Ze hebben onze OP gewoon gejat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 03:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=160636
![]()
xboxxende vihoolies?
Waar haal je dat vandaan? Misschien werkt ze in een ander hotel dan Abronaquote:Op woensdag 29 februari 2012 04:01 schreef DrDentz het volgende:
Wat ik wel apart vind is dat Johan aangeeft dat zijn vrouw manager is in een restaurant dat gerund wordt door verstandelijk gehandicapten, dat hij daar nooit geweest is maar wel eens een paar van die jongens heeft meegenomen naar de studio van VI.
Ik twijfel nu tussen verschillende opties.
- zijn vrouw is werkzaam in een ander restaurant dan Hotel Restaurant Abrona en hij heeft ook die jongens eens meegenomen naar de studio.
- zijn vrouw is pas gaan werken bij Hotel Restaurant Abrona nadat Johan er al vertrokken was en hij is er sinds zij er werkt niet meer geweest.
- Johan is nooit in Hotel Restaurant Abrona geweest en het hele verhaal met 3x vragen om een cappuccino was louter voor de lachers en de kijkcijfers.
BB King > ralph de jonghquote:Op woensdag 29 februari 2012 04:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik zat even deel 2 van Hemd van het Lijf te kijken, waarin Johan begint met het genadeloos neersabelen van James Brown en BB King.
En die Seh dan zo trots als een hond met zeven lullen alle credits in ontvangst zitten nemen.quote:
Tuuluk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:29 schreef bascross het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die dit geniale filmpje nog weet te vinden? Ik heb net gezocht, maar dat was geen succes.
Held.quote:
en hij jat ook de UI van Calandquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:09 schreef Symer het volgende:
[..]
En die Seh dan zo trots als een hond met zeven lullen alle credits in ontvangst zitten nemen.
Overigens zie ik deze OP wel vaker voorbij komen op internet. Op het VBL forum bijv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hij kan wel goed liegenquote:Wilde al wat langer iets in elkaar zetten maar dit was een mooi moment.
Boskamp krijgt gewoon 2 gifjes, omdat het kan.
Of het is Caland.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en hij jat ook de UI van Caland
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:12 schreef DatZijnTeksten het volgende:
Deze had ik trouwens nog nooit gezien haha. Wat een bazenfilmpje!
Dit had RTL uit moeten zenden tijdens reclameblokkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:12 schreef DatZijnTeksten het volgende:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:12 schreef DatZijnTeksten het volgende:
ik hoop Knippingquote:Op woensdag 29 februari 2012 03:48 schreef DrDentz het volgende:
Johan geeft wel aan dat hij zijn VI-jongens al een beetje laat warmlopen op televisie omdat een van hen hem straks moet vervangen als boegbeeld van VI. Wie zal dat gaan worden.. Iwan, Tom, Taco, Thijs?
Samen met Iwan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:25 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
ik hoop Knipping![]()
helft van het magazine gevuld met lugubere praktijken in de voetbalwereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |