quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:50 schreef DavidTwente het volgende:
Wat kan er zoal in een box zitten eigenlijk?
25 euro 31 euro box:
Aanbiedingen die snel op zijn en gelijk worden aangevuld. Zoiets.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:53 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Iemand die het idee en werking van zo'n 'hunt' in een notendop aan mij uitlegt?
Kijk, klik, denk, koop (optie), repeatequote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:53 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Aanbieding in beeld, jij wilt hem hebben, rekent hem af, en hij is van jouw.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:53 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Hmm meestal gaat het meer:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kijk, klik, denk, koop (optie), repeate
Je vergeet 'annuleer'.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Maar wel een beamer? Die trillen ook namelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:54 schreef Lyza666 het volgende:
Ik had ook geen viberator in m'n box heur.
En onder 'te lang wachten' verstaan we 3 seconden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Aanbieding in beeld, jij wilt hem hebben, rekent hem af, en hij is van jouw.
Wacht je te lang, aanbieding op, weg er mee, volgende
Kijk, klik, denk.... fuck, te laat.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:55 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
En over 5 minuten verandert de website naar dat hunt gedoe?
Ja, staan er 2 naakt dansende vrouwen naast de prijs.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:55 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
En over 5 minuten verandert de website naar dat hunt gedoe?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja, staan er 2 naakt dansende vrouwen naast de prijs.
moet je doen als je het al besteld hebt, kunt toch gratis annuleren voor dat het verzonden is ^^quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:55 schreef CherryLips het volgende:
Ga de specs NIET online opzoeken. Duurt te lang.
Nee. Niks trillends. Bummer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maar wel een beamer? Die trillen ook namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |