrollt smoother dan een quad-core Android
Ah oke, als je deze verklaring aan mij eerder verteld hadden we ook geen discussie gehad!quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is goed, ik zit heel vaak mobiel op FOK! , dus kan ik geen EA linkjes openen
Is echt zo, las ik op twittahquote:
o ja dan is het zoquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is echt zo, las ik op twittah
Marlos, IF Danilho en Maikon Leitequote:Op woensdag 29 februari 2012 18:11 schreef Walxie het volgende:
Oh yeah! Nog 16k over voor versterking(en), iemand nog tips?
Dat gaat nooit lukken voor 16k xbox?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:12 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Marlos, IF Danilho en Maikon LeiteMoet lukken voor 16k
quote:
Op xbox zijn ze samen maar 16K waard ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:13 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dat gaat nooit lukken voor 16k xbox?
Ik ga denk ik vanavond een pack, of 2 packs kopen; kan die 3 toch niet echt gebruiken in mn team.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op xbox zijn ze samen maar 16K waard ja.
Maar in Nederland is het toch altijd tussen 8 en 9, of vergis ik me?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:17 schreef Toefjes het volgende:
Nog een uurtje voor de IF in packs komenEn god, wat speel ik toch bagger deze middag
Oooww, dacht 19:00. Wel legendarisch, elke week dezelfde discussies en misverstanden over de tijdenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef Walxie het volgende:
[..]
Maar in Nederland is het toch altijd tussen 8 en 9, of vergis ik me?
Ik heb geen idee hoor, ik neem aan dat jij er meer over weet dan ik. Ja, maar er zijn vaak discussies om niks hier.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oooww, dacht 19:00. Wel legendarisch, elke week dezelfde discussies en misverstanden over de tijden
Ik speel al 3 dagen bagger haha, kan ineens totaal niet meer verdedigen en mis absurd veel kansenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:17 schreef Toefjes het volgende:
Nog een uurtje voor de IF in packs komenEn god, wat speel ik toch bagger deze middag
Neen! die deed anders!quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Aan de eerste posts te zien is Nectar onze nieuwe stoereboii
Wie?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Aan de eerste posts te zien is Nectar onze nieuwe stoereboii
Eerste indruk (post) doet veel manggquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:23 schreef Nectar het volgende:
Waarom word ik nou alweer meteen gehaat dan, wat is deze shit ?
Geen idee. Welkomquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:23 schreef Nectar het volgende:
?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:23 schreef Nectar het volgende:
vind afrekenen op "deze spel" wel erg ver gaan hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerste indruk (post) doet veel mangg
19:00 is correct.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oooww, dacht 19:00. Wel legendarisch, elke week dezelfde discussies en misverstanden over de tijden
Ik reken hem er ook niet op afquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
vind afrekenen op "deze spel" wel erg ver gaan hoor
Jij hebt ooit een topic gestart waarin je vraagt of sex met je zusje oke isquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:23 schreef Nectar het volgende:
Hmm, op internet zie je toch dat het 19:00 in een ander deel is! Vreemd, maar nu snap ik waarom ik nooit IF's in packs haalde!:')quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:26 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Jij hebt ooit een topic gestart waarin je vraagt of sex met je zusje oke is
Plus jouw Nederlands is echt om te huilen. There are grammar nazi's everywhere here.
6PM in Engeland is 19:00 hier.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:27 schreef Walxie het volgende:
[..]
Hmm, op internet zie je toch dat het 19:00 in een ander deel is! Vreemd, maar nu snap ik waarom ik nooit IF's in packs haalde!:')
Sorry, het was een domme fout ..quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerste indruk (post) doet veel mangg
Thanksquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. WelkomAl begonnen met FUT?
Ja ik weet nietquote:
Daar kom ik bijna nooitquote:
Zo slecht is het nou ook weer niet..quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:26 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Jij hebt ooit een topic gestart waarin je vraagt of sex met je zusje oke is
Plus jouw Nederlands is echt om te huilen. There are grammar nazi's everywhere here.
Geen domme fout, zolang je gewoon normaal doet ben je meer dan welkomquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Sorry, het was een domme fout ..
[..]
Thanks, Nee heb het spel net gekocht, ik ga het zo spelen.
[..]
Ja ik weet niet
[..]
Daar kom ik bijna nooit
Zo zat het dus toch, domme calculator op internet..quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:27 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
6PM in Engeland is 19:00 hier.
ps3, jij ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen domme fout, zolang je gewoon normaal doet ben je meer dan welkom
Speel je op de xbox of ps3?
Wat Toefjes zei; Pics van je zusje anders GTFOquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
Zo slecht is het nou ook weer niet..
Ja klopt maar dat was een grap volgens mij ..
Alsof je goed moet kunnen spelen om aan coins te komen..quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:33 schreef koenie95 het volgende:
Speelde net een wedstrijd tegen dit miljoenen team.
Ik speelde hem met mijn belgjes van de mat, 5-1 gewonnen. Hij had in totaal 3 schoten waarvan 1tje op (en in) goal.
Ik snap echt niet hoe zulke mensen aan zo'n team komen....
Ik heb geen zusjequote:Op woensdag 29 februari 2012 18:32 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Wat Toefjes zei; Pics van je zusje anders GTFO
Nee dat blijkt wel weer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof je goed moet kunnen spelen om aan coins te komen..
Jij bent wel een baasquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:32 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Wat Toefjes zei; Pics van je zusje anders GTFO
Zouden mensen ook berichtjes op fora zetten als ze mij zijn tegengekomen en van mij gewonnen hebben?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:33 schreef koenie95 het volgende:
Speelde net een wedstrijd tegen dit miljoenen team.
Ik speelde hem met mijn belgjes van de mat, 5-1 gewonnen. Hij had in totaal 3 schoten waarvan 1tje op (en in) goal.
Ik snap echt niet hoe zulke mensen aan zo'n team komen....
Speel je nou ps3 of xbox?quote:
CM in 4-3-3?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
iemant un if medel kopuh voor 56k? xdxdxdxdxd
wel CM in 4321, ook goed?quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Speel je nou ps3 of xbox?
En hoe oud ben je?
Waarom wil je weten hoe oud ik benquote:
a/s/l?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Speel je nou ps3 of xbox?
En hoe oud ben je?
Gisteren deed ik met een 4-1-2-1-2 CDM mee in een bid, en die stopte op 14K. toen ging ik op 4-1-2-1-2 zoeken met max 15K: niks te vinden. Dus je zit nu al op 50% winst. Tenminste, op de xbox is het misschien ook weer anders bedenk ik me nu.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel CM in 4321, ook goed?
nee maar even serieus, heb er twee gekocht, eentje CM 4321, ander CDM 41212 voor discardwaarde, hoeveel is ie waard over een paar weken denk je? 20k ofzo?
Benieuwd of ik leeftijdgenoten hebquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
Waarom wil je weten hoe oud ik ben?
Wil je die van mij weten?quote:
Ik ben even oud als jij.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Benieuwd of ik leeftijdgenoten heb
Ik ook ps3, doe je wel eens clubs?
Je weet niet hoe oud ik benquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:46 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik ben even oud als jij.
Clubs ? Clubvoetbal?
Klopt. Hoe oud ben jij dan , ik gok 17.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je weet niet hoe oud ik ben
Ik was vergeten dat je nieuw was.
Clubs is dat je met je eigen speler in een elftal speelt. We hebben een groepje FOK!ers die aan clubs meedoen, dit betekent dat we allemaal op een andere positie spelen en zo een 'elftal' maken met een aantal mensen
hij is 9quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
Klopt. Hoe oud ben jij dan , ik gok 17.
Klinkt leuk, maar zoals je weet doe ik dat dus (nog) niet, misschien doe ik dat wel, later.
Ik ben 14quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
Klopt. Hoe oud ben jij dan , ik gok 17.
Klinkt leuk, maar zoals je weet doe ik dat dus (nog) niet, misschien doe ik dat wel, later.
xD. Die kim Sung il ofzo is ook ill. Te goed voor een bronze.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:51 schreef Thorb het volgende:
Wat een kut goal rijst die keeper mag naar een van je strafkampen
Moet weer ff een goed gold team opbouwen
haha jij bent 14 XDquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben 14
We kunnen nog wat goeie clubs-spelers gebruiken, zou leuk zijn als je mee zou doen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
haha jij bent 14 XD
ja ik kom er wel op terug, want atm ben ik niet goed gezien ik dat nog niet gedaan heb
Gago en Paulinho wel omdraaien, Gago is linksbenig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:55 schreef el-blanchito het volgende:
Ik denk dat dit m'n teampje gaat worden
Nu doorsparen voor IF Guly
Wijzerquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
Maakt me niet veel wijser, maar oke.
de hele OP al doorgelezen incl links?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
*zucht*quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
In form spelers zijn geupgrade spelers in FUT, gebaseerd op hun prestaties in het echt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
Er komt geen Happy Hour en nee er zijn geen techniekenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:01 schreef Walxie het volgende:
Zometeen pack(s) kopen tijdens HH!
Zijn er eigenlijk technieken voor het krijgen van een IF of gewoon puur geluk?
3 keer een rondje draaien en in je handen klappen voor je het pakje opent.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:01 schreef Walxie het volgende:
Er is geen happy hour vandaag, verder is gold packs kopen niet aan te raden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:01 schreef Walxie het volgende:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
3 keer een rondje draaien en in je handen klappen voor je het pakje opent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |