Dat is nu zijn vrouw, Naema Tahir. Tegenwoordig ook werkzaam aan de universiteit Leiden (nepotisme?).quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:56 schreef claus_johann het volgende:
[..]
wie is de "dame in kwestie"?
Ja, op zo'n manier bestaat er ook een God.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Want hij is niet gewurgd?? Dit valt evenmin aan te tonen als dat hij wel is gewurgd.
Dat vreemde mens met die waanideeën.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:56 schreef claus_johann het volgende:
[..]
wie is de "dame in kwestie"?
Vreemde vergelijking ... maar als hij zelf zegt dat hij aan de shawl van Rut heeft gezeten dan is toch bewezen dat hij bij zijn nek zat ?? Lijkt mij simpel, zou een hoogleraar rechtsfilosofie ook moeten weten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:57 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Ja, op zo'n manier bestaat er ook een God.
Die sjaal kan ook helemaal tot aan zijn buik hangen, mischien heeft hij hem daar aangeraakt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat vreemde mens met die waanideeën.
[..]
Vreemde vergelijking ... maar als hij zelf zegt dat hij aan de shawl van Rut heeft gezeten dan is toch bewezen dat hij bij zijn nek zat ?? Lijkt mij simpel, zou een hoogleraar rechtsfilosofie ook moeten weten.
Voorts hoop ik dat ze bij Powned de hele band online zetten zodat we kunnen zien dat er geen kwartier is gefilmd. Smaad, laster en wat niet meer wat die anabolenmeneer daar doet. Dat mag niet.
Dit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wij van WC-eend.... De 'serieuze' pers heeft het ook liever over onhandige media-optredens dan over de inhoud, zie voeden zich ook maar wat graag met de prooi van Castricum. In discussies over de pers krijgt het belang van de pers altijd volop aandacht, en dan alsof dat ook meteen het belang is van het publiek en de samenleving. Dat is niet het geval.
Ze proberen het nu nodeloos ingewikkeld te maken, een rookgordijn te maken. De hoofdlijn is namelijk dat mensen niet hoeven te praten met mensen met wie ze niet willen praten. Ook politici niet, die mogen best aangeven dat ze niet in polonaises lopen, niet met Bananasplit meedoen, geen rap met Ali B. maken en niet meedoen met de ongein van Castricum. Er is ergens het idee ontstaan dat je daaraan als politicus mee zou moeten doen, maar waarom eigenlijk?
Als je daar individueel nee tegen kunt zeggen, dan kun je dat ook collectief doen. Dat is heel normaal, je zegt bijvoorbeeld tegen alle journalisten dat als je aangeeft niet te willen praten dat de man met microfoon je dan ook met rust moet laten. Dat kan zich vertalen in een instructie aan het beveiligingspersoneel, dat werkt bij Wilders en Balkenende ook zo. Daar deed ook niemand panisch over.
Uiteraard weet jij ook wel dat dit niet zo is en dan nog.....hij moet met zijn anabolenhandjes van anderen afblijven. Dit agressieve mannetje is gewoon op de landelijke tv in zijn hemd gezet en daar zal hij voor gaan boeten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Die sjaal kan ook helemaal tot aan zijn buik hangen, mischien heeft hij hem daar aangeraakt.
Ik heb dus ook college gehad van Kinneging, daarnaast ook als werkgroep docent. Ik denk dat de meeste Leidse studenten Kinneging juist hoog inschatten. Het vak rechtsfilosofie is ook één van de weinige vakken waarvan door iedere student wordt gezegd dat je de colleges moet volgen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:53 schreef Marlan het volgende:
Interessante post op een andere site:
Ik heb het allemaal niet gezien, wel heb ik ooit college van deze man (Kinnegin) gehad, waardoor dit alles mij niet verbaast. Ik had tijdens de colleges rechtsfilosofie al mijn twijfels over deze man, daar hij wel heel erg dominant en dictatoriaal over kwam. Tegenspraak duldde hij niet, een andere mening sabelde hij ongenadig en publiek neer. Een houding die niet bij een filosoof past(e) naar mijn mening. De dame in kwestie woonde in die tijd regelmatig zijn colleges bij en zat helemaal gebiologeerd naar hem te kijken. Zij was ook de enige bij wie de vragen op een normalere manier beantwoord werden. Bij alle andere vragen merkte je toch dat superieure toontje van mijnheer. Het zal mij niets verbazen als zij schrijft wat hij zegt. Ben benieuwd wat de houding van de universiteit Leiden in deze zal zijn!
Het punt is nou juist dat negeren niet kan. We hadden gewoon parlementaire verslaggevers, en daar hebben zich een aantal lolbroeken onder gemengd. Eigenlijk is er helemaal geen reden om die te woord te staan, maar als je het niet doet dan gaan ze stalken. Kennelijk moet je dat dan maar ondergaan uit angst voor de beelden en de reacties daarop. Ik vind dat helemaal niet zo logisch en met censuur heeft het al helemaal niks van doen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als er nu gepleit was voor negeren van bepaalde journalisten was er geen ophef geweest... Het pleidooi was voor censuur en terecht dat dat bij iedereen die niet van een dictatuur houdt in het verkeerde keelsgat schiet.
Want aangiftes die niet op voorhand volledig te bewijzen zijn, zijn per definitie vals?quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:57 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Ja, op zo'n manier bestaat er ook een God.
Ik mag hem wel, het is hij tegen de wereld. Een ware held, want helden zijn nooit populair. Ik denk dat ik de sjaal van iemand aanraken niet als agressie kan zien. Er is geen lichamelijk contact geweest, slechts met de sjaal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Uiteraard weet jij ook wel dat dit niet zo is en dan nog.....hij moet met zijn anabolenhandjes van anderen afblijven. Dit agressieve mannetje is gewoon op de landelijke tv in zijn hemd gezet en daar zal hij voor gaan boeten.
Nee, maar dan blijft het wel wat het is: slechts een aangifte.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Want aangiftes die niet op voorhand volledig te bewijzen zijn, zijn per definitie vals?
Dat weet jij net zo min als ik wanneer ik zeg dat het er wel is geweestquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:07 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik mag hem wel, het is hij tegen de wereld. Een ware held, want helden zijn nooit populair. Ik denk dat ik de sjaal van iemand aanraken niet als agressie kan zien. Er is geen lichamelijk contact geweest, slechts met de sjaal.
Ah, jij hebt duidelijk meer gezien. Kan je ons gewone stervelingen ook toegang tot die beelden geven? Dat zou veel helpen, want nu zie ik die Kinneging als een omhooggevallen Tokkie met een agressiviteitsprobleem en een moraal die stoelt op 19de eeuwse denkbeelden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:07 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik mag hem wel, het is hij tegen de wereld. Een ware held, want helden zijn nooit populair. Ik denk dat ik de sjaal van iemand aanraken niet als agressie kan zien. Er is geen lichamelijk contact geweest, slechts met de sjaal.
Klopt, ik ga ook maar uit van het verhaal waar hij alleen de sjaal aanraakt. Natuurlijk weet ik niet werkelijk wat er zich afgespeeld heeft.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat weet jij net zo min als ik wanneer ik zeg dat het er wel is geweest![]()
Rutger de provocerende vette hufter bedoel je? Tja ik weet het niet, ik hoop dat kinneging de dans ontspringt. Dat zou wel rechtvaardig zijn.quote:Nu is het aan de rechter om te zien welk verhaal aanneemlijker is. Die van een opgeschoten anabolenman die agressief doet op camera, iemand bedreigt en zelf aangeeft bij de shawl in de buurt te zijn geweest, of Rutger.
En anders?quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:04 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik heb dus ook college gehad van Kinneging, daarnaast ook als werkgroep docent. Ik denk dat de meeste Leidse studenten Kinneging juist hoog inschatten. Het vak rechtsfilosofie is ook één van de weinige vakken waarvan door iedere student wordt gezegd dat je de colleges [b]moet volgen[/b].
Dat heb je toch echt fout; het is een prima kerel. Staat altijd klaar voor alles en iedereen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ah, jij hebt duidelijk meer gezien. Kan je ons gewone stervelingen ook toegang tot die beelden geven? Dat zou veel helpen, want nu zie ik die Kinneging als een omhooggevallen Tokkie met een agressiviteitsprobleem en een moraal die stoelt op 19de eeuwse denkbeelden.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:16 schreef claus_johann het volgende:
[..]
gooit hij je met notitieblokje en al in de PLOMP
Tja, gezien de informatie die ik de laatste dagen tot mijn beschikking heb gekregen moet ik je hier toch als ongeloofwaardig bestempelen. Een ijdele, wereldvreemde en elitaire quasi-intellectueel die bij de minste wrijving laat merken zijn straatopvoeding nooit te zijn ontgroeid, zo komt hij over.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat heb je toch echt fout; het is een prima kerel. Staat altijd klaar voor alles en iedereen.
Of je sjaal wordt geaaid.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:16 schreef claus_johann het volgende:
[..]
gooit hij je met notitieblokje en al in de PLOMP
Natuurlijk kan dat wel. Net zo goed als dat er dan mensen zullen zijn die dat een slechte zaak vinden en dan niet op jou stemmen zullen er ook mensen zijn die denken "heel goed, eindelijk iemand die zich niet laat dicteren door die Rutger" en juist wel op jou zullen stemmen (of het iig overwegen).quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Het punt is nou juist dat negeren niet kan.
Maar jij had het over een valse aangifte omdat hij niet gewurgd is..... hoe kom je aan die info?quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:21 schreef Re het volgende:
mensen die invalide worden geschopt, ogen verliezen door glas etc... die mogen wat mij betreft aangifte doen van geweld. Iemand die een beetje trekt en duwt... ik zie er meer mediageilheid in om dit te laten escaleren... maar goed daarvoor bestaat er ook zoiets als PoWnet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |