Ik ga toch geen droog boord eten hallo ik woon niet in afrika!quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:26 schreef Paxcon het volgende:
Nou wat dacht je van die soep doorslikken en dan een hap brood nemen?
Jezus zeg..
Dat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:27 schreef strontboer het volgende:
Eerst brood en dan een lepel soep.
Had je die zelf niet kunnen bedenken?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:29 schreef vosss het volgende:
Er komen al goeie tips langs zie ik. Hier kan ik wat mee
Mogelijk wel, maar mn soep was al opquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:30 schreef strontboer het volgende:
[..]
Had je die zelf niet kunnen bedenken?
Neem je nog een bord/beker met soepquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Mogelijk wel, maar mn soep was al op
Brootquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:30 schreef kabelhaspel het volgende:
Broot verkruimelen en kruimels in de brootzak doen.
Soep bij de kruimels in de brootzak doen.
Met een rietje soep+broot uit de brootzak zuigen.
Wat is soep met balletles?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:32 schreef vosss het volgende:
De soep in kwestie was overigens met tomaten en balletles, maar dat is verder weinig relevant
Als ik zou moeten gokken zet ik al mijn geld (wat niet zoveel is) op een tiepvautquote:
quote:
Soldaatjes?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Ligt er aan, als ik oud brood heb, maak ik er soldaatjes of croutons mee voor in de soep. Als ik ga bakken maak ik Bretzels voor er bij, hap soep, hap boterbelegde Bretzel,
mmmm
Als je een oude boterham aan reepjes snijdt ipv aan dobbelsteentjes, en die roostert, heb je een soort broodstengeltjes, die worden soldaatjes genoemd. Lekker bij de soep of in een zacht gekookt eitje te dippen.quote:
Ah, duidelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je een oude boterham aan reepjes snijdt ipv aan dobbelsteentjes, en die roostert, heb je een soort broodstengeltjes, die worden soldaatjes genoemd. Lekker bij de soep of in een zacht gekookt eitje te dippen.
Heel italiaans, pasta met wat olie en geroosterd gezout broodkruim. Arme mensen eten, maar erg lekker (broodkruim vervangt de Kaas)quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:19 schreef vosss het volgende:
Dit topic kan wel op slot. Ik heb de tips opgeschreven en vanavond eet ik spaghetti en daar heb ik reeds lange tijd een oplossing voor. Dus dat scheelt ook weer een topic zegmaar
Ah, dus zo heten die dingen. Ik at ze altijd bij m'n spinazie (plus aardappelen en een gebakken ei). Vooral met boter erop zijn ze lekker.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je een oude boterham aan reepjes snijdt ipv aan dobbelsteentjes, en die roostert, heb je een soort broodstengeltjes, die worden soldaatjes genoemd. Lekker bij de soep of in een zacht gekookt eitje te dippen.
Ansjovis ookquote:Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah, dus zo heten die dingen. Ik at ze altijd bij m'n spinazie (plus aardappelen en een gebakken ei). Vooral met boter erop zijn ze lekker.
Houd je hoofd dan ook achterover en eet je brood gewoon als een haring zeg maar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:24 schreef vosss het volgende:
knoeit nogal omdat dan steeds soep uit mn mond druipt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |