http://sigaarsnor.blogspo(...)-in-amerikaanse.htmlquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:17 schreef JackHerrer het volgende:
Heeft er iemand die commercial van Cor Pot nog?
We worden in de gaten gehouden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 03:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=160636
![]()
xboxxende vihoolies?
Met autist Knipping als detective.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet nog steeds lachen als ik terugdenk aan hun belchinezen scoop
Nou als hij echt een Anchorman wil zijn kan hij niet met dat gedateerde kapsel van hem blijven doorlopen.quote:
Ja, leuk. Je denkt dat je scoort, maar je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou als hij echt een Anchorman wil zijn kan hij niet met dat gedateerde kapsel van hem blijven doorlopen.
Wilfred moet gewoon een keertje z'n haar door Arno de haararchitect laten knippen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou als hij echt een Anchorman wil zijn kan hij niet met dat gedateerde kapsel van hem blijven doorlopen.
Wel even lachen mensen! Het is een beetje zielig aan het wordenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maar het zit zo strak als een huis!
Hoezo komen ze op het idee om de mening van een voetbalanalyticus te vragen?quote:
Omdat Johan per definitie iemand is die zijn mening ventileert over alles wat zich in de samenleving afspeelt en die mening ook nog is vaak uitgesproken is. Dezelfde reden waarom DWDD Jan Mulder blijft uitnodigen, al is Johan wel een grotere baas dan Jantje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:46 schreef Symer het volgende:
[..]
Hoezo komen ze op het idee om de mening van een voetbalanalyticus te vragen?
Johan is zo'n sixties figuur, die denkt zwart wit, die koopt niet een duur pak om uit ijdelheid op tv te gaan zitten, maar zegt onomwonden waar het op staat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:46 schreef Symer het volgende:
[..]
En door al die hersenschuddingen is hij de naam van Boskamp vergetenquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is volgens mij al vaak gebeurd, je merkt het nog aan de manier hoe Willem soms reageert.
Sterker nog: sinds die tijd is hij De Kromme.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
En door al die hersenschuddingen is hij de naam van Boskamp vergeten
Johan heeft overal een mening over. Johan zou denk ik wel een prima figuur zijn voor in de politiek om met Geert Wilders in discussie te gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:46 schreef Symer het volgende:
[..]
Je stelt de vraag verkeerd: zie jij een reden om de mening van Johan Derksen niet te vragen? Ik niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:46 schreef Symer het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Johan een definitie?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Omdat Johan per definitie iemand is die zijn mening ventileert over alles wat zich in de samenleving afspeelt en die mening ook nog is vaak uitgesproken is. Dezelfde reden waarom DWDD Jan Mulder blijft uitnodigen, al is Johan wel een grotere baas dan Jantje.
Inderdaad man, presidential sweet huren, 11 uur opstaan, broekie oprollen tot de knieen, schoentjes uit, en heerlijk lopen in de branding. Heerlijk manquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
ZuidGrens de afvalligeEerst Carnaval boven VI kiezen en nu Derksen zijn mening in twijfel trekken.
Zou hij weer bamihapjes besteld hebben?twitter:aad300 twitterde op donderdag 01-03-2012 om 21:44:24Veel gelachen en serieus gewerkt met #bossie en henkie aan het boek .#dessertvoorbossie:-) http://t.co/c3SOKs8J reageer retweet
Vroeger waren het nog onbekende Nederlanders, die sloegen elkaar nog eens gewoon op de bek. Nu is het zo'n incestueus gezelschap, die elkaar de hele tijd maar in de kont kruipen, dat kleffe gedoe, daar heb ik toch helemaal niets mee? * steekt middelvinger op * Plakhaar was vorig jaar kandidaat trouwens.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb WIDM wel eens gezien. Een programma met acteurs, die ook achter de schermen acteren. Dan zit ik die finale te kijken, en zie ik de verliezer erbij staan alsof zijn konijn net is overleden, en die roept dan: 'WOP WOP WOP', terwijl hij denk 'godverdomme, had ik maar gewonnen'. Ik word er kotsmisselijk van, van dat wereldje met al die aangeklede apen. En dan ga ik na zo'n uitzending naar boven, maar en dan ligt mijn vrouw te acteren alsof ze slaapt. Nou, dan zie ik nog liever Genee de Jupiler League presenteren.
Ben je klaar met je machogebral?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger waren het nog onbekende Nederlanders, die sloegen elkaar nog eens gewoon op de bek. Nu is het zo'n incestueus gezelschap, die elkaar de hele tijd maar in de kont kruipen, dat kleffe gedoe, daar heb ik toch helemaal niets mee? * steekt middelvinger op * Plakhaar was vorig jaar kandidaat trouwens.
Toevallig heeft jouw vader mij heel hoog zitten. Maar goed, jouw familie heeft iets met papiertjes.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind jou een hele nare, oude vervelende man wist je dat? Wat heeft mijn vader daar nou weer mee te maken?
Weet je wat het is, wil jij graag scoren ofzo hier , vind je het rullevant?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou, ik heb nog wel een Arno Pijpertje, die bewaar ik voor na de reclame, eerst mijn opstelling van Ajax:
Stekelenburg op doel, achterin Emannuelson, Vertonghen, Alderweireld en Van der Wiel.
Middenveld Enoh en de Zeeuw, en daar iets voor Aissati op links.
Dan Suarez op rechts, Cvitannich hangend achter Pantelic, die diep in de spits staat.
Als Ajax zo gaat spelen, nou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |