Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:30 schreef megamandy het volgende:
Ik ga maar eens leren. Ben nog nooit twee weken vantevoren begonnenik weet niet eens wat leren is. Aaah dit is echt slecht
![]()
Ja nouwja, tijdens het doornemen van het boek heb ik aantekeningen gemaakt. Die ga ik dan maar doornemen ofzo?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:31 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelEcht verwarrend, dat hele leren. Maar de vorige keer dat ik dat deed had ik wel een 8
Het loont
niet snaaien! Pak een boterhamquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:35 schreef milka82 het volgende:
Stervende tyfus poepnagel... weer een hap der af! Zo, dat lucht op. Vanavond weer eens kijken of ik hem nog kan fixen. En wie komt voor mij boodschappen doen? Heb zin in wat snaaiwerk maar ik kan nu niet naar de winkel (mini ligt te pitten)
Ik sta nog open voor commentaarquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
Sjaan is helemaal om, weg met de suiker
Geen lekker broodbeleg meer, heb al aan de komkommersalade gezeten..... En ik vond nog een bodempje chippies...quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet snaaien! Pak een boterham
Je mag er best 1 broodje bij als je niet hoeft af te vallen maar het ziet er zeker goed uitquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik sta nog open voor commentaar
Ik eet vanavond lasagne (zelfgemaakt, niet kant en klaar)
wat een combiquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:54 schreef BGTes het volgende:
Ik heb 2 kiwi's, 3 krentenbollen en wat cocktailworstjes opniet echt goed
Maar ook niet afschuwelijk slecht..
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:56 schreef milka82 het volgende:
[..]
Geen lekker broodbeleg meer, heb al aan de komkommersalade gezeten..... En ik vond nog een bodempje chippies...
Het gaat meer om gezonder eten iddquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je mag er best 1 broodje bij als je niet hoeft af te vallen maar het ziet er zeker goed uit
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb op:
Bakje yoghurt met 2 kiwi's
Halve bak druiven
2 boterhammen met komijnesmeerkaas
een halve komkommer
Sjaan jat mijn eetpatroon
oh, dat is ipv dat derde broodje danquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh SQ ik heb vandaag trouwens ook een banaan op
juistemquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dat is ipv dat derde broodje dan
Klinkt als een goede voor morgenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sla met kipreepjes, kaas en pijnboompitjes. Eat all the eiwitjes![]()
trollquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
trollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb op:
Een halve liter goedemorgen
4 glazen water
2 bakken thee
1 chocomelk
Een cup a soup
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb op:
4 glazen water
2 bakken thee
1 chocomelk
Een cup a soup
de fuckquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb op:
4 glazen water
2 bakken thee
1 chocomelk
Een cup a soup
Ik eet meestal om half 10 iets. Naja dat was nu die goedemorgen. En dan zou ik eigenlijk om half 1 weer broodjes eten. En dan rond een uurtje of 4 nog een tussendoortje ofzo. En dan avondetenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de fuck
en 2 broodjes is nog steeds te weinigggg
oh die halve liter goedemorgen vult idd ook wel wat, die had ikn iet zien staanquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik eet meestal om half 10 iets. Naja dat was nu die goedemorgen. En dan zou ik eigenlijk om half 1 weer broodjes eten. En dan rond een uurtje of 4 nog een tussendoortje ofzo. En dan avondeten
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:51 schreef Jacqie1986 het volgende:
2 boterhammen met geb. ei
2 crackers met filet
pak paaskoekjes
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:56 schreef BGTes het volgende:
Iemand is op mijn blog terechtgekomen via de term 'Hardlopend iemand'
Mede sleckte etertquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb op:
3 bruine boterhammen met hageslag en colesterol-vrije boter (waarvan ik vermoed dat 1 boterham beschimmeld was; maar dat schuurt de maag![]()
)
Ok dat was het
Jupquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mede sleckte etert![]()
(maar eigenlijk)
doenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil een leuke gozert meevragen naar de film maar durruf niet![]()
ook lekker: een mandarijn eten en er pas bij de helft achterkomen dat ie ook beschimmeld isquote:
min de twix, good busy!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Yoghurt met cornflakesmeuk
4 volkorenboterhammen met kipfilet
minitwix
heul veul thee en koffie
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ook lekker: een mandarijn eten en er pas bij de helft achterkomen dat ie ook beschimmeld is
Ik ben een extreem slechte fruiteter.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
min de twix, good busy!
Ik mis alleen bij veel van jullie iets van fruit, groente, andere vegetatie....
ah 1 twix moet kunnen, t is een mini!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
min de twix, good busy!
Ja dat was ook wel goorquote:
Ik krijg dat meestal wel zat binnen bij mijn avondetenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
min de twix, good busy!
Rond de schimmel eten !!!quote:
Ik heb dat ook eens gehadquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ook lekker: een mandarijn eten en er pas bij de helft achterkomen dat ie ook beschimmeld is
Nope; ik eet bij avondeten wat groente.... en that's itquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik krijg dat meestal wel zat binnen bij mijn avondetenen avondsnack
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope; ik eet bij avondeten wat groente.... en that's itIk eet bijna ook geen fruit
Heb vaak wel een appel mee naar het werk !!!
En dan heb ik hem weer terug mee naar huis
Doe ik ook vaak met fruit mee naar mn werkquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope; ik eet bij avondeten wat groente.... en that's itIk eet bijna ook geen fruit
dit heb ik ook zooooooo vaakquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gadverquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Rond de schimmel eten !!!
Ok ik ben een vies wijf
quote:
Zodra het echt een vacht heeft gaat het weg inderdaad.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan. 1 klein puntje groen, allee. Maar echte schimmel, nay
Vriend ook. Na 3 dagen gooit ie het al weg. Ik kijk het makkelijk een week aan en vreet zo taai brood opquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:11 schreef Diconnected het volgende:
Als het brood alleen al droog is gooi ik het weg
Ja melk en yoghurt is hier nooit bedorven, broer drinkt per dag zo'n 1,5 liter melk ofzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vriend ook. Na 3 dagen gooit ie het al weg. Ik kijk het makkelijk een week aan en vreet zo taai brood opGeef er niks om
Ja en ik heb het dus ook op een klein stukkie groen iets; niet nen halven sappigen boterham want dat doe ik ook niet
Ow en ik proef ook alle melk ! Gewoon alles even proeven! Als je het al niet ruikt dat het bedorven is natuurlijk
En je proeft het wel gelijk als ie slecht is
vieskequote:Op woensdag 29 februari 2012 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
Kaas durf ik ook nog wel weg te snijden. Alhoewel ik dat vroeger meer deed. Nu gooi ik het ook wel sneller weg.
Vriend noemt me niet voor niks af en toe een smerig wijf
That would be mehhhquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet altijd brood uit de vriezer, elke dag vers
[..]
vieske
nou, daar ging je goede dagquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:30 schreef Diconnected het volgende:
Mijn moeder is zo makkelijk over te halen... ik sms der met 'wat eten we vanavond?' krijg ik terug: weet niet. ik: frietjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesmams: is goed! ik: OMNOMNOMNOM!
Omnomnomnomnomquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:30 schreef Diconnected het volgende:
Mijn moeder is zo makkelijk over te halen... ik sms der met 'wat eten we vanavond?' krijg ik terug: weet niet. ik: frietjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesmams: is goed! ik: OMNOMNOMNOM!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:38 schreef Lindytje het volgende:
Sjaan, niet lezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:38 schreef Lindytje het volgende:
Sjaan, niet lezen:TROLLERT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
website? Ga je uit eten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zit mijn avondeten alvast te bekijken op de website
Hahahahaha, nee joh, die hoef ik toch heul nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:39 schreef Sharana_LV het volgende:
lin ik dacht eerst dat je weer een horror verhaal over spiraal iets had
quote:
NAGELLAK!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:39 schreef PriemGirl het volgende:
Nu heb ik ook zin in frietjes
Wtf wat ben ik een beïnvloedbaar ding zegJe hebt het over efteling "IK WIL EFTELING".. Post schoenen "IK WIL SCHOENEN"........
Stiekem ben ik eik ook een kutpuber
NEEEEDDDZZZquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Met nu nog 1 vriendin
De andere heeft gecancelled.
Hier:
http://www.vapiano.de/frame.php?section=karte&lang=nl&sub=pasta
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
TROLLERT!SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
Ik heb dat ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:39 schreef PriemGirl het volgende:
Nu heb ik ook zin in frietjes
Wtf wat ben ik een beïnvloedbaar ding zegJe hebt het over efteling "IK WIL EFTELING".. Post schoenen "IK WIL SCHOENEN"........
Stiekem ben ik eik ook een kutpuber
quote:
Diep van binnen zijn we allemaal kutpubertsquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Diep van binnen zijn we allemaal kutpuberts
Goeien afkopingquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:42 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik heb net om mijn 'ik ben een verwend kutkind schuldgevoelens' af te kopen maar de daklozenkrant gekocht...
Ook weer opgelost
Dacht ik ook jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
Voel ik me in ieder geval niet meer zo alleen
[..]
Goeien afkoping![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:42 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik heb net om mijn 'ik ben een verwend kutkind schuldgevoelens' af te kopen maar de daklozenkrant gekocht...
Ook weer opgelost
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens, dacht ik, ook zo'n krantje gekocht. Was het zo'n filmboekje. Stond er onderin: 'Neem mij gratis mee bij uw videotheek!'
Had ie gewoon een stapel van de videotheek gejat
even naar dokter voor allergietestje?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
Whaooo face begint weer echt giga mega veel te jeukenWtf is deze
![]()
Arm priemke.... zijn de blaasjes al weg?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
Whaooo face begint weer echt giga mega veel te jeukenWtf is deze
![]()
Of zwervers die setjes Boomerangkaarten verkopenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens, dacht ik, ook zo'n krantje gekocht. Was het zo'n filmboekje. Stond er onderin: 'Neem mij gratis mee bij uw videotheek!'
Had ie gewoon een stapel van de videotheek gejat
Af en toe moet kunnenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, daar ging je goede dag![]()
![]()
![]()
Geniet er van
Zolang mijn vel niet loslaat van mijn lichaam; vind ik het niet nodig om naar de dokter te gaanquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
even naar dokter voor allergietestje?
Nope.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Arm priemke.... zijn de blaasjes al weg?
Good for youquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die heb ik uit m'n idioom geschrapt
LMAOquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Priem, waarom krijg ik nu ineens steeds dezen ad?
[ afbeelding ]
Zit zeker iets van parfum in?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:52 schreef PriemGirl het volgende:
I made it worse with the lotion![]()
![]()
Dus...
Oh my!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:52 schreef PriemGirl het volgende:
I made it worse with the lotion![]()
![]()
Dus...
Hmm zit er in dream cream iets van parfum? I dunnoquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zit zeker iets van parfum in?heb je geen toner die je misschien even kunt spuiten?
Ja snap ik hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
anders zeg ik dat namelijk iedere dag tegen mezelfwas geen aanval op jou!
Ik googlede op dream creamquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmm zit er in dream cream iets van parfum? I dunno
ik klik maar nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik googlede op dream cream![]()
www.dreamcream.nl dat zal je wel niet in je gezicht hebben gesmeerd
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik googlede op dream cream![]()
www.dreamcream.nl dat zal je wel niet in je gezicht hebben gesmeerd
"Dream Cream kan uw seksuele gevoel aanzienlijk versterken. De effecten zijn subtiel en voelen natuurlijk aan. "quote:
Ik lollerdequote:Op woensdag 29 februari 2012 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
straks moet ons priemke trouwen met een gesmolten gezicht omdat ze weigerde naar de dokter te gaan
zit dus wel een beetje parfum is, misschien niet zo slim als je huid ergens open is. Maar ik heb geen ervaring met die creme, als je Lush moet geloven zou het juist heel goed moeten zijn.quote:Ingrediёnten
We kopen onze ingrediёnten van leveranciers die niet op dieren testen.
Tincture of Benzoin (Styrax benzoin), Propylparaben (Propylparaben), Oat Milk (Avena sativa), Rose Water (Rosa damascena), Organic Extra Virgin Olive Oil (Olea europea), Cocoa Butter (Theobroma cacao), Glycerine (Glycerine), Stearic Acid (Stearic Acid), Triethanolamine (Triethanolamine), Rose Absolute (Rosa damascena), Chamomile Blue Oil (Matricaria chamomilla), Tea Tree Oil (Melaleuca alternifolia), Lavender Oil ((Lavandula angustifolia)), Cetearyl Alcohol (Cetearyl Alcohol), Geraniol (Geraniol), Limonene (*Limonene), Linalool (*Linalool), Perfume (Perfume)
Ik gebruik lush altijd. Nooit probs mee. Maar klinkt logisch dat het niet geheel slim is op 'open' huid iddquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
zit dus wel een beetje parfum is, misschien niet zo slim als je huid ergens open is. Maar ik heb geen ervaring met die creme, als je Lush moet geloven zou het juist heel goed moeten zijn.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
straks moet ons priemke trouwen met een gesmolten gezicht omdat ze weigerde naar de dokter te gaan
Ik fix dat zo, jeweetzellufquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik gebruik lush altijd. Nooit probs mee. Maar klinkt logisch dat het niet geheel slim is op 'open' huid idd
[..]![]()
Maar Lin is keigoed in make-upperen jongeuhhh ! Nieuw gezicht
Mijn redderquote:
Naah, vind het te duur voor wat ik wil zien en bij die acts wat ik wel graag wil zien zit best veel bij wat ik al eerder gezien heb.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:20 schreef BGTes het volgende:
Ik zal maar richting mijn werk gaan.
GELD VOOR MAKEUP JAAAH
Nee eerst mijn schuld afbetalen![]()
Oke doei!![]()
Tot we langs de UvA kwamenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Rustige treinen in de spitsvakantie ftw!
Vertel!quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zaten net toch twee figuren in de bus, jezus
Twee ghetto negerwijven (niks tegen negers mocht iemand hier iets van denkenquote:
Draw something.quote:
JIj hebt iets tegen negers!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Twee ghetto negerwijven (niks tegen negers mocht iemand hier iets van denken) Maar deze waren echt fucking an het schreeuwen door heel de bus heen, half nederlands, half zulu erdoor oid
. De buschauffeur moest hard remmen, vallen hun tassen om. Keihard die buschauffeur uitschelden terwijl hij er ook niks aan kon doen. Echt
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En o hai
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Whatsup?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
okay ff installen, kan wel ff wat afleiding gebriuken
vriend heeft je toegevoegdquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn username voor draw something is Sharana
hier is ie ook gek aan het doenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef PriemGirl het volgende:
Bubs ! Klopt iets niet in het spel ! Vriend zei dat hij hand had getekend maar dat jij heul die letters niet had... Hij snapte het zelf niet(en woord was ook echt hand... En nu gaf ie eerst turn 1 aan en toen weer turn 5
Gaat goed
)
[..]
Draw something.
Heel vreemd inderdaadquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef PriemGirl het volgende:
Bubs ! Klopt iets niet in het spel ! Vriend zei dat hij hand had getekend maar dat jij heul die letters niet had... Hij snapte het zelf niet(en woord was ook echt hand... En nu gaf ie eerst turn 1 aan en toen weer turn 5
Gaat goed
)
[..]
Draw something.
Toch maar eens 2dehands een ipad op de kop tikken zodat ik ook nutteloze spelletjes kan spelenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier is ie ook gek aan het doen
What's up chick?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
okay ff installen, kan wel ff wat afleiding gebriuken
Ooooo tofquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:58 schreef Debsterr het volgende:
AHHHH IK MOET EVEN STUITEREN FASHIONPOLISH VRAAGT AAN ME OF IK EEN GUESTPOST WIL SCHRIJVEN WAAAAAHHHHH![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:58 schreef Debsterr het volgende:
AHHHH IK MOET EVEN STUITEREN FASHIONPOLISH VRAAGT AAN ME OF IK EEN GUESTPOST WIL SCHRIJVEN WAAAAAHHHHH![]()
![]()
Vriend zit ook te balen.. WAT IS DIT HUUUUU DIT KAN NIEETTTTquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik krijg mijn eigen tekeningen terug
ik ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik krijg mijn eigen tekeningen terug
en nu zit ik op haar blog en de eerste lakjes die ik zie zijn WANTTZZZquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:58 schreef Debsterr het volgende:
![]()
Cool!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:58 schreef Debsterr het volgende:
![]()
Het droogt nog steeds op?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben aan het kijken wat m'n haar doet als ik het níet kam na het wassen. Heel apart.
Nee jonge, het blijft natquote:
Ik voel me poedel nu.quote:
Doe eens pic danquote:
Nah.quote:
Ja maar ik wil pic!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah.Moet ik m'n telefoon opgraven.
omdat het spel een bug heeftquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Wie is C**** op draw it? en waarom zegt dat ding teken een guitar, ik teken een gitaar, watch C**** guess the word flower, dus ik wtf? staat er later C*** didnt guess the word guitar
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
bij collega moet ik skyrim tekenen, heb een poppetje gemaakt met een pijl in zijn knie
Te lui, sahrry.quote:
Mijn vriendquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Wie is C**** op draw it? en waarom zegt dat ding teken een guitar, ik teken een gitaar, watch C**** guess the word flower, dus ik wtf? staat er later C*** didnt guess the word guitar
nee okay dan weet ik iig dat ik het wel goed doequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn vriend
Hij had het wel geraden; maar het spel loopt half half vast. Waardoor ie dus verkeerde letters aan jou toont; terwijl ie het wel goed had
Spel is vaag aan het doen
Daar kwam zijn vorige reactie dus van: WAT IS DIT HET WERK NIET HUUUUUUUUU !!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee okay dan weet ik iig dat ik het wel goed doe
Ohai sexyquote:
Maak me gek purrrr pur pur purrrrrrquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:58 schreef Debsterr het volgende:
![]()
Galaxy notequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef Lindytje het volgende:
Bij mij blijft ie zeggen dat het fout gaat en hij moet reloaden...![]()
Zo heb ik toch niks aan mijn galaxy note JONGE!!!!!
Ik zeurde daarnet ook al: en straks is het voetbal en kan ik eindelijk spelen en dan doet ie het niettttt !!!!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef Lindytje het volgende:
Bij mij blijft ie zeggen dat het fout gaat en hij moet reloaden...![]()
Zo heb ik toch niks aan mijn galaxy note JONGE!!!!!
Die pen is wel even wennen... dat weet ik zo net nog niet....quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Galaxy note![]()
Hoe bevalt het nou, niet wennen met die pen?
En issie nou heul erg groot (ik heb hem nog niet in het echt gezien)
Jazeker!! groten problemenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zeurde daarnet ook al: en straks is het voetbal en kan ik eindelijk spelen en dan doet ie het niettttt !!!!!
Wereldproblemen; wij hebben ze
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zeurde daarnet ook al: en straks is het voetbal en kan ik eindelijk spelen en dan doet ie het niettttt !!!!!
Wereldproblemen; wij hebben ze
Ah gaat laatste tijd slecht met lichaam en heel veel pijn enzo en ik las dit:quote:
Oh ik ben gewoon ff aan t mopperen nu, je hoeft niet t hele stuk te lezen hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:30 schreef Lindytje het volgende:
Sjaantje, dat is kut...
Ik ga straks die post even lezen![]()
Is zo groot dan niet irritant met bellen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die pen is wel even wennen... dat weet ik zo net nog niet....
Maar verder issie fijn, wat ik er na 2uurtjes spelen van kan zeggen
En ja, hij is hugeBijna ter grootte van een half washandje
( Ik heb nog geen hoesje
)
Groten blogquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:34 schreef Joysa het volgende:
Wat is fashionpolish? Ik ken dat heul niet
ik zal er effe eentje makenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is zo groot dan niet irritant met bellen?
Heb je misschien een pic dat je hem in je hand hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:51 schreef Lindytje het volgende:
Schaar:Holy fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Schaar:Als mannen die in hun broekzak stoppen ziet het er wel angstaanjagend uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
flinke unit!
wel je pincode goed onthouden he
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een heule makkelijke! 4 nullen
In welke volgorde zeg ik natuurlijk niet
Eens kijken of mijnen tekenprogramma het alweer doet!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
voetbal begonnen! Ik kan tekenen![]()
Holy Lin ! Nice
Schaar:Vét! Lijkt enorm op de unit die ik voor mn werk heb, fijn in gebruik dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@SJaan: Ga straks je link even doorlezen maar kan me goed voorstellen om dan iets heel herkenbaars te lezen en er dan bij te lezen dat er niets tegen te doen is.. Hoop dat draw something je even wat afleiding geeft
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
koffieeee stuiter stuiter stuiter stuiterquote:
Het spel heeft storing.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb geen C en geen D? hoe de fuck moet ik dat woord dan ooit raden
dankquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sjaanlinkje gelezen en ik vind het echt heel heftig. Je bent een sterke vrouw
![]()
Ja maar ik had ook geen Aquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het is angel bij jou trouwens, cupid was bij Lin
Die had ik geradenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het is angel bij jou trouwens, cupid was bij Lin
ferryquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
Sjaan ! Je draaimolen-dingesen... Was het woord in het engels??Ik kan er niks van maken met mijn letters
Ik spring nu van ht gebouw af ...quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
Ferry is toch een veerboot
Je bedoelt ferrest wheel?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik spring nu van ht gebouw af ...
Niet snaaien. Klinkt een beetje lullig, maar als je dat een paar dagen negeert gaat de snaaitrek vanzelf weg. Ik heb dat altijd na een uur of 9 in de avond, maar toen lijnen nog lukte ging het weg toen ik het negeerde..quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Skjoetie, lindylief, dwynnepin, sjaantje en anderen die bezig zijn met gezond eten/afvallen. Wat nemen jullie als goedvullend tussendoortje? Ik merk dat wanneer ik van mn werk thuis.kom, ongeacht hoeveel ik gegeten heb, ik wil snaaien.ook al ga ik een uur later eten. Iemand tips om dit te voorkomen? Glas water helpt niet
en ik wil liever ook geen fruit omdat ik dat meestal op het werk al eet.
Gewoon een boterham?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Skjoetie, lindylief, dwynnepin, sjaantje en anderen die bezig zijn met gezond eten/afvallen. Wat nemen jullie als goedvullend tussendoortje? Ik merk dat wanneer ik van mn werk thuis.kom, ongeacht hoeveel ik gegeten heb, ik wil snaaien.ook al ga ik een uur later eten. Iemand tips om dit te voorkomen? Glas water helpt niet
kop koffiequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
En een peuk!quote:
HIJ WAS WEL UBER KJOEEEHOEEETquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik spring nu van ht gebouw af ...
En dan schijten als een mallequote:
Hey trixie! Jij ook hierquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Niet snaaien. Klinkt een beetje lullig, maar als je dat een paar dagen negeert gaat de snaaitrek vanzelf weg. Ik heb dat altijd na een uur of 9 in de avond, maar toen lijnen nog lukte ging het weg toen ik het negeerde..
Shakira? Ik heb maar een woord van 3 lettersquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb wel een awesome bij jou gemaakt bubs
bijna goed, deze heeft geen blond haar, wel dikke kont getekendquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Shakira? Ik heb maar een woord van 3 letters
Als het écht niet meer lukt eet ik een meuslireepje ofzo, anders probeer ik ook niks te etenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hey trixie! Jij ook hier
Okee, gewoon afleiding zoeken ofzo? Ik pak nu uit automatisme een broodje of een koekie maar dat wil ik dus niet. Eigenlijk wil ik rond 3 of 4u voor het laatst eten voor het avondeten.thanks
KILLER RABBITTTT !!quote:
Oh, dafuqquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dafuq
Ze begon met die rode plas!!![]()
Ik dacht: whhhuuutttt?????
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
GA JIJ DIE FILM NOG ES FF TIEN KEER KIJKEN
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als het écht niet meer lukt eet ik een meuslireepje ofzo, anders probeer ik ook niks te eten
Love itquote:
want mijn tekening is epic!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wtf ik teken voor Lin en dan komt ie als Shaan's tekening terug![]()
Ik had al hoi gezegd netquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hey trixie! Jij ook hier
Okee, gewoon afleiding zoeken ofzo? Ik pak nu uit automatisme een broodje of een koekie maar dat wil ik dus niet. Eigenlijk wil ik rond 3 of 4u voor het laatst eten voor het avondeten.thanks
Geen kokosnoot bij de hand?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
*maakt paardenhoef geluidjes met handen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |