abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108526526
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:43 schreef nikk het volgende:

[..]

Als ik moet kiezen tussen een type als Kinneging of GS/Powned dan is die keuze voor mij duidelijk. Fijn dat jij kan bepalen of er wel of niet geknipt is en denkt de hele confrontatie te zien, maar ik ga liever af op de woorden van Kinneging.
Tja, dankzij jouw soort mensen kan ik mij superieur voelen. Thanks voor het altijd weer verlagen van de lat.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:47:12 #27
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_108526629
Die tuttebel zat op de trap. Die lag toch te rusten? :')
pi_108526639
Kinneging was niet erg sterk in zijn optreden bij p&w....

En zijn denkbeelden houden ergens het midden tussen eng en lachwekkend.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_108526864
Er is wel degelijk een probleem en dat is die Kinneging.
Hij had gewoon de deur moeten dicht doen
Hij en zijn vrouwtje zijn hiermee de fout in gegaan omdat hij hierdoor koos voor de confrontatie en zijn huppeldametje gaat de fout in omdat ze dit nepdictatortje steunt.
Hij verliest deze confrontatie en wordt hierbij fysiek en bedreigingen aan Rutgers adres.
Nu willen ze een media-politie,
ga toch fietsen dictatortje...
Have a nice day.
pi_108526874
Van Castricum zeurt. Laat tenminste dan je striemen in je nek zien als je zegt aangevallen te zijn. :{
pi_108526968
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:44 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Over welk filmpje heb je het. Want je kunt wel wat tijden zitten noemen, als ik niet weet over wel specifiek filmpje je het hebt online, is het natuurlijk totaal waardeloos :')

Ervan uitgaande dat je dit filmpje hebt bekeken:
Op 2:26 en 2:48 is er NUL KOMMA NUL bewijs van knippen in geluid, je hoort spoken :) Ook wordt de roze plopkap helemaal niet volledig bedekt, beter kijken joh! En ook al zou ie helemaal bedekt zijn, dan neemt zo'n microfoon nog makkelijk geluid op hoor.

Die Kinneging is een achterlijke, agressieve leugenaar en als je dát ontkent, spoor je echt tótaal niet.
Powned heeft nu zelf toegegeven dat er geknipt is lutser.
Ben je familie van die castricum ofzo, de manier waarop je hem verdedigt, dan pas spoor je niet.
pi_108527043
Jonge hij gebruikt geweld wurgen is hierbij niet nodig. Je ziet de beelden toch.
Dat opgefokte ventje had gewoon de deur dicht moeten doen. Hij verloor dik en wil alsnog zijn gram halen. Wat een zeikertje zeg...
Have a nice day.
pi_108527128
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:55 schreef mc540 het volgende:
Jonge hij gebruikt geweld wurgen is hierbij niet nodig. Je ziet de beelden toch.
Dat opgefokte ventje had gewoon de deur dicht moeten doen. Hij verloor dik en wil alsnog zijn gram halen. Wat een zeikertje zeg...
Jeweetzelfjonge
pi_108527382
Mooi zo. Oprotten met die mafkees voor je eigen huis. Ik had het wel geweten. Kinneging _O_
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_108527754
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:01 schreef Baghdaddy het volgende:
Mooi zo. Oprotten met die mafkees voor je eigen huis. Ik had het wel geweten. Kinneging _O_
Ik ook.
pi_108527803
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:08 schreef skrn het volgende:

[..]

Ik ook.
Ik niet.
Have a nice day.
  woensdag 29 februari 2012 @ 00:10:19 #37
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_108527871
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:08 schreef skrn het volgende:

[..]

Ik ook.
Ik had de deur dicht gedaan. Deze Kinneging heeft zichzelf en zijn vrouw voor lul gezet.
pi_108527931
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:21 schreef Lightning_NL het volgende:
Iedereen weet nu dat die Kinneging een teringleugenaar is.

Hij stelde net in P&W op NED1 dat het bezoek van Rutger een kwartier duurde, en dat PowNed heeft zitten knippen om Kinneging er negatief uit te laten zien, en dat de overige beelden niet interessant waren voor PowNed en dat ze daarom nooit verschenen zijn.
Nou, wat een uberdomme kerel die Kinneging, want iedereen die het filmpje terugkijkt ziet dat er vanaf het moment van het openen van de deur, tot het einde er NIKS, maar dan ook NIKS geknipt is.

En dat lelijke wijf van 'm maar vies zitten lachen tijdens die videobeelden. Dit soort mensen durft over fatsoen te spreken? Omgekeerde wereld...
Heee jij bent duidelijk een Rutger- en hufteraanbidder.
Dat mag, hoor lieverd.
pi_108527980
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:10 schreef Klummie het volgende:

[..]

Ik had de deur dicht gedaan. Deze Kinneging heeft zichzelf en zijn vrouw voor lul gezet.
Klopt helemaal. Hij verliest en is een slechte verliezer...
Have a nice day.
pi_108528007
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:52 schreef mc540 het volgende:
Er is wel degelijk een probleem en dat is die Kinneging.
Hij had gewoon de deur moeten dicht doen
Hij en zijn vrouwtje zijn hiermee de fout in gegaan omdat hij hierdoor koos voor de confrontatie en zijn huppeldametje gaat de fout in omdat ze dit nepdictatortje steunt.
Hij verliest deze confrontatie en wordt hierbij fysiek en bedreigingen aan Rutgers adres.
Nu willen ze een media-politie,
ga toch fietsen dictatortje...
En nog een Rutger- en hufteraanbiddertje.
Een normale zin opschrijven met jouw argumenten lukt je niet eens.
  woensdag 29 februari 2012 @ 00:13:01 #41
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_108528008
Nahja. De enige die hier voor lul stond is toch onze hoogleraar rechtsfilosofie, Andreas Kinneging. Je mag verwachten dat hij zich weet te gedragen. Misschien teveel anabole gebruikt? Daar wordt je nogal opvliegerig van.Bedreiging en intimidatie lijken mij terecht als aanklacht.
http://www.powned.tv/nieu(...)nt_wurgen_rutge.html

En Tahir. Die doet wel meer aan dit soort provocerende uitspraken. Haar enige capaciteit.
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
  woensdag 29 februari 2012 @ 00:14:04 #42
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_108528070
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:44 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Over welk filmpje heb je het. Want je kunt wel wat tijden zitten noemen, als ik niet weet over wel specifiek filmpje je het hebt online, is het natuurlijk totaal waardeloos :')

Ervan uitgaande dat je dit filmpje hebt bekeken:
Op 2:26 en 2:48 is er NUL KOMMA NUL bewijs van knippen in geluid, je hoort spoken :) Ook wordt de roze plopkap helemaal niet volledig bedekt, beter kijken joh! En ook al zou ie helemaal bedekt zijn, dan neemt zo'n microfoon nog makkelijk geluid op hoor.

Die Kinneging is een achterlijke, agressieve leugenaar en als je dát ontkent, spoor je echt tótaal niet.
Kijk, je HOEFT het niet te geloven als je per se niet wilt, maar je moet wel blind, dom en beperkt van geest zijn als je NIET ziet dat het beeld en het geluid na 2:26 niet meer met elkaar in de pas lopen.
Dat verandert alles
pi_108528121
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:10 schreef Klummie het volgende:

[..]

En dan blijft er een cameraploeg voor je huis hangen.

Ik vind het hypocriet. Blijkbaar mogen dat soort mensen onder het mom van persvrijheid bekende figuren stalken en pesten. Hetzelfde geldt voor paparazzi en idioten die voor roddelbladen werken.
pi_108528187
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:13 schreef Fockker het volgende:
Nahja. De enige die hier voor lul stond is toch onze hoogleraar rechtsfilosofie, Andreas Kinneging. Je mag verwachten dat hij zich weet te gedragen. Misschien teveel anabole gebruikt? Daar wordt je nogal opvliegerig van.Bedreiging en intimidatie lijken mij terecht als aanklacht.
http://www.powned.tv/nieu(...)nt_wurgen_rutge.html
Yep klopt helemaal. Ik dacht ff dat het de verkeerde kant op ging.
Have a nice day.
  woensdag 29 februari 2012 @ 00:16:59 #45
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_108528197
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:15 schreef skrn het volgende:

[..]

Ik vind het hypocriet. Blijkbaar mogen dat soort mensen onder het mom van persvrijheid bekende figuren stalken en pesten. Hetzelfde geldt voor paparazzi en idioten die voor roddelbladen werken.
Ach dan bel je toch de politie? En dan doe je aangifte. Zo hoort het te gaan.
  woensdag 29 februari 2012 @ 00:18:48 #46
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_108528267
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:16 schreef Klummie het volgende:

[..]

Ach dan bel je toch de politie? En dan doe je aangifte. Zo hoort het te gaan.
Kinneging is een manneke dat graag eigen rechter speelt "Ik zit niet in de politiek, dus"
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_108528338
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:15 schreef skrn het volgende:

[..]

Ja klopt dat is persvrijheid en daar kun je het mee eens zijn of niet.
Er zijn genoeg bekende personen die hier op een normale manier mee om kunnen gaan. Kinneging dus niet.
Have a nice day.
pi_108528355
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:18 schreef Fockker het volgende:

[..]

Kinneging is een manneke dat graag eigen rechter speelt "Ik zit niet in de politiek, dus"
Eigen verantwoordelijkheid.

Dat mag ik graag.
pi_108528394
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:20 schreef skrn het volgende:

[..]

Eigen verantwoordelijkheid.

Dat mag ik graag.
Nou ga je dus zo lullen als die Kinneging en heb je bij voorbaat ongelijk.
Have a nice day.
  woensdag 29 februari 2012 @ 00:21:55 #50
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_108528396
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:18 schreef Fockker het volgende:

[..]

Lijkt me voor het OM voldoende reden om es een praatje te gaan maken. Wat een gedrag van een hoogleraar, echt zo'n typische kamergeleerde die geen flauw idee heeft wat er in de gewone mensenmaatschappij aan de hand is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')