Hij slaat door. Media is het bestaan van de politiek.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Televisie weg bij het binnenhof!??
Totaal niet. Het is maf, maar staat los van democratie an sich.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:27 schreef MilaNL het volgende:
Dit is wel even de democratie zwaar inperken
Ik geniet altijd van haar columns. Ik zie die autocue rollen en hoor de misplaatste klemtonen. Een soort muppet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:28 schreef speknek het volgende:
Haha ik vind Naema altijd slechte columns hebben en ze heeft zelf gekozen voor die lillijkerd, maar ik heb wel een beetje medelijden met 'r nu, ze zit er echt een beetje bij van oh god houd je kop.
twitter:nausicaamarbe twitterde op dinsdag 28-02-2012 om 23:25:35Kinneging betreurt dat tv focust op vorm en niet op vent. Zonder 'vorm' zou zijn vrouw nergens aan de bak komen als 'commentator'. #penw reageer retweet
Beetje een Ten Have typetje, haar man lijkt er ook wel op. Wel kritiek maar geen debat willen hebben in een televisieshow. Tenzij je opgebeld wordt door een corrupt programma die van te voren toch al een kant heeft gekozen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze wil een debat, maar haar tegenstander mag niet komen.
Geert?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze wil een debat, maar haar tegenstander mag niet komen.
Dat dus super irritantquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:28 schreef Gisteren. het volgende:
Dat geklik met haar tong bloedirritant.
Smak? Laat d'r eerst eens wat aan d'r uitspraak doen. Dat gooise geleuter klinkt nergens naar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:28 schreef Type-R het volgende:
die vrouw heeft irritante smak geluidjes als ze praat.
lol qft.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:28 schreef marcodej het volgende:
twitter:nausicaamarbe twitterde op dinsdag 28-02-2012 om 23:25:35Kinneging betreurt dat tv focust op vorm en niet op vent. Zonder 'vorm' zou zijn vrouw nergens aan de bak komen als 'commentator'. #penw reageer retweet
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 28-02-2012 om 23:27:56RT @Buitenhof We zoeken een enthousiaste columniste. Graag goed bij het hoofd. reageer retweet
idd, hij wordt compleet ondergekotst op twitterquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:29 schreef Gramulanion het volgende:
Die man moet heel even op Twitter kijken, als hij dat kent.
Ja die andere kerel praat nog meer dan die columniste terwijl het over haar ging, dat is nog wel het ergste..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die professor en zn muts vallen echt keihard door de mandDie andere kerel lult ze helemaal van tafel.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:30 schreef Rens-Reith het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 28-02-2012 om 23:27:56RT @Buitenhof We zoeken een enthousiaste columniste. Graag goed bij het hoofd. reageer retweet
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:30 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat was weer genoeg P&W voor vandaag voor mij.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:30 schreef Rens-Reith het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 28-02-2012 om 23:25:23'Helemaal geen tv op het Binnenhof' ga echt stuk om die kale gek. reageer retweet
QFTquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:30 schreef Rens-Reith het volgende:
Hahaha... die is briljantquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:30 schreef Rens-Reith het volgende:
Hij was 8 maanden terug al een kruisridder op de ouderwetse manier.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:30 schreef Vasilevski het volgende:
Hij zit de hele tijd beschermend met zijn arm om zijn vrouw heen. Een soort van moderne kruisridder, denkt hij zelf.
dolfijnuhquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zometeen een man die in Japan vast zat, en een man van het dolfinarium, waar gaat het nou over
vis een optie?quote:
Sea Shepherd?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zometeen een man die in Japan vast zat, en een man van het dolfinarium, waar gaat het nou over
Vaag toch, gaat het over het feit dat die man vast zat of over dolfijnenquote:
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 28-02-2012 om 23:31:19Ik heb zojuist een Tahirplein aangelegd in de tuin. Daar mag je dagelijks de persvrijheid vieren. #manmanman reageer retweet
Hahaha.... ik moest lachen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:33 schreef arucard het volgende:
Laat die kale haar maar wurgen, wat waardeloos dit
Inderdaad, hoe erg val je door de mand...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:34 schreef Lightning_NL het volgende:
Ontzettende kutlui, dat lelijke wijf en die achterlijke kerel van d'r. Grappig hoe die Kinneging loopt te beweren dat er een kwartier met PowNews is gepraat voor de deur, en dat er volop geknipt zou zijn om Kinneging er negatief uit te laten komen.
Elke debiel die het filmpje terugkijkt ziet dat er NUL KOMMA NIKS geknipt is. Lekker geloofwaardig, dit soort anti-democraten.
flikker eens op met die tweets, en zeker die van Jan Roos, als ik ze wil lezen ga ik wel naar twitter.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:34 schreef Rens-Reith het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 28-02-2012 om 23:31:19Ik heb zojuist een Tahirplein aangelegd in de tuin. Daar mag je dagelijks de persvrijheid vieren. #manmanman reageer retweet
Kerel is aan vanavond.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:34 schreef Rens-Reith het volgende:
Doe eens rustig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
flikker eens op met die tweets, en zeker die van Jan Roos, als ik ze wil lezen ga ik wel naar twitter.
Volgens mij heeft hij thuis een dartbord met het hoofd van Rutger op.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:34 schreef Mercer het volgende:
Die kale kan echt helemaal doordraaien volgens mij
Huilieeee, ze zijn relevant en leuker dan wat we nu te zien krijgen..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
flikker eens op met die tweets, en zeker die van Jan Roos, als ik ze wil lezen ga ik wel naar twitter.
Ben je toevallig familie van de kale?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |