Wil je dat heel serieus weten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:40 schreef amenth het volgende:
Ik heb op dit moment 1 zilveren tand maar ik zit nu te overwegen om dit bij al mijn tanden te doen. Ik merk wel dat er hier veel voorordelen door onstaan ik heb geen comerciele functie of wat dan ook dus voor werk is het geen tegenpunt. Wat vinde jullie vn zilvren of gouden tanden
Past natuurlijk wel bij zijn bondkraagje vast geniet aan zijn glimmende vuilniszak.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wil je dat heel serieus weten?
Gouden en Zilveren tanden horen bij uitschot. Geen enkel normaal functionerend persoon zou zo'n tand nemen. En wat ik er van vind? Als iemand een Gouden of Zilveren tand heeft zou in dat zelfde hoofd ook wel een loden kogel passen.
Ik zou het bij 1 houden. Kijk, alleen paupers nemen er meerdere omdat ze dan graag willen laten zien dat ze er meerdere kunnen bekostigen. Maar de éckte players houden het er bij 1. Zo laat je zien dat je die dingen kunt bekostigen..máár dat je dat toch niet uitgebreid hoeft te showen, want je hebt poen zat om je niet druk te maken over wat anderen van je vinden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:40 schreef amenth het volgende:
Ik heb op dit moment 1 zilveren tand maar ik zit nu te overwegen om dit bij al mijn tanden te doen. Ik merk wel dat er hier veel voorordelen door onstaan ik heb geen comerciele functie of wat dan ook dus voor werk is het geen tegenpunt. Wat vinde jullie vn zilvren of gouden tanden
Tuigleven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:40 schreef amenth het volgende:
Ik heb op dit moment 1 zilveren tand maar ik zit nu te overwegen om dit bij al mijn tanden te doen.
Dat topic.quote:Op woensdag 29 februari 2012 03:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tuigleven.
Af en toe een onverwachte vinger in je anus, alles.
Ik ben het hiermee eens, eigenlijk..quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wil je dat heel serieus weten?
Gouden en Zilveren tanden horen bij uitschot. Geen enkel normaal functionerend persoon zou zo'n tand nemen. En wat ik er van vind? Als iemand een Gouden of Zilveren tand heeft zou in dat zelfde hoofd ook wel een loden kogel passen.
Ik wil een filmpje van TS dit zien doen.quote:
Toen liepen ze gewoon met rotte tanden en een lege mond rond hoor, ja ook de mensen met geld.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:50 schreef Sjapoela het volgende:
Mijn mening? De middeleeuwen liggen al zo'n 600 jaar achter ons
Ongeveer dezelfde gedachte als in Eritrea je lul in een aids geïnfecteerde hoer stoppen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:50 schreef trovey het volgende:
Waarom zou je goede eigen tanden in vredesnaam willen opofferen voor gouden of zilveren tanden
Oké.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:03 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ongeveer dezelfde gedachte als in Eritrea je lul in een aids geïnfecteerde hoer stoppen.
Geen eigenwaarde en een doodswens.
Je eigen tanden zijn ook meer waard dan zilveren of gouden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:50 schreef trovey het volgende:
Waarom zou je goede eigen tanden in vredesnaam willen opofferen voor gouden of zilveren tanden
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wil een filmpje van TS dit zien doen.
Desnoods met een lullig heras hekwerkje
quote:
Het erge is dan dat het ook nog 'facings' zijn, alleen maar een dun plaatje op de bestaande tand. Goedkope nepshizzlebling dusquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:50 schreef trovey het volgende:
foto?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:04 schreef amenth het volgende:
dit topic kan dicht ik heb beslote volgende week ze te zette
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:04 schreef amenth het volgende:
dit topic kan dicht ik heb beslote volgende week ze te zette
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |