Samenvatting:quote:

Dat méén je nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:01 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Samenvatting:
Hunt in de nacht zeiden ze: van 0:00 tot 6/7:00. Duurde tot 2:45, alles was binnen 1 sec uitverkocht. Dit kwam door te weinig voorraad en te veel mensen. Ze hadden het dus gewoon mooi verknalt en nu proberen ze het op te lossen met goede voornemens.
 Een rush duurt nog langer
  Een rush duurt nog langer  

_!
_! 

Indd. maar daar zaten ook alleen maar prullen bij die niemand wou. Maar ze hadden aangekondigd: We gaan door tot in de vroege uurtjes!quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat méén je nietEen rush duurt nog langer

He! die Netgear WNDR3700v2 is geen prul! Die wilde ik graag hebben, overal verkopen ze v1quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:10 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Indd. maar daar zaten ook alleen maar prullen bij die niemand wou. Maar ze hadden aangekondigd: We gaan door tot in de vroege uurtjes!

Maar het thema van die Rush was toch Audio?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:13 schreef Zilverdolk het volgende:
[..]
He! die Netgear WNDR3700v2 is geen prul! Die wilde ik graag hebben, overal verkopen ze v1

Nou ja 2:45 is best vroegquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:10 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Indd. maar daar zaten ook alleen maar prullen bij die niemand wou. Maar ze hadden aangekondigd: We gaan door tot in de vroege uurtjes!

Het is niet alsof het thema niet geschonden wordtquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:15 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Maar het thema van die Rush was toch Audio?

Gevolgd door 824 Dora en Spongebob DVD-spelers, 913 laptops en 81726374 geurtjes.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:16 schreef Miertje88 het volgende:
Geen probleem mensen, ze gaan het goedmaken met ons.
Ze beginnen de volgende hunt met 3000 babydragers! Voor iedereen kans!

Ze moeten nog wat mensen tevreden houden.. anders komt niemand terug.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zozo, mijn bestelling is al verzonden. Dat hebben ze vlot geregeld

Mooi, des te makkelijker is het bij de volgende huntquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:05 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ze moeten nog wat mensen tevreden houden.. anders komt niemand terug.

Wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:15 schreef Rica het volgende:
Waarom staan die andere dagaanbieders niet meer in de OP eik?
Anyhoe, ik kreeg vandaag mijn verrassingsdoos van Gave Aktie.
Hele grote zware doos... er zat een kliko pers in!!

Ik wist niet eens dat ze bestonden. Lekker nuttig ook. lol
10 kilo oud ijzer.
 En hoeveel heb je ervoor betaald
 En hoeveel heb je ervoor betaald  ?
?

Nog wat kleine prullen. Voornamelijk China rommel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:32 schreef Melleyn het volgende:
Was dat het enige wat erin zat? Wat een faal
 Ik heb zo hard gelachen, tranen in mijn ogen.
 Ik heb zo hard gelachen, tranen in mijn ogen. 

Hier, http://www.gaswinkel.com/diversen/klikopers/klikopers.htmquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellenEn hoeveel heb je ervoor betaald
?

quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:42 schreef Rica het volgende:
[..]
Hier, http://www.gaswinkel.com/diversen/klikopers/klikopers.htm

Overkopen?quote:

Als wij een zak teveel hebben gooien we hem in één van de bakken die er staat als de vuilnis wordt opgehaald. Snap ook totaal niet waarom je zo een kliko pers moet hebben.quote:

Precies. Komt bij mij sowieso eigenlijk nooit voor dat mijn bak helemaal vol zit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als wij een zak teveel hebben gooien we hem in één van de bakken die er staat als de vuilnis wordt opgehaald. Snap ook totaal niet waarom je zo een kliko pers moet hebben.

Ik weet dat je in Waalwijk betaald naar gewicht en het aantal keer dat je kliko per jaar wordt geleegd, minder vaak aan straat betekent daar dus geld besparen, ik zou het anders ook niet weten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als wij een zak teveel hebben gooien we hem in één van de bakken die er staat als de vuilnis wordt opgehaald. Snap ook totaal niet waarom je zo een kliko pers moet hebben.

Sorry dat ik "ibood" in het "ibood-topic" zette man, calm down killer, it's only internet!quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Anders tyf je ff op met je refferal links, tyfuskloon.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |