Heb al aardig wat gedronken op de verjaardag van m'n zus.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ga je een fles prosecco of iets dergelijks open trekken om te vieren?
Natte nagelverharder, iniministukje van in de buurt liggende zakdoekje, nog meer nagelverharder. Was echt improvisatie.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb vandaag mijn huisarts in mijn kont laten spuiten
In werkelijkheid was het niet zo spraakmakend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
De glitters zijn echt suuuuupersubtiel, heul mooi!Paarse kleur ben ik nog niet over uit
Staat je goed!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga die van de week ook echt op al mijn mini nageltjes doen, zal er wel voor jullie loller-plezier fotootjes van maken
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Een dubbele spuiter in je kontquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Over twee weken mag ik misschien nog een keer. Doet hij het misschien wel dubbel.
Ik kan niet wachten
De glitters zijn echt suuuuupersubtiel, heul mooi!Paarse kleur ben ik nog niet over uit
Ik vind hem mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2.79 voor kleur & topcoatquote:
Die spuit zelf was een eitje. En daarna stond de boel onder druk dus dat was pijnlijk. En nu is het superbeurs en stijf, met zo`n felle brandende pijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een dubbele spuiter in je kont![]()
Helpt het wat of duurt het even voor je effect gaat/moet merken?
meaui!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze allemaal gekocht, kon niet kiezen
I`m not weird. I`m limited edition.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
meaui!
Ik heb ze allemaal gekocht, kon niet kiezen
trusteh!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nu ik weer mijn plicht gedaan heb, ga ik slapen![]()
Trusten wijffiessssssss
Naast je kohtjes, die kunnen ook niet staan in helmerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ssssh. Aan deze ga ik niet beginnen, want hoe met je die nou opbergen.
als je nog even wacht met tukken maak ik een foto van hoe mijn aangevroten klauw er nu uit ziet, kun je lachenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dank
En Kip, ik wil graag je foto's zien![]()
I'm still herequote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als je nog even wacht met tukken maak ik een foto van hoe mijn aangevroten klauw er nu uit ziet, kun je lachen
Hoop dat je snel effect merktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die spuit zelf was een eitje. En daarna stond de boel onder druk dus dat was pijnlijk. En nu is het superbeurs en stijf, met zo`n felle brandende pijn.
Hoop dat het morgen wat beter gaat
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naast je kohtjes, die kunnen ook niet staan in helmer
Bwheheh dan leg je deze maar neer en dan wanneer je een keer een koh krijgt/koopt/swapt heb je daar alvast plek voorquote:
gemaakt, nu nog even uploaden, het is op foto nog erger dan in het echt lijkt het welquote:
quote:
bedankt!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Taart, ik hoop dat het morgen beter is!
Op de A6 bij Almere.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.dichtbij.nl/al(...)m_campaign=Telegraafwaarom zeggen ze nou weer niet waar het precies is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op de A6 bij Almere.
Onterechte klacht, slotje.De a6 loopt 20 minuten langs almereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar er dus verschillenden op en afritten zijn.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwheheh dan leg je deze maar neer en dan wanneer je een keer een koh krijgt/koopt/swapt heb je daar alvast plek voor
Daarom ook dequote:Op woensdag 29 februari 2012 00:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De a6 loopt 20 minuten langs almereWaar er dus verschillenden op en afritten zijn.
Ik vind het duo-ding gewoon kewlquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb ook nog geen Helmer hoor. Nee, maar ik ben nog niet verliefd op ze. Vind ze wel leuk, maar geen gievvvvv-ervaring. Die ik wel heb bij 2 Catrice-lakjes, dus dan koop ik die wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik vind het duo-aspect juist superirritant.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het duo-ding gewoon kewlEn flakies
quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou, lach je maar krom:
Spoilertje voor de wat zwakkere magenAnticlimax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatje laadt niet. *opent in eigen tabblad*
quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou, lach je maar krom:
Spoilertje voor de wat zwakkere magenAahw. Ze zijn wel klein, maar het kan veel erger qua velletjes, rode plekken en wondjes enzo toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon laten groeien na het klussen. Ik wil niet eens weten hoe mijn nagels eruit zien als ik maanden aan het klussen ben geweest.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ik ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het duo-ding gewoon kewlEn flakies
Die van Catrice heb ik gezien en niet gekocht! *trots*quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ook
En die 2 kleuren dacht ik meteen: MOET IK HEBBEN!
En het is toch goedkoop.
Ik ben er zelfs voor om gereden en eerder voor uit werk gegaan
Wist zeker dat ze bij die een Kruidvat ze wel zouden hebben, nette winkel en altijd meteen de nieuwste en alle LE's uitstallen
Die Catrice Chanel-net-niet-dupe wil ik wel, maar die was op.
Ik heb ingegroeide teennagels.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb trouwens heule kleine teentjesnagelsKan mijn pinkieteen niet eens lakken zo klein
Soms zit er niet eens een nagel op, en doet geen pijn bwhehee.
Ik heb mijn velletjes geprobeerd niet te bijten/trekken, het is weleens veel erger geweestquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Aahw. Ze zijn wel klein, maar het kan veel erger qua velletjes, rode plekken en wondjes enzo toch?Gewoon laten groeien na het klussen. Ik wil niet eens weten hoe mijn nagels eruit zien als ik maanden aan het klussen ben geweest.
Bwhehhe ik had daarnaar gezocht hier, hadden ze hem niet. Toen ging ik ergens anders kijken, waar ik nooit kom. En daar hadden ze m nog. Toen niet gekocht omdat Spees hem al voor me had gekooptquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ook
En die 2 kleuren dacht ik meteen: MOET IK HEBBEN!
En het is toch goedkoop.
Ik ben er zelfs voor om gereden en eerder voor uit werk gegaan
Wist zeker dat ze bij die een Kruidvat ze wel zouden hebben, nette winkel en altijd meteen de nieuwste en alle LE's uitstallen
Die Catrice Chanel-net-niet-dupe wil ik wel, maar die was op.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb mijn velletjes geprobeerd niet te bijten/trekken, het is weleens veel erger geweest
En nagelriemen had ik van de week met zo'n nagelriemding gedaan dus dat valt nu ook mee.
Nu nog anderhalve cm groeien ofzo
ik eentje, kansloos ding...quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb ingegroeide teennagels.
Goeie vergelijkingquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Zie je wel. Valt allemaal reuze mee. En ik hoefde echt niet te lachen hoor. Die van mijn broertje zijn trouwens nog kleiner
Bwheheheh sorry. Komt omdat hij bijt. Dus ik ben niet zo heel gauw onder de indrukquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goeie vergelijking![]()
![]()
Maar goed, ik wil ze nu echt langer, vind het echt leuker
Ik ook, goed planquote:
Oh, dat kan ik me voorstellen ja. Laat de dierenarts dat maar even fiksen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind je nagels voor een kluiver wel meevallen Kippie. Niks wat niet meer goedkomt iig :-)
Ik ga mijn bed ook maar eens opzoeken. Morgen met pousse naar de dierenarts. Er komt al een half jaar diarree uit en ik ben dat wel een beetje zat
Euj, nog een wakkerequote:Op woensdag 29 februari 2012 01:25 schreef Mss het volgende:
Zo, wielen bijgewerkt. Spreadsheets bijgewerkt. Sig bijgewerkt. Ik ben klaar voor vandaag.
Ik had het beter aan mijn studie kunnen besteden. Of mijn kamer kunnen opruimen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Euj, nog een wakkere
Hard gewerkt dan jij!!
Maar dit is leukerquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had het beter aan mijn studie kunnen besteden. Of mijn kamer kunnen opruimen.
Lekker!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:05 schreef Mss het volgende:
[..]
En nu lekker in bed Friends kijken.
Ik had er net ook al ruzie mee...quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:43 schreef Lindytje het volgende:
Le fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ik dacht, ik teken mijn 17 () potjes nog even af, laadt dat kutspel niet
![]()
Oeeehhhhhh, vette shizzle!! Lang geleden dat ik die gezien hebquote:
Heel mooiquote:Op woensdag 29 februari 2012 03:26 schreef Ben. het volgende:
Mijn nagels:
[ afbeelding ]
Net terug uit de garage, effe schoongemaakt.
Ik heb wel eens lelijkere mannennagels gezien hoorquote:
Haha lol! Nou kan ik tegen al me vrienden zeggen dat ik mooie mannen nagels heb, hihihihi!quote:Op woensdag 29 februari 2012 03:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens lelijkere mannennagels gezien hoor![]()
Slaap lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Eerste trollactie van de dag: CHECK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:19 schreef BGTes het volgende:
Mogge
Werd vannacht (om 6 uur) wakker met vreselijke buikpijn, bleek mijn huisgenote kokos in de taart gedaan te hebben. Ja HALLO
Daar word ik ziek van
En haar tanden? Die zal ze ook wel iedere keer moeten schoonmaken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat een freaky aflevering van die vrouw die nagellak drinkt, schijt ze dan ook glittertjes enzo?
WACHT!quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
Whaoooo krijg mail van broer dat er nog tickets zijn van werchter boutique !!! Ik móet er naar toe!! moet moet moet moet
metallica
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:38 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuhhhh !!!
Migratie vandaag goed gegaanBaas kwam nog even aanhoren hoe of wat en zijn antwoord er op was: "Jij moet mijn vriendin echt een keer leren make-up aandoen. Het ziet er niet uit van haar"
Ik: Euh.. whu... ?
Hij: O ja; we waren met technische dingen bezig. Sorry !!! Hebben het er later nog wel over !Loller... Ik werd rood. Maar dat zag je niet; want gezicht is toch al rood van de blaasjes/bubbeltjes HAHAHAHAHA!!1!!11!EINZ11!!
![]()
ja dat zegt ze in het filmpje idd, dat ze haar tanden schoon moet maken met nagellakremoverquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
En haar tanden? Die zal ze ook wel iedere keer moeten schoonmaken.
Wel hequote:Op woensdag 29 februari 2012 10:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Wel stiekem een heel lief compliment![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:19 schreef BGTes het volgende:
Mogge
Werd vannacht (om 6 uur) wakker met vreselijke buikpijn, bleek mijn huisgenote kokos in de taart gedaan te hebben. Ja HALLO
Daar word ik ziek van
pics?quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:38 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuhhhh !!!
Migratie vandaag goed gegaanBaas kwam nog even aanhoren hoe of wat en zijn antwoord er op was: "Jij moet mijn vriendin echt een keer leren make-up aandoen. Het ziet er niet uit van haar"
Ik: Euh.. whu... ?
Hij: O ja; we waren met technische dingen bezig. Sorry !!! Hebben het er later nog wel over !Loller... Ik werd rood. Maar dat zag je niet; want gezicht is toch al rood van de blaasjes/bubbeltjes HAHAHAHAHA!!1!!11!EINZ11!!
![]()
visualsquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat zegt ze in het filmpje idd, dat ze haar tanden schoon moet maken met nagellakremover
maar volgens mij is de gemiddelde watermarble er nix bij wat er uit haar kont komt?
+1quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Echt, het IDEE dat ik natte nagellak in mijn bek krijgt zorgt al voor stukjens kots in mijn mond
+ 2quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Echt, het IDEE dat ik natte nagellak in mijn bek krijgt zorgt al voor stukjens kots in mijn mond
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat zegt ze in het filmpje idd, dat ze haar tanden schoon moet maken met nagellakremover
maar volgens mij is de gemiddelde watermarble er nix bij wat er uit haar kont komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pahahahahha ok het is een zéér sleckten pic
Heb je 'vaag' een idee van hoe het zit
Maar baas had het er dus over dat z'n vriendin een blauwe jurk aan had; en daar blauwe make-up op en het er uit zag alsof iemand haar een blauw oog had geslagen![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:27 schreef PriemGirl het volgende:
Euh... vage sleckten webcam pic dan maar?Bwheheheheheh!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pahahahahha ok het is een zéér sleckten pic
Heb je 'vaag' een idee van hoe het zit
Maar baas had het er dus over dat z'n vriendin een blauwe jurk aan had; en daar blauwe make-up op en het er uit zag alsof iemand haar een blauw oog had geslagen![]()
En idd, zeer slekten pic
Don't come closer, I might hurt you
True storyquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
maar ook op een vage pic ben je een babe hoor priemke!
Metallica preforming the legendary black album in its entiretyquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
metallica is wel een beetje gay geworden
ik las fapfapfapquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:37 schreef Lindytje het volgende:
Altijd diezelfde anticlimax: 'voor het eerste gebruikt dient de telefoon volledig opgeladen te worden'![]()
*taptaptaptaptaptaptap*
oh da's wel baas.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Metallica preforming the legendary black album in its entirety![]()
ja tochquote:
Efteling!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie net dat ik 12500 airmiles heb
Het stomme is, de praxiskassa weigert mijn kaart met inwisselen, dus ik kan geen airmiles bij de praxis inwisselen.
Toch maar es bedenken wat ik er mee ga doen
NEEM JE PRIEM MEE !!!!!!1!11!quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja idd, zoiets dan maar. 12500 airmiles is gewoon 125 euro
Goed gespaardquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
EN LINDY!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NEEM JE PRIEM MEE !!!!!!1!11!
Bazenidee van me
Ernstig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb zes jaar bij de AH boodschappen gedaan en een huis verbouwd. Het valt me nog best tegenquote:
Oh ja.... dan is het best te verklaren iddquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb zes jaar bij de AH boodschappen gedaan en een huis verbouwd. Het valt me nog best tegen
ja, die ga ik ook maar aanvragenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ernstig.Je kunt als je VIP bent bij V&D ook airmiles inwisselen voor korting op sommige producten.
Hippe sjit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Metallica preforming the legendary black album in its entirety![]()
ohja, zoiets kan ik ook nog wel eens doen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn airmiles gaan naar stichting aap
Mijnes ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn airmiles gaan naar stichting aap
Mijn oog viel dan ook meteen op Soundgardenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
metallica is wel een beetje gay geworden
Ja je kunt ze idd ook schenkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohja, zoiets kan ik ook nog wel eens doen.
Allemaal opties
Yea die pas heb ik ook idd, zodat het rechtstreeks naar hun gaatquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijnes ookik heb een vet kewle stichting aap airmilespas
De optie waar Priem mee gaat naar de efteling vind ik voorlopig de bestequote:Op woensdag 29 februari 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohja, zoiets kan ik ook nog wel eens doen.
Allemaal opties
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De optie waar Priem mee gaat naar de efteling vind ik voorlopig de beste![]()
Is echt
Zelf uitnodiging tot vervelends toe ftw
Ik vind de optie waar priem en Lin mee gaan naar de efteling eigenlijk beterquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De optie waar Priem mee gaat naar de efteling vind ik voorlopig de beste![]()
Is echt
Zelf uitnodiging tot vervelends toe ftw
waarvoor?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:17 schreef Diconnected het volgende:
Afwijzing nummer 400 binnen, jeuj.
We shall seequote:Op woensdag 29 februari 2012 12:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind de optie waar priem en Lin mee gaan naar de efteling eigenlijk beter
Werk... Heb nu al zoveel gesolliciteerd enzo, en krijg steeds afwijzingen of hoor gewoon helemaal niksquote:
Hoe lang ben je bezig en waar solliciteer je zoal op?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Werk... Heb nu al zoveel gesolliciteerd enzo, en krijg steeds afwijzingen of hoor gewoon helemaal niks
Mij ook nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat lijkt me dus helemaal niks![]()
3 weken ongeveer nu... Ik solliciteer voor receptioniste/telefoniste, gastvrouw, verkoopmedewerker, dat soort dingen... Bij de een te weinig ervaring, bij de ander ben ik te oudquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe lang ben je bezig en waar solliciteer je zoal op?
Het kost vaak even wat moeite, maar uiteindelijk schiet je echt wel raak
ik moet ergens op de helft van de dag dan slapenquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik loop veel te sloom voor jullie
Ik ga liever naar Walibi, Efteling kan ik nu wel dromenquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat lijkt me dus helemaal niks![]()
Zetten we je bij joris en de draak en vragen aan de medewerkers of je de hele tijd mee mag rijden woohoooquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet ergens op de helft van de dag dan slapen
Wij gingen met mijn werk naar de Efteling. Ik heb met ons hele filiaal rondgelopen (die liepen achter mij aanquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
Sowieso met een grote groep in een pretpark werkt niet
Aan de andere kant: EFTELING![]()
![]()
Als er ooit ever kids komen; nemen we een abo
ah ja, maar dat zijn ook de hele geliefde baantjes, dus heb je veel concurrentie. Maar blijf volhouden, drie weken is nog te kort om je zorgen te makenquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
3 weken ongeveer nu... Ik solliciteer voor receptioniste/telefoniste, gastvrouw, verkoopmedewerker, dat soort dingen... Bij de een te weinig ervaring, bij de ander ben ik te oud
met een groepje van vier tot zes maximaal is het leuk, als het meer wordt is het onhandigquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
Sowieso met een grote groep in een pretpark werkt niet
Aan de andere kant: EFTELING![]()
![]()
Als er ooit ever kids komen; nemen we een abo
Zijn alleen handig om in te lunchenquote:
quote:
Eftelingabboquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:55 schreef Lindytje het volgende:
en ik hebben 2 jaar een aboo op de efteling gehad
Nog even na school in de python en de vogelrok en de bob en de piranha![]()
![]()
Scheelt ook dat we er met de auto binnen een kwartier zijn
misschien kunnen we wel een keer een datumpje prikkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
En nu wil ik weer naar de efteling
Jaaa, Droomvluchtquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:57 schreef Mss het volgende:
Ik houd echt van de droomvlucht, daar kan ik echt 10x achter elkaar in.
Pehehehequote:Op woensdag 29 februari 2012 12:59 schreef Lindytje het volgende:
Ik had een realitycheck op de scooter onderweg naar school...
'ik zit hier op mijn scooter, met mijn nieuwe leren jas aan, te balen dat ik mijn nieuwe telefoon thuis moest laten omdat ie nog niet helemaal was opgeladen. Nu moet ik me vermaken met mijn netbook en mijn 1 jaar oude mobiel en dan ben ik ook nog nog eens het briefje vergeten om de hele collectie hollands op te halen'
Ik ben een verwend kutkind![]()
![]()
Fata morgana is ook epischquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
Fata morgana ftw!!!![]()
En in de piranha proberen om je passagiers zo nat mogelijk te krijgen
En het sprookjensbosch
Jaaaaaa, beter!!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Eftelingabbo
Je avondwandeling in het sprookjesbos doen![]()
Op de trilsteen bij de trollenkoningquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
Fata morgana ftw!!!![]()
En in de piranha proberen om je passagiers zo nat mogelijk te krijgen
En het sprookjensbosch
De heks van Hans en Grietje wakker makenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Op de trilsteen bij de trollenkoning
Aan het deurtje bij 'vrouwtje was'quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De heks van Hans en Grietje wakker maken
MONSIEUR CANNIBALE, TU TUDUDUquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:03 schreef Diconnected het volgende:
Enige waar ik in de Efteling niet in ga is de schommelboot en de kookpannen, daar word ik echt kotsmisselijk in
Dat!quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:03 schreef Diconnected het volgende:
Enige waar ik in de Efteling niet in ga is de schommelboot en de kookpannen, daar word ik echt kotsmisselijk in
Jaaaaa mijn god wat een dramaquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat!
Dan ga ik echt verschrikkelijk over mijn nek....
het muziekje alleen al is irritantquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
MONSIEUR CANNIBALE, TU TUDUDU
JE NE VEUX PAS MOURIR TU TU DUDU
MONSIEUR CANNIBALE TU TUDUDU
LAISSEZ-MOI PARTIR
awquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Droomvlucht
Daar zat ik in met mijn zusje toen ze 3 was. Duwde ze zich helemaal tegen me aan. Piept ze: 'help, ik ben bang!'
OK MORGEN DOEN !!!!1quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien kunnen we wel een keer een datumpje prikken
Erger dan monsieur cannibal ja?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
oh en de sombrerohoedjes in walibi![]()
![]()
Bwheheheheehehhe!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
Hier ook geen draaitheepankoppenVerder doe ik alles
En idd joris en de draak en dan gaan vriend en ik apart zitten zodat we tg elkaar kunnen racen
Wij kwamen er achter dat we efteling toch écht veel toffer vinden dan disneyquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:09 schreef megamandy het volgende:
Efteling![]()
Maar eerst ga ik nog naar Disney komende maand![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaa, die wachtruimte is tofquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
En vliegende hollander vind ik het wachten leuker dan de attractie want tof gebouw
Of in de Pagodequote:Op woensdag 29 februari 2012 13:12 schreef megamandy het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit in die gondoletta's of hoe jullie dat noemen gezeten. Lunchen in de wachtrij, lijken wassen!
O nee dat durft vriend niet.quote:
Ja, dankje!quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:15 schreef Mss het volgende:
Ik heb altijd het melodietje van 'carnaval festival' nog weken in mn hoofd.
Zeker, zo heb ik zelfs mijn moeder naar binnen kunnen lokken ooitquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
En vliegende hollander vind ik het wachten leuker dan de attractie want tof gebouw
Jupquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dankje!
Die zit nu vast de hele dag in mijn hoofd
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee dat durft vriend niet.
Mietje![]()
Pahahaha stapte ze dan maar gelijk uit de boot toen ze eenmaal aan de attractie kwam?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker, zo heb ik zelfs mijn moeder naar binnen kunnen lokken ooit
Mijn moeder, die het treintje al te snel vindt
JAAAAAHAHAAA !!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
is daar ook geen fan van....
Mogen cifke enin de bootjes, gaan wij in de pagode
Bwhehehehehehehhequote:Op woensdag 29 februari 2012 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker, zo heb ik zelfs mijn moeder naar binnen kunnen lokken ooit
Mijn moeder, die het treintje al te snel vindt
Nee, ze is daarna nog mee de vogelrok in geweestquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahahaha stapte ze dan maar gelijk uit de boot toen ze eenmaal aan de attractie kwam?
Vet !! Ik ga ook altijd in de vogelrock; maar ik word er wel misselijk inquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ze is daarna nog mee de vogelrok in geweest
Jij mag niet mee naar de Eftelingquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb 1.5 uur vastgezeten in de Python, daarentegen gaat alles waar ik kom kapot of gebeuren er ongelukken dus tsja
Dat heb ik ook een keer gedaan ja!! 3x was ook mijn max, toen wilde ik kotsenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vet !! Ik ga ook altijd in de vogelrock; maar ik word er wel misselijk in(donker en ik zie niet waar ik naartoe ga; dan ga ik draaien
)
Vorige keer dat we er waren was het zo rustig; dat we telkens bleven zitten. Maar 3x na elkaar was het maximu![]()
Final destination!quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb 1.5 uur vastgezeten in de Python, daarentegen gaat alles waar ik kom kapot of gebeuren er ongelukken dus tsja
Denk toen niet dan? We hingen niet op ons kop btw, we stonden schuin omhoog. Uiteindelijk toen het opgelost was is de rit ook afgemaakt met mensen nog gewoon in de bakjesquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij mag niet mee naar de Efteling![]()
Maar je wordt toch na een kwartier geëvacueerd?? Volgens mij zijn dat de regels... ?
Hahahahaha, je zou daar op je kop hangen!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Denk toen niet dan? We hingen niet op ons kop btw, we stonden schuin omhoog. Uiteindelijk toen het opgelost was is de rit ook afgemaakt met mensen nog gewoon in de bakjes
Als je op je kop hangt moeten ze volgens mij ook sneller evacuerenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahahaha, je zou daar op je kop hangen!!![]()
Schuin omhoog heb ik ook wel eens tien minuten gehangen, dat was voor mij echt wel genoeg...
Hebben ze nog iets met excuses gedaan ofzo? Lijkt me niet heel erg prettig.... N
Ja, echt he!! En zo kort ook!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:22 schreef PriemGirl het volgende:
Python kan ik dan wel tig keren na elkaarMaar dat is ook al een oud krakemikkig ding geworden zeg
Op z'n kop stil kan niet eens... Je kunt alleen op het eerste stuk (dus omhoog) of nadat je geremd hebt stil komen te staan...quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Als je op je kop hangt moeten ze volgens mij ook sneller evacueren.
Nopes, er stond wel een vette groep mensen beneden te kijkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahahaha, je zou daar op je kop hangen!!![]()
Schuin omhoog heb ik ook wel eens tien minuten gehangen, dat was voor mij echt wel genoeg...
Hebben ze nog iets met excuses gedaan ofzo? Lijkt me niet heel erg prettig.... N
ja dat dusquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Op z'n kop stil kan niet eens... Je kunt alleen op het eerste stuk (dus omhoog) of nadat je geremd hebt stil komen te staan...
in walibi was een achtbaan een keer gestopt toen mensen op hun kop hingenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
je kan helemaal niet op z'n kop stil blijven hangen, mutsen
Nou jaaaaaa, wat slechtquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nopes, er stond wel een vette groep mensen beneden te kijken
Welke dan??quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
in walibi was een achtbaan een keer gestopt toen mensen op hun kop hingen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou jaaaaaa, wat slecht
Ze hadden minstens een holle bolle gijs menu aan kunnen bieden![]()
die ondersteboven achtbaan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
in walibi was een achtbaan een keer gestopt toen mensen op hun kop hingen
Geen idee even, was wel echt toen het park NET open was, mijn zus zou namelijk de dag erna gaan, en toen waren heleboel achtbanen niet open.quote:
de karretjes hebben zelf geen remmen, de remmen zitten in de baan zelf. Dus in die achtbaan kun je iig ondersteboven stil hangenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:26 schreef Mss het volgende:
Ik ben dus nog nooit in dat ding geweest he, dus ik heb geen idee.
Vage shizzlequote:Op woensdag 29 februari 2012 13:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee even, was wel echt toen het park NET open was, mijn zus zou namelijk de dag erna gaan, en toen waren heleboel achtbanen niet open.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik weet nog dat mensen naar t ziekenhuis moesten omdat bloed naar kop steeg enzeu, ik google het evennn
Oh ja is echt al heel lang geleden; maar dat herinner ik mij ook !! En vet lang dat ze daar hingen ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik weet nog dat mensen naar t ziekenhuis moesten omdat bloed naar kop steeg enzeu, ik google het evennn
Ja, die. Da's wel een ondingquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:30 schreef Lindytje het volgende:
Er is trouwens 1 achtbaan in walibi flevo waar ik echt kotsmisselijk in word....![]()
![]()
Die ene die je optakelt, dan vooruit gaat en een looping enzo, en dan weer opgetakeld en dan achteruit dezelfde weg terug![]()
![]()
![]()
Da's lekkere promotie voor je parkquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh ja is echt al heel lang geleden; maar dat herinner ik mij ook !! En vet lang dat ze daar hingen ookWas op de tv en alles
Idd net bij opening oid
dat ja! het stond in de krant en op tvquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh ja is echt al heel lang geleden; maar dat herinner ik mij ook !! En vet lang dat ze daar hingen ookWas op de tv en alles
Idd net bij opening oid
was zo mooi,quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die. Da's wel een onding
Misselijk word ik niet snel, maar dat ding is gewoon kut
Walibi Belgiëquote:In 1997 gebeurde er een groot ongeval met de Sirocco, echter zonder ernstige gewonden. De trein van de achtbaan was te traag gelanceerd, waardoor deze in het midden van de looping bleef hangen. Omdat de trein niet zomaar los te trekken was, bleven 27 mensen anderhalf uur ondersteboven in de attractie zitten. De attractie werd volledig gecontroleerd en ging na een paar aanpassingen weer open voor het publiek. De populariteit steeg wegens de aandacht van de media in verband met het ongeval.
oh was het belgie!quote:
GElukkig zit daar een EHBO post naastquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
was zo mooi,en ik laatst daar:
'volgens mij was ik in deze kotsmisselijk geworden vorige keer'
-: Nee, dat was een andere toch?
'Nee, dat was echt deze hoor'
-: kom, we gaan gewoon, volgens mij was het een andere
![]()
'oke...'
15 minuten later allebei groen en toen hebben we een half uur op een bankje moeten zitten
jij en jequote:Op woensdag 29 februari 2012 13:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
was zo mooi,en ik laatst daar:
'volgens mij was ik in deze kotsmisselijk geworden vorige keer'
-: Nee, dat was een andere toch?
'Nee, dat was echt deze hoor'
-: kom, we gaan gewoon, volgens mij was het een andere
![]()
'oke...'
15 minuten later allebei groen en toen hebben we een half uur op een bankje moeten zitten
Ik voel de klauwtjes gewoon door die broek gaanquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik moest aan sjaan denken whehe
[ afbeelding ]
nou iddquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Niet meer, kreng schijnt nu Sound of Speed te hetenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:53 schreef BGTes het volgende:
Die achtbaan waarin je weer achteruit dezelfde route neemt is de La Via Volta
die kat lijkt er ook nog op trouwensquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet meer, kreng schijnt nu Sound of Speed te heten
Zit ik op mijn werk, zijn mijn Hollands gekomenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:13 schreef megamandy het volgende:
Zit ik in Eindhoven, is mijn TD gekomenBoeeeh
Kan je niet aangeven op internet dat ie gelijk naar het postkantoor mag?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
WATvandaag 2e keer aanmelden is daarna postkatnoor dan kan ik ze morgen ophalen
maar nee hoor: volgende poging:
do 1 mrt 2012
12:00 - 14:30
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
nou kan ik ze vrijdag pas halen
Nee aanpasding doet het nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:20 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Kan je niet aangeven op internet dat ie gelijk naar het postkantoor mag?
Jammer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee aanpasding doet het niet
*zucht*
Ja, dat dan weer welquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
GElukkig zit daar een EHBO post naast
En omg die achtbaan in Bels... anderhalf uur op je kop... ik zou sterven
Kloptquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet meer, kreng schijnt nu Sound of Speed te heten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |