Dat is een terechte klacht. Wanneer word je getoetst over de geschiedenis van Harry Potter?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:46 schreef stoereboii het volgende:
dat terwijl ik morgen getoetst wordt over een heel hoofdstuk over de islam
Dat leren we in het 6de jaar omdat huidige tijd is 6dequote:Op woensdag 29 februari 2012 14:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat is een terechte klacht. Wanneer word je getoetst over de geschiedenis van Harry Potter?
Haha doe ik ook Mattie echte bro's wetenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:57 schreef amenth het volgende:
ik heb ook zin in zomer man jammer alleen dat er vaak files zijn richting strand dus zwart met trein dan maar elke dag hahah
Snap ik wel, maar anders slechte puntjes. Btw ontopic trouwens? Daar gaat het niet overquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:08 schreef Wrick het volgende:
als je over de islame moet leren kijk dan even liveleak.com dan zieje vanzelf wel dat die lui niet sporen
muziek, tekenen, WISKUNDE?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
Geschiedenis klachtwaardig vinden![]()
Geschiedenisleukste vak naast LO
Geschiedenisquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
Geschiedenis klachtwaardig vinden![]()
Geschiedenisleukste vak naast LO
TS is met geschiedenis bezig, niet met Nederlands.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:18 schreef TheHappyPrince het volgende:
'Ijskar' lezen = verlangen naar de goede oude tijd dat men het wél goed schreef.
Hippie muchquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |