Heb al aardig wat gedronken op de verjaardag van m'n zus.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ga je een fles prosecco of iets dergelijks open trekken om te vieren?
Natte nagelverharder, iniministukje van in de buurt liggende zakdoekje, nog meer nagelverharder. Was echt improvisatie.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb vandaag mijn huisarts in mijn kont laten spuiten
In werkelijkheid was het niet zo spraakmakend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
De glitters zijn echt suuuuupersubtiel, heul mooi!Paarse kleur ben ik nog niet over uit
Staat je goed!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga die van de week ook echt op al mijn mini nageltjes doen, zal er wel voor jullie loller-plezier fotootjes van maken
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Een dubbele spuiter in je kontquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Over twee weken mag ik misschien nog een keer. Doet hij het misschien wel dubbel.
Ik kan niet wachten
De glitters zijn echt suuuuupersubtiel, heul mooi!Paarse kleur ben ik nog niet over uit
Ik vind hem mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2.79 voor kleur & topcoatquote:
Die spuit zelf was een eitje. En daarna stond de boel onder druk dus dat was pijnlijk. En nu is het superbeurs en stijf, met zo`n felle brandende pijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een dubbele spuiter in je kont![]()
Helpt het wat of duurt het even voor je effect gaat/moet merken?
meaui!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze allemaal gekocht, kon niet kiezen
I`m not weird. I`m limited edition.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
meaui!
Ik heb ze allemaal gekocht, kon niet kiezen
trusteh!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nu ik weer mijn plicht gedaan heb, ga ik slapen![]()
Trusten wijffiessssssss
Naast je kohtjes, die kunnen ook niet staan in helmerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ssssh. Aan deze ga ik niet beginnen, want hoe met je die nou opbergen.
als je nog even wacht met tukken maak ik een foto van hoe mijn aangevroten klauw er nu uit ziet, kun je lachenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dank
En Kip, ik wil graag je foto's zien![]()
I'm still herequote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als je nog even wacht met tukken maak ik een foto van hoe mijn aangevroten klauw er nu uit ziet, kun je lachen
Hoop dat je snel effect merktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die spuit zelf was een eitje. En daarna stond de boel onder druk dus dat was pijnlijk. En nu is het superbeurs en stijf, met zo`n felle brandende pijn.
Hoop dat het morgen wat beter gaat
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naast je kohtjes, die kunnen ook niet staan in helmer
Bwheheh dan leg je deze maar neer en dan wanneer je een keer een koh krijgt/koopt/swapt heb je daar alvast plek voorquote:
gemaakt, nu nog even uploaden, het is op foto nog erger dan in het echt lijkt het welquote:
quote:
bedankt!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Taart, ik hoop dat het morgen beter is!
Op de A6 bij Almere.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.dichtbij.nl/al(...)m_campaign=Telegraafwaarom zeggen ze nou weer niet waar het precies is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op de A6 bij Almere.
Onterechte klacht, slotje.De a6 loopt 20 minuten langs almereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar er dus verschillenden op en afritten zijn.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwheheh dan leg je deze maar neer en dan wanneer je een keer een koh krijgt/koopt/swapt heb je daar alvast plek voor
Daarom ook dequote:Op woensdag 29 februari 2012 00:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De a6 loopt 20 minuten langs almereWaar er dus verschillenden op en afritten zijn.
Ik vind het duo-ding gewoon kewlquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb ook nog geen Helmer hoor. Nee, maar ik ben nog niet verliefd op ze. Vind ze wel leuk, maar geen gievvvvv-ervaring. Die ik wel heb bij 2 Catrice-lakjes, dus dan koop ik die wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik vind het duo-aspect juist superirritant.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het duo-ding gewoon kewlEn flakies
quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou, lach je maar krom:
Spoilertje voor de wat zwakkere magenAnticlimax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatje laadt niet. *opent in eigen tabblad*
quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou, lach je maar krom:
Spoilertje voor de wat zwakkere magenAahw. Ze zijn wel klein, maar het kan veel erger qua velletjes, rode plekken en wondjes enzo toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon laten groeien na het klussen. Ik wil niet eens weten hoe mijn nagels eruit zien als ik maanden aan het klussen ben geweest.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |