Hier ook, heb net nog een mooie pannenset van WMF gekochtquote:Op woensdag 29 februari 2012 03:57 schreef Ben. het volgende:
Hier is de hunt nog vol op bezig hoor! ^^

Anders tyf je ff op met je refferal links, tyfuskloon.quote:Op woensdag 29 februari 2012 03:29 schreef monkyyy het volgende:
ibood mongolen die denken recht te hebben op wat ibood doet!!!

Ben je nu aan het trollen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Anders tyf je ff op met je refferal links, tyfuskloon.

En anders lees je de OP evenquote:Op woensdag 29 februari 2012 07:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Anders tyf je ff op met je refferal links, tyfuskloon.

Hover eens over de link die gegeven wordt, dan zie je dat hij naar clicks.m4n.nl gaat, met refferal code en al. Is dat van Danny dan ofzo?quote:

Oh de OP is weer aangepastquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In de OP staat niks over referral links.
 Maar die staat ook vol met refferals
 Maar die staat ook vol met refferals  En die zijn inderdaad van Danny
 En die zijn inderdaad van Danny

waren mijn voorgevoelens toch goed
 waren mijn voorgevoelens toch goed  

quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hover eens over de link die gegeven wordt, dan zie je dat hij naar clicks.m4n.nl gaat, met refferal code en al. Is dat van Danny dan ofzo?

Tablet dichtklappen? Dat lijkt me niet goed voor zo'n dingquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Indd blij dat ik gewoon de tablet heb dicht geklapt en ben gaan slapenwaren mijn voorgevoelens toch goed

Heb er overigens hard om kunnen lachen vannacht. Vooral om de reacties op het iBood forum.quote:Bood Internet's Best offer
Beste iBOOD'ers, we realiseren ons dat de afgelopen iBOOD Hunt niet goed is verlopen. Door een aantal factoren liepen de deals en de site niet soepel. We hebben er nu een heel team opgezet om te kijken waar het precies fout is gegaan. We vinden het uiteraard erg jammer dat de Hunt niet is geslaagd. We zullen vanmiddag nog met een verklaring komen waar het fout is gegaan en wat we gaan doen om het te verbeteren.
één ding is zeker, we gaan het goed met jullie maken!
Team iBOOD

Volgens mij kunnen ze beter de toko even sluiten en een complete reorganisatie incl nieuwe processen doorvoeren. Dit ga je toch niet geloven?quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:34 schreef Lyza666 het volgende:
Damage control begint al.
[..]
Heb er overigens hard om kunnen lachen vannacht. Vooral om de reacties op het iBood forum.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |