Der is niet tegen te shoppen bijna zo snel gvdquote:
Wie niet ;Pquote:
Klopt, maar met f5 kan je eerder zien..quote:
Zolang je niets wil kopen is een lekker tempo wel fijn ja. Maar die ene keer dat je het wil is het binnen een seconde weg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:35 schreef Paxcon het volgende:
Heerlijk om die hunts te volgen
Moet alleen wel om 6.30 werken
Nee ik heb echt lucht gekocht van een Jap uit een potje van wk2002quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:37 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Der is niet tegen te shoppen bijna zo snel gvd
gewoon meer personeel/capaciteit inhuren, wat een gezeikquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:37 schreef Syphixx het volgende:
Beste iBOODers, er zitten letterlijk honderdduizenden mensen op een dag naar de hunt te staren en op ik neem er een te klikken. Het mag dan lijken alsof er weinig aanbod is, maar dit is niet zo. Je zult gewoon gigasnel moeten zijn om als eerste erbij te zitten.
Bij de voorlaatste hunt waren er maar liefst 300.000 ipadressen geregistreerd. Dat is niet niks. Onze crew werkt zo hard als ze kunnen om het te laten draaien en om het zo goed mogelijk te laten verlopen.
Ik wil jullie dan ook verzoeken om jullie taal gebruik wat te gaan nuanceren. Wij hebben het al druk genoeg om ook nog jullie posten te moeten blijven volgen. Bijv. Dank.
das een goeie
ik een potje wolks van mt everestquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee ik heb echt lucht gekocht van een Jap uit een potje van wk2002
Ik ga er heus niet op schelden maar ik denk niet dat er nu 300.000 man zit te klikken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:37 schreef Syphixx het volgende:
Beste iBOODers, er zitten letterlijk honderdduizenden mensen op een dag naar de hunt te staren en op ik neem er een te klikken. Het mag dan lijken alsof er weinig aanbod is, maar dit is niet zo. Je zult gewoon gigasnel moeten zijn om als eerste erbij te zitten.
Bij de voorlaatste hunt waren er maar liefst 300.000 ipadressen geregistreerd. Dat is niet niks. Onze crew werkt zo hard als ze kunnen om het te laten draaien en om het zo goed mogelijk te laten verlopen.
Ik wil jullie dan ook verzoeken om jullie taal gebruik wat te gaan nuanceren. Wij hebben het al druk genoeg om ook nog jullie posten te moeten blijven volgen. Bijv. Dank.
das een goeie
quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Hopelijk kan je ook een hoer bestellen straks.
quote:
als je hierop moet wachten is alles al uitverkocht.. F5 gaat sneller..quote:
over de hele dag 300k unieke ip's is wel mogelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:39 schreef Paxcon het volgende:
300.000 lijkt me een beetje veel trowens..
Je hebt net gefapt man. Doe nou niet alsof die hoer straks ook wat te doen heeft bij je.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Dat kan je toch altijd doenquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:39 schreef Plastic_zak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |