Niet zoveel nee, vast mensen die je meer kunnen zeggen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk topic, mooie tekeningen.
Kun je nog wat meer vertellen over Roswell, TS?
Er zou best eens een topic geopend kunnen worden over Roswell, het is een fascinerende geschiedenis.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:34 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Niet zoveel nee, vast mensen die je meer kunnen zeggen.
Roswell heeft de meest geloofwaardige getuigen beschrijvingen van de Grey.
De man in het interview waar ik het meest van heb genomen beschrijft ze ook gewoon als... mensen maar dan... anders. Maar wel mensen. Niet als de onnatuurlijke rare wezens die ze nu vaak gebruiken om ze uit te beelden. Vandaar dat ik die verbeelding heb gemaakt die voor mij meer klopt :3
Gaat U gang zou ik zeggenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zou best eens een topic geopend kunnen worden over Roswell, het is een fascinerende geschiedenis.
Heb altijd veel reserves bij dit soort verhalen, maar bij Roswell eigenlijk niet. Misschien vanwege de beelden die er van bestaan.
Volgens mij ís er al een topic over Roswell, ik zal eens zoeken.quote:
Wie zegt dat aliens dat niet zijn?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:43 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Valt dat niet onder geesten? :0
Wat is er nou paranormaal aan een alien? Volgens mij zoek je geen paranormale dingen, maar aliens..quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:51 schreef LolaLovesYou het volgende:
Ik heb lang gewerkt als concept artist en heb besloten me nu bezig te gaan houden met andere zaken. Maar er zijn nog steeds een paar dingen die ik graag zou willen doen met deze skills.
Een hiervan is het visualiseren van dingen die onder het paranormale vallen die mensen hebben gezien. En hier mee bedoel ik Aliens, cryptozoölogie enz. [spoken boeien me niet]
En dan...quote:Dus mijn vraag is of mensen hier interviews willen posten van mensen die dingen hebben gezien
waar ze dit in beschrijven zodat ik er visuals van kan maken.
Ik ben zelf reuze nieuwsgierig wat er uit komt
Wel echt goeie beetje geloofwaardige dingen posten aub en niet 5 pagina's tekst.
Nogmaals, volgens mij moet je je vraag anders stellen, want elke paranormale gaat hier heel hard van rennen denk ik. De andere kant opquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:29 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens,
de verhalen over zielen en hemel en hell. Wat een onzin. Dood is het verlies van energie in de hersenen en dat is simpel weg wat we zijn.
Misschien draait ze nog bij, het blijft tenslotte een beschrijving van een gedaante. Een alien is toch voor zover ik weet ook geen tastbaar wezen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:33 schreef lezzer het volgende:
Nogmaals, volgens mij moet je je vraag anders stellen, want elke paranormale gaat hier heel hard van rennen denk ik. De andere kant op
Die die ik voel niet neequote:Op woensdag 29 februari 2012 18:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien draait ze nog bij, het blijft tenslotte een beschrijving van een gedaante. Een alien is toch voor zover ik weet ook geen tastbaar wezen.
btw:quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:29 schreef LolaLovesYou het volgende:
Ik ben het met je eens,
de verhalen over zielen en hemel en hell. Wat een onzin. Dood is het verlies van energie in de hersenen en dat is simpel weg wat we zijn.
quote:De eerste wet van de thermodynamica, ook wel Eerste Hoofdwet genoemd, stelt dat energie niet verloren kan gaan of uit het niets kan ontstaan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eerste_wet_van_de_thermodynamica
Het transport en omzetten van suikers e.d. in energie stopt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:41 schreef Loppe het volgende:
btw:
[
De eerste wet van de thermodynamica, ook wel Eerste Hoofdwet genoemd, stelt dat energie niet verloren kan gaan of uit het niets kan ontstaan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eerste_wet_van_de_thermodynamica
]
Het is maar een tip.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:46 schreef LolaLovesYou het volgende:
Sorry dit is geen discussie topic, als dat idee is gegeven.
Als je geen dingen voor me hebt om te visualiseren, wil je dan de gesprekken over theorieën en geloven in andere topics bespreken?
Paranormaal staat voor alles wat niet verklaarbaar is door wetenschap. Daar vallen aliens en mythologische en andere onverklaarbare dingen ook onder.
ty.
Zoja, jij denkt dat de bouwstenen geen energie zijn dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:50 schreef R0N1N het volgende:
Het transport en omzetten van suikers e.d. in energie stopt.
Zoals er geen stroom meer in je CPU blijft als je de stekker er uit trekt
ander topicquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:02 schreef Loppe het volgende:
Zoja, jij denkt dat de bouwstenen geen energie zijn dan?
Dat is inderdaad een probleem. Verder vind ik TS wel erg kundig qua art.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het is maar een tip.
Ik denk dat mensen niet zo graag delen als je hun basis niet serieus neemt of zelfs belachelijk maakt.
Vandaar.
Succes met je project.
Dat zijn toch Greys, die je beschrijft?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:58 schreef Cremesoep het volgende:
Hmmm, zoals in een ander topic waar ik in TRU heb gepost, heb ik wel eens "dromen" over een of andere planeet marduk/maduk/Niburu, jullie keus of jullie het geloven, maar daar komen wezens (+- 1,50/1,60) voor, grijs/blankachtige huidskleur, grote ogen (ook hoogstaand vergeleken met de mens) geen/kleine neus, en een soort van armen, maar niet echt "vingers" kun je hier een schets van proberen te maken?
Zover ik weet niet, Het gaat over een bepaalde planeet, en die greys zien er toch net iets anders uit, die zijn volgens mij ook veel kleiner, deze lijken veel op de mens, meer een soort mengeling tussen die greys en die Pleiadians, die greys hebben zwarte ogen, en die gasten hebben ook een ''Iris'' kleur, Die greys hebben dus een grijze huidskleur, en deze een soort ''blank'' alleen dan meer Lijkwit, de vingers zijn niet zo als wij ze kennen, maar zonder die ''vingerkootjes''. Ben atm iemand die er meer over weet aan het zoeken, heb al hulp gehad van Boswachtertje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat zijn toch Greys, die je beschrijft?
Ik ben benieuwd wat er uit komtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:40 schreef Cremesoep het volgende:
[..]
Zover ik weet niet, Het gaat over een bepaalde planeet, en die greys zien er toch net iets anders uit, die zijn volgens mij ook veel kleiner, deze lijken veel op de mens, meer een soort mengeling tussen die greys en die Pleiadians, die greys hebben zwarte ogen, en die gasten hebben ook een ''Iris'' kleur, Die greys hebben dus een grijze huidskleur, en deze een soort ''blank'' alleen dan meer Lijkwit, de vingers zijn niet zo als wij ze kennen, maar zonder die ''vingerkootjes''. Ben atm iemand die er meer over weet aan het zoeken, heb al hulp gehad van Boswachtertje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |