abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:51:25 #1
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_108538987
Ik heb lang gewerkt als concept artist en heb besloten me nu bezig te gaan houden met andere zaken. Maar er zijn nog steeds een paar dingen die ik graag zou willen doen met deze skills.

Een hiervan is het visualiseren van dingen die onder het paranormale vallen die mensen hebben gezien. En hier mee bedoel ik Aliens, cryptozoölogie enz. [spoken boeien me niet]

Dus mijn vraag is of mensen hier interviews willen posten van mensen die dingen hebben gezien
waar ze dit in beschrijven zodat ik er visuals van kan maken.
Ik ben zelf reuze nieuwsgierig wat er uit komt :D
Wel echt goeie beetje geloofwaardige dingen posten aub en niet 5 pagina's tekst.

Ik kies er zelf gewoon af en toe een paar uit en dan post ik hier de resultaten.

Zo ver.
The Grey, na Roswell getuigen.

[ Bericht 9% gewijzigd door LolaLovesYou op 29-02-2012 15:06:11 ]
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:02:40 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_108539319
- }:| -

[ Bericht 82% gewijzigd door vogeltjesdans op 01-03-2012 11:41:27 (doe even normaal) ]
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_108539501
Misschien een slecht idee maar ik zou tegelijkertijd ook eens gaan browsen door de al reeds geplaatste topics in dit subforum. Ik neem aan dat er toch wel topics zijn waarin mensen beschrijven wat ze menen te hebben gezien?
Of bezoek een speciale site/forum voor paranormale ervaringen op het internet en kijk wat mensen daar voor omschrijvingen posten van wat ze gezien hebben.
pi_108539609
Dus je maakt tekeningen van paranormale ervaringen van mensen? Dat kan best leuk zijn!
Post je dan ook foto's van je werk?
Ik ben heel benieuwd :)
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:14:24 #5
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_108539639
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:02 schreef SpecialK het volgende:
Doe iets nuttigs. Ga brood bakken.
Dit is mijn werk, kan alleen portfolio uitbreidend zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:09 schreef RichardDawkins het volgende:
Misschien een slecht idee maar ik zou tegelijkertijd ook eens gaan browsen door de al reeds geplaatste topics in dit subforum. Ik neem aan dat er toch wel topics zijn waarin mensen beschrijven wat ze menen te hebben gezien?
Of bezoek een speciale site/forum voor paranormale ervaringen op het internet en kijk wat mensen daar voor omschrijvingen posten van wat ze gezien hebben.
Ja ik heb wel wat dingen gelezen en opgezocht,
maar ondanks dat ik hier tijd voor neem heb ik niet heel veel tijd om de echt interessante dingen te gaan scouten. Ik hoop dat een aantal mensen hier weten van een paar hele goeie sightings en beschrijvingen. Want het is bij aliens vaak, "tall, light with big eyes and smelling like..acid?"
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:17:30 #6
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_108539724
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dus je maakt tekeningen van paranormale ervaringen van mensen? Dat kan best leuk zijn!
Post je dan ook foto's van je werk?
Ik ben heel benieuwd :)
Ahah, nee,
ik heb gewerkt in game concept art. Maar het lijkt me heel interessant om te zien wat ik neer zet met de beschrijvingen van mensen die iets gezien hebben. Ik heb voor een game met aliens wel eens onderzoek gedaan, naar werk gemaakt na beschrijvingen van slachtoffers en getuigen, maar deze waren vaak nogal slecht en vreemd.
Vandaar dat dat idee beetje is blijven hangen in mijn achterhoofd.

Ik heb alleen niks voor je, de games in kwestie zijn nog in voorstel of werk periodes en NDA's verbieden je dus werk te verspreiden :')

edit: ik lieg,
hier een schets van een twillight alien... :')
pi_108540056
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:14 schreef LolaLovesYou het volgende:
Want het is bij aliens vaak, "tall, light with big eyes and smelling like..acid?"
Haha serieus? Naja was misschien te verwachten maar wel saai dat het steeds hetzelfde is.
Nu weet ik wel toevallig dat er mensen zijn die DMT (hallucinerende stof die ook in je hersens aangemaakt wordt) hebben gebruikt/gerookt en die hetgeen dat ze dan zien als een paranormale ervaring bestempelen. Er was een filmpje op youtube die 1 zo'n ervaring vrij gedetailleerd beschreef wat mij behoorlijk mooi in de oren klonk, al ben ik niet het type dat zoiets dan als een paranormale ervaring zou bestempelen, en er zijn vast wel meer beschrijvingen van zulke ervaringen te vinden.

http://miqel.com/entheogens/dmt_first_time_report.html
Hier krijg je denk ik wel een redelijk idee van wat ik bedoel. T kan ook zijn dat het allemaal te vaag is om mee te werken.
pi_108540193
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:17 schreef LolaLovesYou het volgende:

[..]

Ahah, nee,
ik heb gewerkt in game concept art. Maar het lijkt me heel interessant om te zien wat ik neer zet met de beschrijvingen van mensen die iets gezien hebben. Ik heb voor een game met aliens wel eens onderzoek gedaan, naar werk gemaakt na beschrijvingen van slachtoffers en getuigen, maar deze waren vaak nogal slecht en vreemd.
Vandaar dat dat idee beetje is blijven hangen in mijn achterhoofd.

Ik heb alleen niks voor je, de games in kwestie zijn nog in voorstel of werk periodes en NDA's verbieden je dus werk te verspreiden :')

edit: ik lieg,
hier een schets van een twillight alien... :')
[ afbeelding ]
Zo, dat is mooi werk!
Er zou best eens wat leuks uit kunnen rollen. Vroeger had je een spel, geen idee of het nog bestaat, Underlight heette het, dat was ook heel apart vormgegeven. Volgens ook adv dingen die mensen in dromen zien. Zo had je een typische droomlucht enzo.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:44:08 #9
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_108540504
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:28 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Haha serieus? Naja was misschien te verwachten maar wel saai dat het steeds hetzelfde is.
Nu weet ik wel toevallig dat er mensen zijn die DMT (hallucinerende stof die ook in je hersens aangemaakt wordt) hebben gebruikt/gerookt en die hetgeen dat ze dan zien als een paranormale ervaring bestempelen. Er was een filmpje op youtube die 1 zo'n ervaring vrij gedetailleerd beschreef wat mij behoorlijk mooi in de oren klonk, al ben ik niet het type dat zoiets dan als een paranormale ervaring zou bestempelen, en er zijn vast wel meer beschrijvingen van zulke ervaringen te vinden.

http://miqel.com/entheogens/dmt_first_time_report.html
Hier krijg je denk ik wel een redelijk idee van wat ik bedoel. T kan ook zijn dat het allemaal te vaag is om mee te werken.
Interessant,
er zijn zoveel theorieën over het paranormale maar deze raakt er een paar.
Ik zelf vind de frequentie theorie ergens..logies. Mediums zouden dingen indd kunnen zien omdat ze een andere frequentie kunnen ontvangen en zien en het is niet geheel onrealistische dat bepaalde stoffen of drugs dit effect ook kunnen hebben.

Maar aan de andere kant, drugs zijn niet wenselijk en maken een persoons woorden niet echt geloofwaardig. Zie deze test van de Amerikaanse overheid die een kunstenaar op ACID zetten:
http://www.boreme.com/posting.php?id=934&page=1/

Ook heel interessant.
[nummer 5, Professor Farnsworth]

Ik zou het artikel nog even goed door scannen, kijken of er iets te vinden is wat echt heel anders is al recordings van "trips"van andere drugs.
pi_108540883
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:44 schreef LolaLovesYou het volgende:

[..]

Interessant,
er zijn zoveel theorieën over het paranormale maar deze raakt er een paar.
Ik zelf vind de frequentie theorie ergens..logies. Mediums zouden dingen indd kunnen zien omdat ze een andere frequentie kunnen ontvangen en zien en het is niet geheel onrealistische dat bepaalde stoffen of drugs dit effect ook kunnen hebben.

Maar aan de andere kant, drugs zijn niet wenselijk en maken een persoons woorden niet echt geloofwaardig. Zie deze test van de Amerikaanse overheid die een kunstenaar op ACID zetten:
http://www.boreme.com/posting.php?id=934&page=1/

Ook heel interessant.
[nummer 5, Professor Farnsworth]

Ik zou het artikel nog even goed door scannen, kijken of er iets te vinden is wat echt heel anders is al recordings van "trips"van andere drugs.
Hehe, "old news everyone!" Ja hij heeft wel wat van Farnsworth weg die nr 5.
Geweldig ook dat commentaar als ie zijn laatste tekening moet maken. 'I have nothing to say about this last drawing, it is bad and uninteresting, I want to go home now.'

Die frequentie theorie trouwens heeft mij altijd wel redelijk plausibel geleken al heb ik ook ooit gedacht dat men wellicht het frequentie idee van quantum mechanica heeft gejat om voor eigen doeleinden te gebruiken. Ik moet hier toch eens een keer meer over gaan lezen al blijf ik zeer sceptisch tegenover paranormale ervaringen. Daarnaast blijft t leuk om er verklaringen voor te bedenken die niet perse onder de term paranormaal vallen.

Enne, de meeste omschrijvingen van drug trips van mensen zijn niet zo heel interessant. De reden dat ik DMT aanhaalde was juist omdat ik daar verhalen over had gelezen die veel verder gingen dan de visualisaties van de meeste drug trips. De coolste was van een youtube filmpje waarin iemand omschreef dat hij ergens was met grote stuiterende gouden ballen die met hem communiceerden en tegelijkertijd ook wezens van licht waren etc etc. Niet simpelweg leuke kleurtjes en rare vormen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:06:33 #11
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_108541225
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:56 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Hehe, "old news everyone!" Ja hij heeft wel wat van Farnsworth weg die nr 5.
Geweldig ook dat commentaar als ie zijn laatste tekening moet maken. 'I have nothing to say about this last drawing, it is bad and uninteresting, I want to go home now.'

Die frequentie theorie trouwens heeft mij altijd wel redelijk plausibel geleken al heb ik ook ooit gedacht dat men wellicht het frequentie idee van quantum mechanica heeft gejat om voor eigen doeleinden te gebruiken. Ik moet hier toch eens een keer meer over gaan lezen al blijf ik zeer sceptisch tegenover paranormale ervaringen. Daarnaast blijft t leuk om er verklaringen voor te bedenken die niet perse onder de term paranormaal vallen.

Enne, de meeste omschrijvingen van drug trips van mensen zijn niet zo heel interessant. De reden dat ik DMT aanhaalde was juist omdat ik daar verhalen over had gelezen die veel verder gingen dan de visualisaties van de meeste drug trips. De coolste was van een youtube filmpje waarin iemand omschreef dat hij ergens was met grote stuiterende gouden ballen die met hem communiceerden en tegelijkertijd ook wezens van licht waren etc etc. Niet simpelweg leuke kleurtjes en rare vormen.
Ik ben zelf ook zeer sceptisch tegenover paranormale ervaringen,
maar het neemt niet weg dat sommige dingen logisch zijn. Ik het vak gebied concept art kom je ook een hoop tegen. Vaak zijn game writters de meest mind blowing theorists en weten ze alle theorieën ter wereld je uit te leggen omdat ze vaak concepten voor games hier op baseren. Als je in een groot aantal games vooral sci-fi dieper gaat zoeken kun je deze ook tegen komen.

-flails arms- Hoe dan ook kan ik met trips niet zo veel,
er zijn veel onderzoeken naar wat bepaalde trips doen. Veel word er gesproken over dat je inkeert...laat maar zeggen binnen in je hersens vast raakt. De kleuren die je ziet en de wormholes die je lijkt te ervaren zijn je eigen hersens, maar sommige mensen claimen dan dat je terug gaat naar de "server". De theorie dat iedere ziel is opgeslagen op een server en bij je geboorte je lichaam in gebeamed word :D En als je dood gaat weer terug word gehaald.

En dat zijn van die dingen waar ik echt gewoon niks mee kan.
pi_108541732
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:06 schreef LolaLovesYou het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook zeer sceptisch tegenover paranormale ervaringen,
maar het neemt niet weg dat sommige dingen logisch zijn. Ik het vak gebied concept art kom je ook een hoop tegen. Vaak zijn game writters de meest mind blowing theorists en weten ze alle theorieën ter wereld je uit te leggen omdat ze vaak concepten voor games hier op baseren. Als je in een groot aantal games vooral sci-fi dieper gaat zoeken kun je deze ook tegen komen.

-flails arms- Hoe dan ook kan ik met trips niet zo veel,
er zijn veel onderzoeken naar wat bepaalde trips doen. Veel word er gesproken over dat je inkeert...laat maar zeggen binnen in je hersens vast raakt. De kleuren die je ziet en de wormholes die je lijkt te ervaren zijn je eigen hersens, maar sommige mensen claimen dan dat je terug gaat naar de "server". De theorie dat iedere ziel is opgeslagen op een server en bij je geboorte je lichaam in gebeamed word :D En als je dood gaat weer terug word gehaald.

En dat zijn van die dingen waar ik echt gewoon niks mee kan.
Heb altijd al wel het idee gehad dat er in sommige games best diepgaande theorieen verwerkt worden. Het spelen ervan kan grappig zijn maar ik heb het altijd al interessant gevonden om alleen maar te weten hoe het spel qua concept in elkaar steekt. De gameplay kan nog zo geweldig zijn maar het idee erachter maakt het voor mij leuk. Niet dat ik zo'n hardcore gamer ben maar zo af en toe verdrijf ik er wat tijd mee.

Ik twijfel er over het algemeen niet over dat ervaringen door drugs zich puur in je hersens afspelen. Wat ik dan weer apart vind is dat mensen die weten dat een stof hallucinerend is, daarna toch die hallucinaties als echt bestempelen. Maar het was toch hallucinerend? Naja vreemde figuren overal.

Ik geloof niet in een ziel, ik meen teveel van evolutie te weten om dat concept een plaats te kunnen geven in de realiteit. Het idee van een server waar ze opgeslagen liggen is al een apart idee maar het is niet het apartste idee wat ik er ooit over heb gehoord. Het zou wel cool zijn als de ziel echt bij de geboort ingebeamed wordt, grote groene flits hehe, want voor de geboorte heb je hem dan niet. Weer een argument tegen de anti-abortus roepers langs de straat in de V.S.

Hoe dan ook, het was maar een idee dat hele DMT ervaringen gebeuren. Just trying to help of course. (wat niet altijd mijn instelling is in dit subforum :P)
Mocht ik nog iets tegenkomen wat wel relevant lijkt dan mik ik t nog wel in een post.

Oh enne, je zult het vast wel eerder gehoord hebben maar persoonlijk zou ik zo graag zo goed kunnen tekenen/schetsen/geef het een term. Het lijkt mij geweldig om net als jou op papier te kunnen visualiseren wat ik zie in mijn hoofd. Helaas nog nooit verder gekomen dan het niveau van een 3 jarige die kwijlend op zijn potlood kauwt.
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:29:37 #13
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_108542072
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:20 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Heb altijd al wel het idee gehad dat er in sommige games best diepgaande theorieen verwerkt worden. Het spelen ervan kan grappig zijn maar ik heb het altijd al interessant gevonden om alleen maar te weten hoe het spel qua concept in elkaar steekt. De gameplay kan nog zo geweldig zijn maar het idee erachter maakt het voor mij leuk. Niet dat ik zo'n hardcore gamer ben maar zo af en toe verdrijf ik er wat tijd mee.

Ik twijfel er over het algemeen niet over dat ervaringen door drugs zich puur in je hersens afspelen. Wat ik dan weer apart vind is dat mensen die weten dat een stof hallucinerend is, daarna toch die hallucinaties als echt bestempelen. Maar het was toch hallucinerend? Naja vreemde figuren overal.

Ik geloof niet in een ziel, ik meen teveel van evolutie te weten om dat concept een plaats te kunnen geven in de realiteit. Het idee van een server waar ze opgeslagen liggen is al een apart idee maar het is niet het apartste idee wat ik er ooit over heb gehoord. Het zou wel cool zijn als de ziel echt bij de geboort ingebeamed wordt, grote groene flits hehe, want voor de geboorte heb je hem dan niet. Weer een argument tegen de anti-abortus roepers langs de straat in de V.S.

Hoe dan ook, het was maar een idee dat hele DMT ervaringen gebeuren. Just trying to help of course. (wat niet altijd mijn instelling is in dit subforum :P)
Mocht ik nog iets tegenkomen wat wel relevant lijkt dan mik ik t nog wel in een post.

Oh enne, je zult het vast wel eerder gehoord hebben maar persoonlijk zou ik zo graag zo goed kunnen tekenen/schetsen/geef het een term. Het lijkt mij geweldig om net als jou op papier te kunnen visualiseren wat ik zie in mijn hoofd. Helaas nog nooit verder gekomen dan het niveau van een 3 jarige die kwijlend op zijn potlood kauwt.
Ik ben het met je eens,
de verhalen over zielen en hemel en hell. Wat een onzin. Dood is het verlies van energie in de hersenen en dat is simpel weg wat we zijn.
:D Maar het blijft nog steeds leuk om het allemaal te horen, wat mensen verzinnen.
De magie van games is dan ook de creatie van een wereld die werkt zoals jij kiest dat deze werkt als game developer. Wat de magie van werken in games veel groter maakt voor mij als ze spelen.

En tekenen is net zo wetenschappelijk als de rest van de wereld.
Mijn talent ligt niet in tekenen maar in het zien en begrijpen van dingen. Het enige wat je hoef te doen is de basis zien, alles is opgebouwd uit basis vormen en als je deze kan identificeren en vervolgens op papier kunt zetten kun je alles tekenen wat je wilt.
Natuurlijk is het zien wat iets is en waar iets uit bestaat en het op papier krijgen wat lastiger, maar dat is een talent waar ik ook niet mee geboren ben. De must om wat ik zag op papier te krijgen wel.

Dat is ook waarom ik mijn werk in games inruil voor een rol als onderwijzer, maar niet op een officiële opleiding want de creatieve opleidingen in Nederland zijn gewoon zwaar falend. :')
Je krijgt 40 16 jarige die je in 1 week een basis moet leren en dan op naar het volgende.
:D en dan vragen ze zich nog af waarom maar 3 op de 500 leerlingen op deze vakgebieden later kan rondkomen van hun geleerde vak.

God laten we hopen dat de nieuwe studie financiering regeling er voor zorgt dat ze niet elke kansloze meer aan nemen die een potlood kan vast houden.
pi_108544157
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:29 schreef LolaLovesYou het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens,
de verhalen over zielen en hemel en hell. Wat een onzin. Dood is het verlies van energie in de hersenen en dat is simpel weg wat we zijn.
:D Maar het blijft nog steeds leuk om het allemaal te horen, wat mensen verzinnen.
De magie van games is dan ook de creatie van een wereld die werkt zoals jij kiest dat deze werkt als game developer. Wat de magie van werken in games veel groter maakt voor mij als ze spelen.

En tekenen is net zo wetenschappelijk als de rest van de wereld.
Mijn talent ligt niet in tekenen maar in het zien en begrijpen van dingen. Het enige wat je hoef te doen is de basis zien, alles is opgebouwd uit basis vormen en als je deze kan identificeren en vervolgens op papier kunt zetten kun je alles tekenen wat je wilt.
Natuurlijk is het zien wat iets is en waar iets uit bestaat en het op papier krijgen wat lastiger, maar dat is een talent waar ik ook niet mee geboren ben. De must om wat ik zag op papier te krijgen wel.

Dat is ook waarom ik mijn werk in games inruil voor een rol als onderwijzer, maar niet op een officiële opleiding want de creatieve opleidingen in Nederland zijn gewoon zwaar falend. :')
Je krijgt 40 16 jarige die je in 1 week een basis moet leren en dan op naar het volgende.
:D en dan vragen ze zich nog af waarom maar 3 op de 500 leerlingen op deze vakgebieden later kan rondkomen van hun geleerde vak.

God laten we hopen dat de nieuwe studie financiering regeling er voor zorgt dat ze niet elke kansloze meer aan nemen die een potlood kan vast houden.
Ik zal maar niet verder ratelen over wat een hoop onzin hemel, hel, ziel etc wel niet is. Kan daar uren zeer gepassioneerd over door gaan. Het heeft allemaal wel 1 groot voordeel, vaak levert het geweldige stukjes stand-up comedy op. Althans ik kan er hard om lachen. Weet niet of je bijvoorbeeld ooit van George Carlin hebt gehoord? Hij kan zijn mening over die hoop onzin erg leuk verpakken ;)

Ja ik heb toendertijd op het VWO wel het vak tekenen gehad. Nooit hoger gehaald dan een 6 voor wat ik op papier knalde. Deel door gebrek aan motivatie, deels omdat hoe hard ik het ook probeerde het altijd zoog. Mijn 3d tekening van een bepaald gebouw was dan wel weer goed te pruimen. Maarja lijntjes zetten aan de hand van een lineaal vereisde dan ook weinig talent :P
Misschien als ik veel zou oefenen dat ik nog eens iets kan tekenen wat geen slokdarm reflex reactie opwekt maar ik betwijfel het.

Ik zou trouwens als ik jou was geen onderwijzer worden maar onderwijzeres, scheelt wat chirurgische ingrepen die, gezien je fotos, erg zonde zouden zijn ;)
Wat ik weet van de creatieve opleidingen in Nederland, ook uit eigen ervaring, is inderdaad niet om over naar huis te schrijven. Ik heb vaak gedacht, en nog steeds ooit, of mensen wel echt weten wat creatief zijn inhoud. De wijze waarop het zogenaamd "gestimuleerd" wordt bij diverse opleidingen is om te janken.
Daarom, prima idee om je niet bij 1 van de officiele opleidingen te voegen als docente. Vaker dan niet in mijn ervaring lukt het beter om echte kwaliteit te genereren buiten het systeem dan er binnen. Psychologie is 1 van de gebieden waarbij ik dit van mening ben.

Ik betwijfel of de nieuwe studiefinanciering regeling zoveel invloed zal hebben op wie er aangenomen wordt voor een opleiding. Het blijft een spelletje van hoe meer studenten hoe meer poen. Wel zal het hopelijk tot gevolg hebben dat een aantal van die kanslozen nog een keer extra nadenkt voordat ze hun (naja, papas en mamas) zuurverdiende poen stoppen in een opleiding waar ze niet volledig zeker van zijn dat het iets voor hen is. Dat zal hopelijk dus wel iets schelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RichardDawkins op 29-02-2012 14:51:31 ]
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:05:04 #15
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_108545449
George Carlin <3

Mja het is een schande dat ze op opleidingen hier je letterlijk vertellen dat goed gejat beter is dan slecht zelf verzonnen. :')

Anyway,
ik heb maar eens onderzocht over The Grey.
Bekendste alien image wat er is denk ik, maar ze worden altijd raar en metalig uitgebeeld.
Deze zijn gebaseerd op beschrijvingen van Roswell getuigen, die ze eigenlijk als niet eens overdreven kleine mensen beschrijven met kleine features maar goed geproportioneerde gezichten.

pi_108545988
Ik zie vaker terugkomen dat mensen in slaapverlamming een soort wezen naast zich zien.
Is het geen idee om dat wezen te tekenen?
Heel veel mensen zien hetzelfde wezen, en ook mensen die hier posten, al weet ik niet uit mijn hoofd wie.

Overigens een heel leuk idee!
Een soort politie schetsen. _O_
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:33:40 #17
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_108546394
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:22 schreef Murdera het volgende:
Overigens een heel leuk idee!
Een soort politie schetsen. _O_
Dat lijkt me ook een leuke baan.

En die slaap verlamming verhalen, fouth kind wel eens gezien, dat is ook zo'n fenomeen.
Mijn vader heeft dat onderzocht, :0 echt na die film ben je als de fff dood dat je wakker word en je een uil ziet. Tenminste als je weet dat het indd gebaseerd is op een echt iets. :|

Anyway, laat die mensen maar komen :D
pi_108546547
Ik vind dit echt een tof topic en initiatief en ik hoop dan ook veel van je werk te zien TS :)
Helaas heb ik geen paranormale ervaringen dus kan ik je niet uithelpen :')
pi_108546584
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:22 schreef Murdera het volgende:
Ik zie vaker terugkomen dat mensen in slaapverlamming een soort wezen naast zich zien.
Is het geen idee om dat wezen te tekenen?
Heel veel mensen zien hetzelfde wezen, en ook mensen die hier posten, al weet ik niet uit mijn hoofd wie.
De zwarte schim met de hoed bedoel je? Beetje kwaadaardige vibe. Die bedoel je?
pi_108546667
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:39 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Een zwarte schim idd.
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:43:38 #21
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_108546750
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:39 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Valt dat niet onder geesten? :0
pi_108546773
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:43 schreef LolaLovesYou het volgende:

[..]

Valt dat niet onder geesten? :0
Dat weet ik niet, maar er zijn heel veel beschrijvingen van uiterlijk te vinden.
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:45:23 #23
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_108546817
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:44 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar er zijn heel veel beschrijvingen van uiterlijk te vinden.
Ah ja, ik zoek vooral naar creatures. Een zwarte schim in een hoed is niet zo moeilijk te tekenen :DD
pi_108546996
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:45 schreef LolaLovesYou het volgende:

[..]

Ah ja, ik zoek vooral naar creatures. Een zwarte schim in een hoed is niet zo moeilijk te tekenen :DD
Niet enkel beschreven als zwarte schim. Soms een gehoornde demoon, een succubus of incubi.
Die zijn toch wel een uitdaging denk ik. ;)
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:51:33 #25
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_108547052
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

Niet enkel beschreven als zwarte schim. Soms een gehoornde demoon, een succubus of incubi.
Die zijn toch wel een uitdaging denk ik. ;)
OH leuk, demonen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')