DACHT JIJ DAT, HHHHHOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door dr.dunno op 21-07-2002 23:56]
meestal meerdere vloeken.
als ik echt zwaar pissed off ben, schreeuw ik, scheld ik, tril ik, krom ik m'n rug, zet m'n schouder breed uit en kijk nog kwaaier dan normaal...
... anders iets met kanker erin...
quote:Yeah.....right!
Op maandag 22 juli 2002 01:46 schreef Mielz het volgende:
'naar' of 'vervelend'
Godver, kutzooi, fuck it
Als ik gewoon pissed bent zeg ik meestal grutjes, of jakkie wat naar nou..
quote:Heb je wel een beetje gelijk in...
Op maandag 22 juli 2002 09:56 schreef DrPurno het volgende:
Ik poep op mensen die schelden met het K-woord, denk eens na, je kwetst mensen om je heen.
Of ik val gewoon in slaap.
quote:Oh ja, en met godverdomme, jezuspleuristyfus, cholera en krijg de vinkentering zeker niet he?
Ik poep op mensen die schelden met het K-woord, denk eens na, je kwetst mensen om je heen.
quote:Naprater? Zak toch in de stront jij. Wel eens iemand nabij verloren door die ziekte en gezien wat het mensen aandoet? triest figuur ben jij....diep triest.
Op maandag 22 juli 2002 10:07 schreef X-Ray het volgende:[..]
Oh ja, en met godverdomme, jezuspleuristyfus, cholera en krijg de vinkentering zeker niet he?
Na-prater...
en in een later stadium; 'ach,... het is maar geld, ach....'
quote:Ja. Jij ook?
Op maandag 22 juli 2002 11:04 schreef DrPurno het volgende:[..]
Naprater? Zak toch in de stront jij. Wel eens iemand nabij verloren door die ziekte
quote:Doe niet zo hypocriet.
en gezien wat het mensen aandoet? triest figuur ben jij....diep triest.
[Dit bericht is gewijzigd door Flaman_Creationz op 22-07-2002 11:17]
"kanker zeggen" en dat er een familie lid overleden zou zijn van kanker. Is het dan erger om te zeggen of zo?
Ik zeg zelden kanker hoor, daar niet van want het klinkt gewoon aso. Maar ik snap niet dat mensen altijd met die excuusjes aankomen 'oh joh is je oma daar niet aan overleden!!?!'
quote:Wat denk je zelf?
Op maandag 22 juli 2002 11:08 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ja. Jij ook?
[..]Doe niet zo hypocriet.
Blijkbaar heb jij daar geen moeite mee, moet je zelf weten.
Hypocriet........ik niet nee.
Van een afgestudeerd HBO-er had ik meer niveau verwacht....
Meestal als het poolen slecht gaat maar nooit zo hard dat vreemden het horen.
quote:Dat slaat ook totaal nergens op en is niets anders dan intressant doen. Meestal zijn het dan ook niet die mensen zelf die iemand daaraan verloren hebben, maar van die mensen die er omheen hangen.
Op maandag 22 juli 2002 11:17 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Uuh ik snap de relatie niet zo van"kanker zeggen" en dat er een familie lid overleden zou zijn van kanker. Is het dan erger om te zeggen of zo?
Ik zeg zelden kanker hoor, daar niet van want het klinkt gewoon aso. Maar ik snap niet dat mensen altijd met die excuusjes aankomen 'oh joh is je oma daar niet aan overleden!!?!'
Alsof het schelden ermee iets veranderd aan de ziekte of iets te maken heeft met het overlijden vd persoon in kwestie
quote:Dat dacht ik al. Zelf niet dus.
Op maandag 22 juli 2002 11:21 schreef DrPurno het volgende:[..]
Wat denk je zelf?
Mijn beste vriend is onlangs zijn moeder verloren en elke keer als iemand zo lomp is om te schelden met het K-woord waar hij bij is, zie ik aan hem dat dat hem raakt.
Maar het roepen van een oud scheldwoord heeft dus NIETS te maken daarmee...
quote:Zal ik ook zeker doen.
Blijkbaar heb jij daar geen moeite mee, moet je zelf weten.
quote:Maar scheldwoorden als godverdomme die gelovigen kwetsen mag natuurlijk wel he?
Hypocriet........ik niet nee.
quote:Niveau is bij mij ver te zoeken
Van een afgestudeerd HBO-er had ik meer niveau verwacht....
quote:Ehhh... mijn vader en mijn oma zijn aan kanker overleden en ik gebruik het woord kanker redelijk vaak als scheldwoord...
Naprater? Zak toch in de stront jij. Wel eens iemand nabij verloren door die ziekte en gezien wat het mensen aandoet? triest figuur ben jij....diep triest.
quote:...dat verbaast me nou niks.....
Op maandag 22 juli 2002 11:56 schreef X-Ray het volgende:Niveau is bij mij ver te zoeken
.
quote:Ik kanker op mensen die schelden met het P-woord, denk eens na, je kwetst mensen die lopen te poepen om je heen.
quote:Ja, mijn moeder.
Naprater? Zak toch in de stront jij. Wel eens iemand nabij verloren door die ziekte
quote:Schelden met het woord kanker, zoals "Wat een kankerzooi!"? He-le-maal niets. Ik word daar niet warm of koud van.
en gezien wat het mensen aandoet?
Iemand kanker toewensen is iets anders, maar dan nog heb ik vaak dat ik het alleen maar enorm dom gedrag vind. Ik kan niet zeggen dat ik me er direct door aangesproken voel, of in enige mate 'meer' gekwetst voel dan iemand anders.
Je kunt je alles aantrekken ook overdrijven.
quote:Oke, punt duidelijk, ik blijf het plat vinden.
Op maandag 22 juli 2002 12:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Ja, mijn moeder.
[..]Schelden met het woord kanker, zoals "Wat een kankerzooi!"? He-le-maal niets. Ik word daar niet warm of koud van.
Iemand kanker toewensen is iets anders, maar dan nog heb ik vaak dat ik het alleen maar enorm dom gedrag vind. Ik kan niet zeggen dat ik me er direct door aangesproken voel, of in enige mate 'meer' gekwetst voel dan iemand anders.
Je kunt je alles aantrekken ook overdrijven.
quote:
Op maandag 22 juli 2002 12:21 schreef Sheepcidus het volgende:[..]
Ik kanker op mensen die schelden met het P-woord, denk eens na, je kwetst mensen die lopen te poepen om je heen.
Vaak realiseer ik me nog wel dat ik het niet moet zeggen als er anderen bij zijn (behalve vrienden dan), maar het gebeurt wel een enkele keer dat ik mijzelf moet excuseren als er weer eens iets fout gaat.
quote:
ik denk niet dat ik overdrijf als ik op z'n minst 10x per dag het woord 'kankerzooi' in de mond neem. Het is een beetje het stopwoordje geworden voor als er iets fout gaat of als ik mijn kleine teen of iets dergelijks stoot.
ik zeg dus meestal Kut of Shit
of Godverdomme
of Jezus Christus
En remember kids:
quote:Whahaha
Op maandag 22 juli 2002 09:56 schreef keeper het volgende:
jakkie wat naar nou..
Muah, als mijn computer op een irritant moment vastloopt (bijvoorbeeld vandaag 2x achter elkaar) is meestal alleen mijn toetsenboard de dupe (ik koop ook alleen maar goedkope ) vergezeld met 'KUT KUT KUUUUUUUUT'..
Voor de rest...als ik echt godvergeten(gebruik ik dan ook) pissig ben dan (zakken voor iets ofzoiets) wordt het gebruikelijke arsenaal van shit,kutje,fuck vergezeld met een vrij luide 'GODVERDOMME'.
Voor kleine dingen gewoon Kutje Q,Kutje Bef of shit.
Trouwens, deze is ook wel sterk
[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 22-07-2002 19:59]
op iemand anders.
Klootzak, tering lijer, pleuris nicht, krijg toch een hartverknettering enz enz.
Jood en allerlei combinaties hiermee, ook in combinatie met de eerste!
quote:Misschien omdat je in je vorige leven wel een jood was, met kanker!
Op dinsdag 23 juli 2002 20:09 schreef FrankyMcG het volgende:
(Graf)Kanker en allerlei combinaties hiermee.Jood en allerlei combinaties hiermee, ook in combinatie met de eerste!
quote:Wat ik al zei, ik gebruik dat woord nooit (vind het gewoon een rotwoord en ten tweede wil ik mijn kinderen dat niet horen zeggen, die nemen alles zo snel over)...
quote:Goh! Hilarisch!
Op dinsdag 23 juli 2002 20:23 schreef ParAlien het volgende:[..]
Misschien omdat je in je vorige leven wel een jood was, met kanker!
Jij hebt zeker je lolbroek aan? Of je grapjas?
[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 23-07-2002 23:29]
quote:als je mensen ziet die 't slechter hebben dan jij (als jij 't slecht hebt) voel je je alleen maar beter.
dat zal dan ook wel de reden zijn waarom er veel met kanker gescholden wordt.
(hard, maar wel de waarheid)
quote:Waar?
Op woensdag 24 juli 2002 00:02 schreef swollywood het volgende:
Jezus Christus aan een rekstok
quote:Nol
Op maandag 22 juli 2002 19:42 schreef Yo_whatever het volgende:
gloeiendegloeiende
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 23:55 schreef smtp.chello het volgende:
ah, ik schijn ook weleens 'stomme kutmarokkanen ook weer' te gebruiken. Het is immers een algemene niet discriminerende term geworden, dus dan mag het.
quote:mooi om te zien dat er tenminste nog 1 persoon is die het verschil kent, de rest hier blijkbaar niet.
Op maandag 22 juli 2002 01:30 schreef DennisMoore het volgende:
pissed = dronken
pissed off = 'nijdig'
Hoe's die???
En als ik erg boos ben, 'godverdekankah' .
En als ik echt te boos ben, dan komt er zoveel gal uit mn muil dat degene waar ik pissig op ben meestal wel helemaal wit wegtrekt en stilletjes in een hoekje wil wegkruipen. Mooi gezicht is dat.
quote:Bestaan die dan??? halfcellige amoebe??
Op zondag 18 augustus 2002 21:31 schreef Merlijn het volgende:
Stom slap aftreksel van een halfcellige amoebe!!!Hoe's die???
quote:neen.
Op zondag 18 augustus 2002 21:44 schreef Bereboot het volgende:Bestaan die dan??? halfcellige amoebe??
Maar als ik ergens gewoon kwaad om word (als mn computer weer es vastloopt ) dan zeg ik meestal godverdomme gore teringbak
met proberen mezelf in te houden om de computer niet op te pakken en door mn dakraam te gooien
Zie je anderen denken van wat zegt ie nou....
Tyfstraal een tering-eind op... Ook niet zo vriendelijk...
Achterlijke randdebiel..., nageboorte...
Nou, dat was het wel zo'n beetje
Godverdegodverdegodverde... (dan ben ik wel flink pissig op iets )
Kutkind! (lijkt me duideljk )
Rn natuurlij kde gebruikelijke shit, kut en fuck .
En het is ook niet fijn voor mensen die in de buurt zijn.
Dus, nee.. ik vloek niet!
tegen iemanden : vies smerig op vies poten lopend rectaal onderzocht kankergezwel dat je d'r bent!
en mensen die zeuren over kanker, niet zo mierenneuken, jou medeleven voor kankerpatienten gaat ook niet verder dan directe aanverwanten, net zoals albert schweitzers liefde voor het leven niet sloeg op de kankercel, de tsetsevlieg, de lintworm, of de kakkerlak, jij bent ook niet zichtbaar geraakt als ik tering zeg omdat daar ooit veel mensen aan dood gingen, niet zo hypocriet
quote:Een autoriteit op moreel gebied EN een scherpzinnig psycholoog, voorwaar!
Op maandag 19 augustus 2002 20:17 schreef Piro het volgende:
Iets met jood, kanker, of gewoon een algeheel scheldwoordenplethora.tegen iemanden : vies smerig op vies poten lopend rectaal onderzocht kankergezwel dat je d'r bent!
en mensen die zeuren over kanker, niet zo mierenneuken, jou medeleven voor kankerpatienten gaat ook niet verder dan directe aanverwanten, net zoals albert schweitzers liefde voor het leven niet sloeg op de kankercel, de tsetsevlieg, de lintworm, of de kakkerlak, jij bent ook niet zichtbaar geraakt als ik tering zeg omdat daar ooit veel mensen aan dood gingen, niet zo hypocriet
quote:zo heb ik een keer een pc gekregen die ik effe* te leen had omdat iemand zonnodig de 3e pc moest hebben die ik helemaal voor mezelf heb geconfigureert.
Op maandag 19 augustus 2002 04:51 schreef win2k het volgende:
Als het tegen iemand persoonlijk is zeg ik of:
Is dat zoen anders wat ben je zelf dan wel niet
Maar als ik ergens gewoon kwaad om word (als mn computer weer es vastloopt
) dan zeg ik meestal godverdomme gore teringbak
met proberen mezelf in te houden om de computer niet op te pakken en door mn dakraam te gooien
toen ik eindelijk internet werkend had gekregen kreeg ik steeds een grijs scherm aan de onderkant wat ik dan weg moest halen door op het kruisje te drukken.
na een tijdje was er geen kruisje meer en het hele scherm was grijs.
heb effe rondgekeken en er stond een bankschroef op een tafel.
ding losgeschroefd, monitor van pc gehaald en vanaf 3 meter de bankschroef OP de pc geknald.
RAM er uit gehaald en een P4 gepakt uit een magazijn en die gaan inrichten met win 2000 zodat men hem niet meer wilde hebben.
alle eerdere pc's waren met NT.
KRIJG TOCH DE TERING!!!
AAAAAAAAAARRRRRGGGGGHHHHH!!!
<<edit>> en zolang het woordje OFF in de topictitel niet is toegevoegd, dan gebruik ik "zo blauw als een tientje" of KETS-ZAT <</edit>>
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Flash op 19-08-2002 22:36]
als ik pissed off ben zeg ik zoiets als: teringtyfuspokke- ding- lijer- zeikerd
netjes hé?
oja en als ik op een mens pissed ben dan zeg ik meestal :
je moer & je hele familie ,joe ma biggi arena tap azijn met 7 lantaarn palen erin ,mieren neuker
Maar tegenwoordig scheld ik nooit meer met erge ziektes eigenlijk, heb ik afgeleerd!!
god kanker tyfus tering zooi als er iets mis gaat.
verder gebruik ik kanker echt heel vaak, terwijl ik er zelf ook mensen aan verloren ben. Ik zie het probleem niet zo. Bijna iedereen scheld toch ook met god, en daar word door niemand eik een probleem van gemaakt.
of ik roep KUTTTTT, als mijn pc t niet doet of zow.
En dan mijn favoriet bij computerspellen:
"Nadah!!!!"
,betekent eigenlijk nix..(voor zover ik het weet dan)
quote:En daar gaat het juist om. Scheldtermen waarover je nog moet nadenken. Evenals dat je geen aftreksel ervan kunt maken, laat staan een slap aftreksel...
Op zondag 18 augustus 2002 21:51 schreef Vision het volgende:[..]
neen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |