quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:03 schreef Brighteyes het volgende:
Oh man...met een handje chocotoffs in bed je boek lezen.![]()
De mijne piepte ook altijd waarom ik altijd aan zijn kant ging liggen als ik met eten in bed tv aan het kijken wasquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:15 schreef SacreCoeur het volgende:
ik eet ook chips in bed als ik een film kijk fzo, aan de kant waar mn vriend slaapt
Tess slaapt daar gewoon doorheenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De mijne piepte ook altijd waarom ik altijd aan zijn kant ging liggen als ik met eten in bed tv aan het kijken was![]()
Nu kan dat niet meer want Puck slaapt bij ons dus geen tv in bed meer voor mij
dat is jammer, ik lig heel vaak in bed met laptop, series of films kijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De mijne piepte ook altijd waarom ik altijd aan zijn kant ging liggen als ik met eten in bed tv aan het kijken was![]()
Nu kan dat niet meer want Puck slaapt bij ons dus geen tv in bed meer voor mij
ik had "vieze" van de action, de kinderen vinden ze wel lekker, dus ze gaan niet zo hard!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:30 schreef trui het volgende:
eten in bed doe ik gelukkig niet. maar als ik niet in bed lig maak ik dat ruimschoots goed hoor. hier was G zo slim om al paaseitjes aan te schaffen. tsja, en als ze er dan toch zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |