quote:Die heeft toch geen vleugels?? En er staat hier geen kernfabriek in de buurt, dus hij zal niet gemanipuleerd zijn ofzo...
Op zondag 21 juli 2002 23:56 schreef batje het volgende:
Kakkerlak?
quote:Heb er gelukkig geen ervaring mee
Op zondag 21 juli 2002 23:58 schreef swopfile het volgende:[..]
Die heeft toch geen vleugels?? En er staat hier geen kernfabriek in de buurt, dus hij zal niet gemanipuleerd zijn ofzo...
Sorry, was het eerste dat in me opkwam..
Een paar jaar geleden tijdens vakantie op Tenerife hadden ze een kakkerlakken plaag. Op het moment dat de zon onder ging honderden van die beesten. Echt overal. Het werd wel erg walgelijk toen bleek dat ze ook konden vliegen (al deden ze dat gelukkig niet veel). Ze waren ongeveer zo groot als die op de foto. Brrrrrr.
[Dit bericht is gewijzigd door Censere op 22-07-2002 00:01]
digitale foto van 't lijkje?
quote:Jaiks, zal toch zeker niet?!
Op zondag 21 juli 2002 23:59 schreef Censere het volgende:
Kakkerlakken hebben wel degelijk vleugels.
quote:hij was maar 'n centimeter... 't lijkt me dat kakkerlakken doorgaans groter zijn dan dat...
Op maandag 22 juli 2002 00:00 schreef Censere het volgende:
[afbeelding]Een paar jaar geleden tijdens vakantie op Tenerife hadden ze een kakkerlakken plaag. Op het moment dat de zon onder ging honderden van die beesten. Echt overal. Het werd wel erg walgelijk toen bleek dat ze ook konden vliegen (al deden ze dat gelukkig niet veel).
quote:Oh my god wat een nachtmerrie!!!
Op maandag 22 juli 2002 00:00 schreef Censere het volgende:
[afbeelding]Een paar jaar geleden tijdens vakantie op Tenerife hadden ze een kakkerlakken plaag. Op het moment dat de zon onder ging honderden van die beesten. Echt overal. Het werd wel erg walgelijk toen bleek dat ze ook konden vliegen (al deden ze dat gelukkig niet veel). Ze waren ongeveer zo groot als die op de foto. Brrrrrr.
quote:Volgens mij zijn kakkerlakken alleen altijd groter dan 1 cm hoor. Was het niet gewoon een snuitkever ofzo? Die zijn ongeveer 1 cm en knoertehard. Beetje grijzig alleen.
Op maandag 22 juli 2002 00:01 schreef swopfile het volgende:[..]
Jaiks, zal toch zeker niet?!
Zal mn pa leuk vinden, want dan komen er toch allemaal van die mannetjes in speciale pakken die zingen:"Zo in je sas met blauwzuurgas" ?
Plaatje d'r bij:
[Dit bericht is gewijzigd door Censere op 22-07-2002 00:03]
quote:nee, heb geen scanner en het karkas ligt een beetje uit elkaar...
Op maandag 22 juli 2002 00:01 schreef Jordy-B het volgende:
kun je 't misschien ff inscannen ofzo?digitale foto van 't lijkje?
het heeft een soort mierenkopje met 2 voelsprietjes die vooruit staan. verder een langwerpig lichaam van ong. een centimeter. dan nog pootjes die bij het lichaam iets dikker zijn dan aan het eind.
(voor zover ik alles kan identificeren)
quote:nee die poten zijn veels te lang en die van mij ook nog eens meer glad.
Op maandag 22 juli 2002 00:03 schreef Censere het volgende:[..]
Volgens mij zijn kakkerlakken alleen altijd groter dan 1 cm hoor. Was het niet gewoon een snuitkever ofzo? Die zijn ongeveer 1 cm en knoertehard. Beetje grijzig alleen.
Plaatje d'r bij: [afbeelding]
quote:Mhhh even denken hoor.
Op maandag 22 juli 2002 00:05 schreef swopfile het volgende:[..]
nee die poten zijn veels te lang en die van mij is meer glad.
verder een pikzwarte kleur
Was het misschien een vliegende mier? Die vliegen altijd uit met dit weer, zag er vandaag een paar in de tuin. Alleen volgens mij zijn die niet zo hard.
[Dit bericht is gewijzigd door Censere op 22-07-2002 00:06]
quote:Mhhh, mierenhoofd + pissebed. Kijk hier anders even of je iets kan vinden, ben nu wel benieuwd: http://www.insects.org/entophiles/index.html
Op maandag 22 juli 2002 00:06 schreef swopfile het volgende:
nieuwe ontdekking, de kop lijkt op een mierenhoofd en het lichaam op dat van een pissebed
quote:Volgens mij was ik er toen ook! Horrorverhaal: om een uur of een lag iedereen bij het zwembad.. Plotseling een hoop herrie en er kwam 'rook' uit de putdeksel..
Op maandag 22 juli 2002 00:02 schreef Marble het volgende:[..]
Oh my god wat een nachtmerrie!!!
Toen gilde ik ook wel even..
zo zien kakkerlakken in NL er vaak ongeveer uit:
quote:huhhuh.
Op maandag 22 juli 2002 00:11 schreef Jenga het volgende:
Wat was er nou eigenlijk zo infantiel aan dat beestje? Liep ie flauwe grappen te maken?
quote:zoiets alleen dan zonder langer poten, poten zitten onder het lichaam.
Op maandag 22 juli 2002 00:11 schreef Censere het volgende:
Leek ie hier op: [afbeelding] ?
dit lijkt er volgens mij wel op alleen op dat plaatje zie je vleugels, bij die van mij zaten ze echt verstopt
quote:Vertel verder
Op maandag 22 juli 2002 00:11 schreef Ole het volgende:[..]
Volgens mij was ik er toen ook! Horrorverhaal: om een uur of een lag iedereen bij het zwembad.. Plotseling een hoop herrie en er kwam 'rook' uit de putdeksel..
Paar seconden later kwamen er honderden grote kakkerlakken onder die deksel vandaan..
quote:LOL
Op maandag 22 juli 2002 00:11 schreef bixister het volgende:
wat was er zo infantiel aan 't beestje?
quote:Kakkerlak-eitjes zijn piepklein. Heel jonge kakkerlakken kunnen dus rustig kleiner zijn dan een centimeter.
hij was maar 'n centimeter... 't lijkt me dat kakkerlakken doorgaans groter zijn dan dat...
Om nog even terug te komen op die kakkerlakken plaag, dat was in 1999. Het was verbazingwekkend hoe snel je aan die dingen went. Als ik er hier één in m'n kamer zou vinden dan zou ik de komende week ergens anders slapen. Daar zette je gewoon je voet erop (met schoen natuurlijk), luisterde naar het "krak" en ging weer verder. Natuurlijk allemaal mensen emmeren dat je die beesten niet moest doodmaken want dan legden ze eitjes. Nou, fuckit hoor.... ik was d'r toch maar twee weken
quote:
Op maandag 22 juli 2002 00:14 schreef Jenga het volgende:[..]
LOL
Trouwen?
quote:Jullie ondertitels anders wel een leuk koppel:
Op maandag 22 juli 2002 00:15 schreef bixister het volgende:[..]
merci maar lijkt me snel saai worden!
"Deze sjors is niet de enige eikel, sprak zij teder."
Wat dat betreft vullen jullie elkaar aardig aan
quote:Nou en toen was er een heel stoer Engels jochie van een jaar of 12, en die ging snel zijn schoenen aantrekken in zijn appartement!
Op maandag 22 juli 2002 00:13 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Vertel verder
Die heeft daar ongeveer een half uur al dansend en springend al die kakkerlakken dood staan trappen!
De rest was van de schrik bovenop zijn ligbed gaan staan, of een eind weggerend..
Als ik die jongen zijn moeder was zou ik die schoenen gelijk weggegooid hebben!!!
quote:hij was vrij krakerig, met de punt van het cassettabanddoosje zitten porren maar dat beeste wilde gewoon niet dood waar je m ook lek stak
Op maandag 22 juli 2002 00:14 schreef dmace het volgende:[..]
Kakkerlak-eitjes zijn piepklein. Heel jonge kakkerlakken kunnen dus rustig kleiner zijn dan een centimeter.
Alleen zijn kakkerlakken niet echt hard, tenzij ze groter zijn dan 4 cm.
Kan gerust e.o.a. kever zijn.
Die zijn vaak KEIHARD.
quote:Brrrr scary hoor, al die beesten. Ik zou d'r niet van kunnen slapen!
Op maandag 22 juli 2002 00:15 schreef swopfile het volgende:
Mn broertje zegt dat hij op zn eigen kamer er gisteren 1 heeft gevonden, die was alleen de helft van de lengte van deze
quote:It's official!! EEN PLAAG
Op maandag 22 juli 2002 00:15 schreef swopfile het volgende:
Mn broertje zegt dat hij op zn eigen kamer er gisteren 1 heeft gevonden, die was alleen de helft van de lengte van deze
quote:t kunnen ook nog vliegende mieren zijn toch?
Op maandag 22 juli 2002 00:17 schreef Censere het volgende:[..]
It's official!! EEN PLAAG
quote:Leggen ze eitjes als je ze verrot trapt dan
Op maandag 22 juli 2002 00:17 schreef Ole het volgende:[..]
Als ik die jongen zijn moeder was zou ik die schoenen gelijk weggegooid hebben!!!
![]()
quote:
Op maandag 22 juli 2002 00:15 schreef bixister het volgende:merci maar lijkt me snel saai worden!
quote:Ik was er in 96 of 97.. Volgens mij stikt het op Tenerife altijd van de kakkerlakken! Maar dat zeggen ze pas als je in de bus zit vanaf het vliegveld naar je appartement!!!
Op maandag 22 juli 2002 00:15 schreef Censere het volgende:
Misschien was het wel gewoon een pissebed:Om nog even terug te komen op die kakkerlakken plaag, dat was in 1999...
ik vind Tenerife trouwens zowiezo geen aanrader om op vakantie te gaan, maar dat is off-topic
quote:nog even voor de goede orde, wat was dit voor beest dan?
Op maandag 22 juli 2002 00:11 schreef Censere het volgende:
Leek ie hier op: [afbeelding] ?
quote:dat wordt altijd beweerd ja..
Op maandag 22 juli 2002 00:20 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Leggen ze eitjes als je ze verrot trapt dan
quote:nee. die zijn makkelijk te pletten.
Op maandag 22 juli 2002 00:19 schreef swopfile het volgende:[..]
t kunnen ook nog vliegende mieren zijn toch?
daar heb ik een straat verderop wel een nest van gezien
en ja, kakkerlakken moet je noooooit doodtrappen ivm de vele eitjes die ze dan leggen!
quote:iig lijkt deze er toch wel een beetje op
Op maandag 22 juli 2002 00:26 schreef bixister het volgende:[..]
nee. die zijn makkelijk te pletten.
en ja, kakkerlakken moet je noooooit doodtrappen ivm de vele eitjes die ze dan leggen!
Vliegend Hert-Lucanus cervus
En die mag je helemaaaaal niet doodmaken
quote:Geen idee, die kwam ik tegen toen ik zocht naar "insects" :|
Op maandag 22 juli 2002 00:27 schreef swopfile het volgende:[..]
iig lijkt deze er toch wel een beetje op [afbeelding], de poster van het plaatje heeft alleen nog niet gezegt wat het is
Hee was dat voor raar geluid.....
quote:Die heeft toch echt wel iets van dat Vliegende Hert hoor
Op maandag 22 juli 2002 00:27 schreef swopfile het volgende:[..]
iig lijkt deze er toch wel een beetje op [afbeelding], de poster van het plaatje heeft alleen nog niet gezegt wat het is
(volgens mij bijten ze en zijn ze zelfs giftig..)
quote:nee, hij had absoluut niet zo een bizar smoelwerk
Op maandag 22 juli 2002 00:31 schreef Loedertje het volgende:[..]
Die heeft toch echt wel iets van dat Vliegende Hert hoor
[afbeelding](volgens mij bijten ze en zijn ze zelfs giftig..)
quote:Jammer
Op maandag 22 juli 2002 00:33 schreef swopfile het volgende:[..]
hij had absoluut niet zo een bizar smoelwerk
Die dan??
[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 22-07-2002 00:37]
quote:nou dat komt wel aardig overeen, wat is het?
Op maandag 22 juli 2002 00:37 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]Die dan??
quote:http://www.ppd.nl/determinatie/e_kevergroot.html
Op maandag 22 juli 2002 00:38 schreef swopfile het volgende:[..]
nou dat komt wel aardig overeen, wat is het?
jakkie!!!
Woon je toevallig in een houten huis (houten skelet) of heb je veel hout in huis?
quote:Sjow wat, de grote houtwormkever !
Op maandag 22 juli 2002 00:38 schreef Loedertje het volgende:[..]
http://www.ppd.nl/determinatie/e_kevergroot.html
Staan veel beestjes .
quote:hihi
Op maandag 22 juli 2002 00:41 schreef Ole het volgende:
[afbeelding]jakkie!!!
Wat te denken van een nieuwe huisdierentrend?
De HuisBokTor
quote:Hm, je moet um in een kokertje stoppen en even opsturen!
Op maandag 22 juli 2002 00:42 schreef swopfile het volgende:[..]
Sjow wat, de grote houtwormkever !
Argghh, de hele huizen rij hier is van binnen allemaal hout!!!
quote:Ruik eens aan je casetteband doosje
Ze verspreiden een onaangename geur die ook door levensmiddelen wordt opgenomen; de geur wordt veroorzaaakt door het uitscheidingsprodukt van een rugklier.
Woon je in de buurt van een bakker/zuivelwinkel of zo?
Dan heb je best kans dat je deze gast over de vloer hebt:
Lijkt ie een beetje?
quote:Niet Likken Hoor!
Op maandag 22 juli 2002 00:45 schreef Censere het volgende:[..]
Ruik eens aan je casetteband doosje
quote:nee dat niet, poten zijn korter en hij heeft absoluut niet zulke sprieten
Op maandag 22 juli 2002 00:46 schreef Grobbenkuiken het volgende:
He kansloos, als het beestje echt zo moeilijk te pletten was moet je het denk ik toch maar in de kakkerlakken soorten zoeken.Woon je in de buurt van een bakker/zuivelwinkel of zo?
Dan heb je best kans dat je deze gast over de vloer hebt:
[afbeelding]Lijkt ie een beetje?
quote:heb ik ook.
Op maandag 22 juli 2002 00:50 schreef Censere het volgende:
AAAARGH ik vind het niet zo erg om over die insecten te praten, maar waarom begint mijn hele lijf dan te kriebelen F_#&)#$
quote:http://www.ppd.nl/determinatie/determinatie_start.html
Op maandag 22 juli 2002 00:47 schreef swopfile het volgende:[..]
nee dat niet, poten zijn korter en hij heeft absoluut niet zulke sprieten
Doe 's ?
Volgens mij heb je strax de keuze uit een aantal kevers.
http://www.ppd.nl/determinatie/determinatie_keversgr.html
quote:Kakkerlakken niet moeilijk te pletten?
Op maandag 22 juli 2002 00:47 schreef Censere het volgende:
Maar kakkerlakken zijn helemaal niet zo moeilijk te pletten. Torren daarentegen wel weer. Volgens mij moeten we toch meer in de torrenhoek kijken hoor
Grobbenkuiken heeft wel eens een blauwe maandag op de Albert Cuyp gewoont en de soort die daar ook woonde was behoorlijk taai.
quote:De familie van die vermoorde kever maakt je wel op tijd wakker denk ik
Op maandag 22 juli 2002 00:51 schreef swopfile het volgende:[..]
heb ik ook.
verdomme moet er morgen vroeg uit maar ik weet echt niet of ik in mn bed ga slapen
quote:Maar er zijn heeeel veeeel soorten kakkerlakken zag ik net op die informatieve jeuksite.
Op maandag 22 juli 2002 00:53 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
Kakkerlakken niet moeilijk te pletten?
Ze zijn niet stuk te krijgen die krengen!
[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 22-07-2002 00:54]
quote:75 kilo drukkracht wilde die op Tenerife wel pletten. Maar ik zie net dat er alweer 20 verschillende kakkerlakken zijn dus er zullen d'r vast bij zitten die niet zo makkelijk dood gaan
Op maandag 22 juli 2002 00:53 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
Kakkerlakken niet moeilijk te pletten?
Ze zijn niet stuk te krijgen die krengen!Grobbenkuiken heeft wel eens een blauwe maandag op de Albert Cuyp gewoont en de soort die daar ook woonde was behoorlijk taai.
Jee, die ken ik helemaal niet..
quote:zilvervisje...
Op maandag 22 juli 2002 00:41 schreef Loedertje het volgende:
Heb je deze ook al gezien?
(ff snel in een hoek van een kamer , liefst bij de douche in de buurt..een stuk vloedbedekking of zeil omhoog tillen en je kunt ze soms waarnemen, ze zijn vliegensvlug)
jaaah... slecht voor je boeken enzo...
quote:En bijna niet weg te krijgen
Op maandag 22 juli 2002 00:57 schreef Jordy-B het volgende:[..]
zilvervisje...
jaaah... slecht voor je boeken enzo...
Heb ze ooit in een hoekwoning in 1 kamer gehad (mijn kamer nog wel )
Aan de ene kant van die kamer de buitenmuur, aan de andere kant de douchemuur.
Erg fijn
En wij maar denken dat het zilvervisjes waren, we hadden ineens 3 grote en heel veel kleintjes nu lijken ze weg te zijn. Maar omdat we dachten dat het zilver visjes waren hebben we er niet veel aan gedaan want die kunnen geen kwaad dezes dus wel, morgen maar is ff de plek nakijken waar ze zaten.
[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 22-07-2002 01:02]
we hebben hier meer last van die enkele muis af-en-toe
quote:Dat zeg je alleen maar voor je eigen gemoedsrust:
Op maandag 22 juli 2002 01:01 schreef swopfile het volgende:
Ik ga nu alle lichaamdelen een beetje op zn plaats terug vouwen en denk dan deze te krijgen, de meeltor:
"Aangezien meeltorren zelden in grote aantallen voorkomen en de bron gemakkelijk kan worden opgespoord is een chemische bestrijding niet nodig."'
Btw: "Als meeltorren in een woning worden aangetroffen zijn zij vrijwel altijd afkomstig uit vogelnesten. Ze worden door vogels meegenomen naar het nest waarna ze via het dak in huis komen."
Bakkerij -> Vogel -> Dak -> Donker plekje -> Stapel papier -> De dood
Aardige wereldreiziger die kever van je
quote:Oh, niks aan de hand dan.
Op maandag 22 juli 2002 01:01 schreef swopfile het volgende:
Ik ga nu alle lichaamdelen een beetje op zn plaats terug vouwen en denk dan deze te krijgen, de meeltor:
quote:zoals je kan zien heeft degene op het plaatje 3 'delen' die van mij tot zover 2
Op maandag 22 juli 2002 01:03 schreef Censere het volgende:[..]
Dat zeg je alleen maar voor je eigen gemoedsrust:
"Aangezien meeltorren zelden in grote aantallen voorkomen en de bron gemakkelijk kan worden opgespoord is een chemische bestrijding niet nodig."'
Btw: "Als meeltorren in een woning worden aangetroffen zijn zij vrijwel altijd afkomstig uit vogelnesten. Ze worden door vogels meegenomen naar het nest waarna ze via het dak in huis komen."
Bakkerij -> Vogel -> Dak -> Donker plekje -> Stapel papier -> De dood
Aardige wereldreiziger die kever van je
*lekker verder puzzelt
*zucht
Ik zit alleen nog dubieus naar mn bed te kijken of dat wel de meest veilige plek is om de nacht in te overbruggen
quote:Zo'n meeltor doet niks of niemand kwaad hoor. Wellicht dat ie 's nachts in je oor kruipt en daar een paar eitjes legt, maar meer dan dat ook niet.
Op maandag 22 juli 2002 01:16 schreef swopfile het volgende:
Ja hoor, nu het hoofd er weer een beetje aan zit krijg ik een aardig beeld. ik heb het hele sterke vermoeden dat het om een meeltor gaat.*zucht
Ik zit alleen nog dubieus naar mn bed te kijken of dat wel de meest veilige plek is om de nacht in te overbruggen
quote:jaa hierzo
Op maandag 22 juli 2002 01:21 schreef swopfile het volgende:
Iemand ervaring met het overnachten in een burostoel??
quote:Hee hallo, nou ik ga t toch proberen.
Op maandag 22 juli 2002 01:31 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
jaa hierzo
is niet aan te raden, je merkt het wel aan je rug dan na een paar uur
--
oh god ik hoor een geluid !!
Meer foto's
Ben aardig verwijfd sindsdien
quote:Inleidende text voor de volgende zoekopdracht is:
Op maandag 22 juli 2002 03:01 schreef Sorcerer8472 het volgende:
*schop*Meer foto's
![]()
![]()
quote:
Wandluizen
Wandluizen, ook wel genoemd bed-wantsen, zijn insecten die regelmatig worden aangetroffen op plaatsen waar mensen slapen. In het bijzonder hotels en pensions lopen door de snel wisse lende gastbezetting een verhoogd risico dit ongedierte in huis te krijgen. Deze in secten dienen te worden bestreden om dat zij door hun steken flinke huidirritaties kunnen veroorzaken en omdat zij een rol kunnen spelen bij het overbrengen van ziekten. Reden genoeg voor doelmatige en intensieve kontrole van slaapvertrek ken, indien nodig gevolgd door een plan matige bestrijding.
quote:
Toen ik een boek uit de kast pakte, zat er een sinister zwart beest onder. De kleine kop met draaddunne sprieten had een duidelijk afgescheiden nek. Glanzend zwarte vleugels bedekten de rug. Op zijn zes stevige poten wandelde het kalm naar de rug van het boek, blijkbaar meer gestoord door het plotselinge licht dan door mij.
De maskerwants is een nachtdier dat zich overdag verstopt. Maskerwants, vermomde wants of stofwants heet hij, omdat de larve direct als ze uit het ei komt zich helemaal in huisstof hult en op de muur kruipend een bewegend pluisje lijkt. Volwassen meet een maskerwants bijna drie centimeter. Onder de kop houdt hij een stevige zuigsnuit verborgen. Hoewel de maskerwants bij aanpakken daarmee pijnlijk kan steken, vergrijpt hij zich zelden aan zoogdieren. Hij maakt zich nuttig door andere huisinsecten, zoals de tegenwoordig zo algemeen voorkomende ovenvisjes, te vangen en uit te zuigen. Vroeger was hij de voornaamste verdelger van wandluizen.
http://www.stagbeetles.nl/site_files/pages/media/multimedia/Bugs_1_1_0_zip.zip
en icoontjes voor je pc
http://www.stagbeetles.nl/site_files/pages/media/multimedia/pc_ico.zip
Nou had ik dit topic gister al gelezen, en ja hoor.. 20x op dat beestje rammen, nog niet dood! Wat sneu eigenlijk
Gelukkig was ik goed geinformeerd, hij is nu opgeruimd...
Jaap
quote:En zijn familie?
Op maandag 22 juli 2002 12:47 schreef Jape het volgende:Gelukkig was ik goed geinformeerd, hij is nu opgeruimd...
Jaap
zet die onschuldige beestjes dan gewoon netjes buiten als je er zo'n last van hebt
tss .. stelletje steriele smetvreesjes en wereldvervreemde natuurblinden
Toen ik net een uurtje op mn bed lag, kijk ik naar de muur. Zit daar echt een onwijze mega spin! Nadat ik dit mormel een toontje lager heb laten zingen was ik echt mega alert.
Ik dacht dat als ik nog een beest zou zien dat ik gek werd (ik was echt super moe). Ook begrijp ik nog niet waar die beesten zich schuilhouden of waar ze vandaan komen
quote:Missie geslaagd dus
Op maandag 22 juli 2002 14:05 schreef swopfile het volgende:
Jullie moesten eens weten hoe slecht ik geslapen heb vannacht, bij elk miniscuul geluid zat ik rechtop plus dat ik met het licht aan heb geslapen
quote:Ahhhh, we gaan verder met de spinnen begrijp ik..
Toen ik net een uurtje op mn bed lag, kijk ik naar de muur. Zit daar echt een onwijze mega spin!
quote:ehh.. goeie vraag :|
Op maandag 22 juli 2002 13:17 schreef Loedertje het volgende:[..]
En zijn familie?
Flikker de volgende denk ik gewoon maar naar buiten, ik ging meer testen of ie inderdaad zo moeilijk doodging als die van Swopfile
Jaap
('s morgens met dauwdruppeltjes zijn de spinnenwebben op z'n mooist btw )
Kruisspinnetje
"Coming soon.. To a garden near you!"
quote:Ze zijn nooit alleen hoor, zijn namelijk echte familiedieren en hebben een sterke band. Komen er vast wel een paar vragen waarom jij hun neefje zo koelbloedig vermorzelde
Op maandag 22 juli 2002 14:51 schreef Jape het volgende:[..]
Hij was alleen geloof ik..
Jaap
quote:Wow, mooie foto's !
Op maandag 22 juli 2002 14:53 schreef Disorder het volgende:
De Bananaspider.
Een buitenlandse spinnensoort.
Ik dacht dat deze zeer giftig is..[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]"Coming soon.. To a garden near you!"
quote:Fuuuuuuuuck, die wil ik dus echt niet in m'n tuin hebben hè. Ranzig kutbeest.
Op maandag 22 juli 2002 14:53 schreef Disorder het volgende:
"Coming soon.. To a garden near you!"
en hier nog veel meer: http://www.pharmacology.unimelb.edu.au/pharmwww/avruweb/otherspiders.htm
quote:Die foto's heb ik dus zelf niet gemaakt, ik weet niet zeker of sommigen hier dat denken, maar even voor de duidelijkheid. Dit beestje komt, als het goed is
Op maandag 22 juli 2002 17:28 schreef Censere het volgende:[..]
Fuuuuuuuuck, die wil ik dus echt niet in m'n tuin hebben hè. Ranzig kutbeest.
quote:Dat zijn Ovenvisjes, die komen op vocht af
Op maandag 22 juli 2002 00:41 schreef Loedertje het volgende:
Heb je deze ook al gezien?
(ff snel in een hoek van een kamer , liefst bij de douche in de buurt..een stuk vloedbedekking of zeil omhoog tillen en je kunt ze soms waarnemen, ze zijn vliegensvlug)
quote:Nee, dit is een zilvervisje. Lijkt erop.
Op maandag 23 juni 2003 23:29 schreef Summertime het volgende:[..]
Dat zijn Ovenvisjes, die komen op vocht af
Deze zou je eens een keer in je kamer moeten aantreffen...
Oh my god!
Die zou je des nachts tussen je benen onder het dekbed moeten voelen.
*ril
Waterkevertje. Die vreet zo je vissen op in de vijver.
Als je deze probeert kapot te stampen is je broek wel doorweekt met de sappen van dat beest.
quote:Misschien ruik je wel heel erg lekker
Op maandag 23 juni 2003 23:02 schreef swopfile het volgende:
Het is nu ongeveer een jaar later en weer vind ik hetzelfde soort beestje op mn kamer. Zou het iets met warm weer te maken kunnen hebben?
maar als je zo'n zwarte spin met een dik lichaam in je huis ziet moet je er mee rekening houden dat er altijd een 2e is,heb ik al een paar keer meegemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |