Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:30 schreef megamandy het volgende:
Ik ga maar eens leren. Ben nog nooit twee weken vantevoren begonnenik weet niet eens wat leren is. Aaah dit is echt slecht
![]()
Ja nouwja, tijdens het doornemen van het boek heb ik aantekeningen gemaakt. Die ga ik dan maar doornemen ofzo?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:31 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelEcht verwarrend, dat hele leren. Maar de vorige keer dat ik dat deed had ik wel een 8
Het loont
niet snaaien! Pak een boterhamquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:35 schreef milka82 het volgende:
Stervende tyfus poepnagel... weer een hap der af! Zo, dat lucht op. Vanavond weer eens kijken of ik hem nog kan fixen. En wie komt voor mij boodschappen doen? Heb zin in wat snaaiwerk maar ik kan nu niet naar de winkel (mini ligt te pitten)
Ik sta nog open voor commentaarquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
Sjaan is helemaal om, weg met de suiker
Geen lekker broodbeleg meer, heb al aan de komkommersalade gezeten..... En ik vond nog een bodempje chippies...quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet snaaien! Pak een boterham
Je mag er best 1 broodje bij als je niet hoeft af te vallen maar het ziet er zeker goed uitquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik sta nog open voor commentaar
Ik eet vanavond lasagne (zelfgemaakt, niet kant en klaar)
wat een combiquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:54 schreef BGTes het volgende:
Ik heb 2 kiwi's, 3 krentenbollen en wat cocktailworstjes opniet echt goed
Maar ook niet afschuwelijk slecht..
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:56 schreef milka82 het volgende:
[..]
Geen lekker broodbeleg meer, heb al aan de komkommersalade gezeten..... En ik vond nog een bodempje chippies...
Het gaat meer om gezonder eten iddquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je mag er best 1 broodje bij als je niet hoeft af te vallen maar het ziet er zeker goed uit
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb op:
Bakje yoghurt met 2 kiwi's
Halve bak druiven
2 boterhammen met komijnesmeerkaas
een halve komkommer
Sjaan jat mijn eetpatroon
oh, dat is ipv dat derde broodje danquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh SQ ik heb vandaag trouwens ook een banaan op
juistemquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dat is ipv dat derde broodje dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |