niemand weet het, maar schat tot 6 uur (AM)quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog? Of heb ik zo'n beetje alles gemist?
Kutttt te laatquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:28 schreef Paxcon het volgende:
die mobiel niet kopenIk had die en alles wat er mis mee kan zijn was er mis mee
Android 2.2quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:28 schreef Paxcon het volgende:
die mobiel niet kopenIk had die en alles wat er mis mee kan zijn was er mis mee
een account hebben waar de info al in staatquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:29 schreef DeHangui het volgende:
Gvd sla elke keer de plank mis, wou die decopeerzaag hebben. Hoe kunnen mensen zo snel bestellen in vredenaam!!
En als je op "plaats bestelling" drukt dan heb je m? Heb nu maar 2 schermen open gezet, 1 bestel scherm en de andere ibood frontpage.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:29 schreef Xetran het volgende:
[..]
een account hebben waar de info al in staat
Goldmembers op iboodquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:29 schreef DeHangui het volgende:
Gvd sla elke keer de plank mis, wou die decopeerzaag hebben. Hoe kunnen mensen zo snel bestellen in vredenaam!!
We zullen het noteren en opnemen in de administratie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga gewoon deze hele nacht wakker blijven ik heb vakantie en vandaag goed uitgeslapen
Same here!quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:30 schreef Paxcon het volgende:
draadlooszie je van die tulpstekkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |