Zoals hier al eerder gezegd: mensen hebben altijd commentaar. De enige die iets zinnigs over de groei kan zeggen, is de verloskundige. Hoe groot je buik is, zegt absoluut niets over de gezondheid van je beebquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:39 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ik vind mn buik nog steeds alleen maar 'dik' ipv baby buik, weinig schattigs aan. En geen idee of mn meisje nog steeds op schema ligt, volgende week pas weer controle bij de vlos. Maar krijg aan alle kanten te horen dat ie inderdaad wel heel erg klein is en ik vind het nu gewoon niet leuk meer.
Zoe: ik had het gezien ja, maar had het idee dat er bij jou tussen 22 en 24 weken wel meer verschil zat? Met 24 weken heb ik niet eens meer een foto gemaakt, je ziet toch geen verschil. Tis gewoon stom
Marjolijntje, een kleine buik zegt sowieso niks over de gezondheid van je kindje. Uiteraard wel even je zorgen delen bij de vk dan kan zij je vast gerust stellen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:39 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ik vind mn buik nog steeds alleen maar 'dik' ipv baby buik, weinig schattigs aan. En geen idee of mn meisje nog steeds op schema ligt, volgende week pas weer controle bij de vlos. Maar krijg aan alle kanten te horen dat ie inderdaad wel heel erg klein is en ik vind het nu gewoon niet leuk meer.
Zoe: ik had het gezien ja, maar had het idee dat er bij jou tussen 22 en 24 weken wel meer verschil zat? Met 24 weken heb ik niet eens meer een foto gemaakt, je ziet toch geen verschil. Tis gewoon stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar dagen terug, 9 wekenHet gaat veel sneller dan bij mn eerste
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:04 schreef covie het volgende:
X_Y is het ook mogelijk dat je de foto even opnieuw maakt, en dan zo dat je ook een stopcontact ziet?
Of met de krant van vandaag?
Dit is mijn tweede kindjes buik hèquote:Op donderdag 15 maart 2012 07:18 schreef Marjolijntje het volgende:
Coviehihi!
Mooi X_Y! Zie je nou dat mijn buik klein isDe jouwe is met 9 weken al bijna groter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde shirtje maar weer aangetrokken+ Wij boekje en stopcontact en als je goed kijkt (foto is klikbaar) zie je op het tijdschrift mn usernaam staan (buikje van de baby)
Awesome!quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:53 schreef kwakz0r het volgende:
hello, ik lurk hier af en toe mee, en nu zag ik vandaag een filmpje wat hier misschien allang voorbij gekomen is, maar ik vind m zo tof dat ik m toch even wilde delen - voor t geval jullie hem nog niet kennen (t is een timelapse filmpje van een zwangere buik):
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:53 schreef X_Y het volgende:
wauw, ik ben ook 9 weken maar bij mij is amper nog wat te zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar dagen terug, 9 wekenHet gaat veel sneller dan bij mn eerste
Life is what happens while you are busy making other plans...
Tof gedaanquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:53 schreef kwakz0r het volgende:
hello, ik lurk hier af en toe mee, en nu zag ik vandaag een filmpje wat hier misschien allang voorbij gekomen is, maar ik vind m zo tof dat ik m toch even wilde delen - voor t geval jullie hem nog niet kennen (t is een timelapse filmpje van een zwangere buik):
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |