Jawel hoor, veel mensen doen dit. Waaronder ikzelf.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Maar is er ook bewijs dat dit gebruikt word? Nog nergens linkies, scripts of programma's gezien.
Jup, heb dankzij hem het nu zo ingesteld dat als ik op "ik neem er een" klik ik direct door ga naar de rabobank website.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
iBood #148 - Hunt flop
Komt in de buurt, het gaat sneller dan met de muis
Idd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:57 schreef computerprobleem het volgende:
haaaaaaaaaahaaaaaaaaaaa dat jullie deze poephunts nog volgen zeg
altijd poep spul voor poep prijzen door een poep site met een poep service
een keer meegedaan aan die poephunt en nooit meer!
Ik heb echt nog noooit problemen gehad met iboodquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:01 schreef Asskicker14 het volgende:
iBood is gewoon niet betrouwbaar, punt. Je moet iBood letterlijk smeken en stalken het geld terug te storten na het annuleren van een bestelling voordat je je geld teruggestort krijgt.
Ik snap niet waarom deze site nog steeds zo populair is, doe mij dan maar 1DF...die zijn een stuk betrouwbaarder.
Gebeurt automatisch, daarom was ik ook zo snel met het editten met mijn bericht.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:02 schreef Xetran het volgende:
sup met die schijnheilige doorverwijslinks?
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:12 schreef Xetran het volgende:
Oh, ik dacht dat dat schijnheilige links waren om credit te krijgen ergens ofzo, maar goed dan is dat ook weer helder.
Danny's portemonnee krijgt credits ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:12 schreef Xetran het volgende:
Oh, ik dacht dat dat schijnheilige links waren om credit te krijgen ergens ofzo, maar goed dan is dat ook weer helder.
Goedkoop. Dat is het. En wanneer je de fabrikant zelf ook kan aanspreken voor garantie blijft het interessant. Wanneer je maar een tientje voordeel hebt voor iets dat 50 euro kost, tsja, dan kun je beter dat tientje meer betalen. Dat 1Dayfly beter is ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:01 schreef Asskicker14 het volgende:
iB00d is gewoon niet betrouwbaar, punt. Je moet ze letterlijk smeken en stalken het geld terug te storten na het annuleren van een bestelling voordat je je geld teruggestort krijgt.
Ik snap niet waarom deze site nog steeds zo populair is, doe mij dan maar 1DF...die zijn een stuk betrouwbaarder.
Ben je van iBo0d ofzo... if not: moeilijk hè... lezen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:12 schreef pazara het volgende:
Beste iBOOD’ers,
We hebben vandaag weer een 5 leuke pakketten van One For All om weg te geven op het iBOOD Forum! Neem snel een kijkje en doe mee met de actie!
waar dan?
ik kan niks vinden op het forum?
quote:Het One For All oplaadpakket t.w.v. EUR 84,95 kan je winnen door:
- De leukste/interessantste/beste post van de dag te schrijven
- De kwalitatief beste review van de dag schrijven/delen
- Ervaringen met het product te delen op het forum
Al was er een hunt/rush. Ik zou niet opblijven hoor.quote:
Idd, sporadisch dat er toch eens iets tofs tussenzit (wat nog nooit voorbijgekomen is).quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:04 schreef tralalala het volgende:
iboot heeft echt alleen nog maar aanbiedingen van een stuk of 12 fabrikanten.![]()
Weinig spannends meer aan.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:05 schreef delano.888 het volgende:
Wut de.. Aparte glazen voor rode of witte wijn? Zo leer je elke dag wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |