Heb al aardig wat gedronken op de verjaardag van m'n zus.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ga je een fles prosecco of iets dergelijks open trekken om te vieren?
Natte nagelverharder, iniministukje van in de buurt liggende zakdoekje, nog meer nagelverharder. Was echt improvisatie.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb vandaag mijn huisarts in mijn kont laten spuiten
In werkelijkheid was het niet zo spraakmakend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
De glitters zijn echt suuuuupersubtiel, heul mooi!Paarse kleur ben ik nog niet over uit
Staat je goed!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga die van de week ook echt op al mijn mini nageltjes doen, zal er wel voor jullie loller-plezier fotootjes van maken
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Een dubbele spuiter in je kontquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Over twee weken mag ik misschien nog een keer. Doet hij het misschien wel dubbel.
Ik kan niet wachten
De glitters zijn echt suuuuupersubtiel, heul mooi!Paarse kleur ben ik nog niet over uit
Ik vind hem mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2.79 voor kleur & topcoatquote:
Die spuit zelf was een eitje. En daarna stond de boel onder druk dus dat was pijnlijk. En nu is het superbeurs en stijf, met zo`n felle brandende pijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een dubbele spuiter in je kont![]()
Helpt het wat of duurt het even voor je effect gaat/moet merken?
meaui!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze allemaal gekocht, kon niet kiezen
I`m not weird. I`m limited edition.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |