quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij doet gewoon net of je nummer 301 hebt hè? Nou dat is niet hoor
Oh, dat zou zo helpen! Met het leven enzo!quote:Op woensdag 29 februari 2012 06:29 schreef Vanyel het volgende:
WANNEER is het weer licht als ik wakker word?
Dat vraag ik me ook elke ochtend weer af.quote:Op woensdag 29 februari 2012 06:29 schreef Vanyel het volgende:
Dat ligt er maar aan hoe laat je wakker wordt hè...quote:Op woensdag 29 februari 2012 06:29 schreef Vanyel het volgende:
tegen de tijd dat de zomertijd ingaat is het om half 6 al wel een beetje licht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:19 schreef Vanyel het volgende:
6.20u.
Heeft niemand een datum? Het duurt nu echt te lang
Goed dat je het zegt. Ik heb zo'n hekel aan de uitdrukking "it's the darkest right before dawn"quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:46 schreef Vanyel het volgende:
He gets. Het wordt natuurlijk wel licht voor de zon opkomt, maar dan ben je natuurlijk half maart net een beetje blij dat het zover is en dan schiet die kloteteller weer terug tot het niveau van nu.
Kunnen we de winter niet gewoon afschaffen? Of iig inkorten?
Ik herhaal het gewoon even, omdat het zo prachtig weergeeft wat er gebeurt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
De incompeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeentie. Waardoor ik imo een modderfiguur sla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:53 schreef lezzer het volgende:
Ik heb nog een appel gevonden in mijn tas
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:54 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]Gefeliciteeeeeerd lezzer!
![]()
![]()
Ik ben zo blij voor je. Nee maar echt, ik word er bijna emotioneel van.
+
+
Weet je nou gewoon niet wanneer je moet ophouden met smilies plaatsen of wat is het?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:54 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]Gefeliciteeeeeerd lezzer!
![]()
![]()
Ik ben zo blij voor je. Nee maar echt, ik word er bijna emotioneel van.
+
+
Wat?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Weet je nou gewoon niet wanneer je moet ophouden met smilies plaatsen of wat is het?
nooit last gehad van hoofdje. Maar ik kreeg boven op het katertje wel een griepje.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Als je Lizzy in het echt had gezien, had je geweten dat ze om alles lacht.
*fluistert*quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Als je Lizzy in het echt had gezien, had je geweten dat ze om alles lacht.
emoshoppenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geef echt te veel geld uit aan dingen die ik niet per se nodig heb maar waar ik wel gelukkig van word![]()
.
Dat zal het wel zijn. Ik heb nu in ieder geval genoeg verf/aquarelspulletjes om even vooruit te kunnenquote:
ikke niet snappen.quote:
Dat is het bestequote:Op woensdag 29 februari 2012 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn. Ik heb nu in ieder geval genoeg verf/aquarelspulletjes om even vooruit te kunnen.
quote:
*boks*quote:
Ik ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is het besteIk hou ook van kantoorboekhandels enzo
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kan best gelukkig worden van mooie pennen, etuis, schrijfblokken. Enzo.
Ik heb laatst veertig euro uitgegeven aan een notitieboek en een parkerpen en een paar ballen elastiek .quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kan best gelukkig worden van mooie pennen, etuis, schrijfblokken. Enzo.
Ik ben vandaag 55 euro armer aan een aquareldoosje, aquarelblok, inkt, kroontjespen en 4 penselenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:54 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik heb laatst veertig euro uitgegeven aan een notitieboek en een parkerpen en een paar ballen elastiek .
Dequote:Op woensdag 29 februari 2012 14:47 schreef Blue-eyes het volgende:
Als ik een koopbui heb ga ik naar de Action. Vreselijke winkel, maar je komt thuis met een tas vol nutteloze dingen voor een prikkie
überhaupt, dat jij in de bioscoop zit op woensdagmiddag....quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:51 schreef Bakfiets. het volgende:
God, m'n brein is weer helemaal into the emotional bullshit phase. Zit ik in de bioscoop naar de voorstukjes te kijken, moet ik huilen als ik een kind in een actiefilm zie. Wat ben ik.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
überhaupt, dat jij in de bioscoop zit op woensdagmiddag....
Met Hans en Boris
Ja, inderdaad. Dat liedje kon ik weer zo meezingenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het is nog echt jeugdsentiment ook
Die is van voor mijn tijd, maar het was me nooit opgevallen dat Hans van der Togt zo'n nicht wasquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Met Hans en Boris
Volgens mij wist ik toen al dat het een nicht was/isquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die is van voor mijn tijd, maar het was me nooit opgevallen dat Hans van der Togt zo'n nicht was
Ik ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:40 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dat liedje kon ik weer zo meezingen
Volgens mij kwam ik er pas achter toen rad van fortuin al van de buis was of zo. Ik heb hem daarna ook niet echt veel meer gezien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Volgens mij wist ik toen al dat het een nicht was/is
En de andere nichten die destijds op TV waren, wist je het daarvan wel? Albert Mol, Leen Jongewaard, Andre van Duin, Henk Molenberg enz.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik er pas achter toen rad van fortuin al van de buis was of zo. Ik heb hem daarna ook niet echt veel meer gezien.
Nou, hij was omroeper toen en zelfs voor een man in de jaren 80 zag hij er nog nichterig uitquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik er pas achter toen rad van fortuin al van de buis was of zo. Ik heb hem daarna ook niet echt veel meer gezien.
In de jaren 80 was ik te jong om dat te zienquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, hij was omroeper toen en zelfs voor een man in de jaren 80 zag hij er nog nichterig uit
Voor zover ik weet heeft Hans toch nooit in de kast gezeten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
In de jaren 80 was ik te jong om dat te zienMaar nu ik dit filmpje zie, vraag ik me af hoe hij in de kast is gebleven al die tijd
Net als Wim Sonneveld.
Volgens mij ook niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:11 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft Hans toch nooit in de kast gezeten?
Wie?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:55 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
En de andere nichten die destijds op TV waren, wist je het daarvan wel? Leen Jongewaard, Henk Molenberg enz.
Ja, dat is natuurlijk allemaal voor jullie tijdquote:
Dat hoor ik graagquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:31 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk allemaal voor jullie tijd
Het benadrukt wel natuurlijk weer mijn leeftijdquote:
Dat kon toch gewoon nog allemaal op tv.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:37 schreef Blue-eyes het volgende:
Henk Molenberg was wel een ubernicht![]()
Even spoelen naar 5:40
Dat was grappiger dan verwachtquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:37 schreef Blue-eyes het volgende:
Henk Molenberg was wel een ubernicht![]()
Even spoelen naar 5:40
En die zat WEL in de kast. In ieder geval tijdens Telekids.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen ik jong was had je gewoon Carlo Boszhard.
Zat die in de kast of was dat gewoon geen issue in Telekids?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
En die zat WEL in de kast. In ieder geval tijdens Telekids.
Die zat in de kast, want ze wilden niet de illusie verstoren dat hij en Irene een "setje waren".quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zat die in de kast of was dat gewoon geen issue in Telekids?
Niet vandaag. Gisteren en eergisteren, maar ik moest er plots aan denken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dit. En inderdaad Paul de Leeuw.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen ik jong was had je gewoon Carlo Boszhard.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 07:32 schreef lezzer het volgende:
Wat is dát nou voor idiote pose?
En, Angelina
Volgens mij ben ik de enige lesbo die haar niet zo mooi vindt.
QFTquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:05 schreef lezzer het volgende:
Ik klik dan meestal gewoon op de laatste pagina, of op dat rondje bij de topictitel.
quote:Next to that I say again that
Jawel, zo is het uiteindelijk naar buiten gebracht. Ze moesten voor de kinderen een setje lijken en dat kon niet als bekend was dat Carlo niet op vrouwen viel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:59 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij was het gewoon niet aan de orde.
Ze zijn heus nog wel een setje, wees maar niet bang.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
GFTDMM WONDERER.WAT FLIK JE ME NOU
Huh. Wat vervelend, zeg. Dan weet je je ook geen houding te geven ...quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:39 schreef Bakfiets. het volgende:
Loop ik naar de apotheek, kom ik in m'n eigen straat drie meisjes tegen van rond de 16 jaar. Vervolgens zeggen ze dat ik een frikandel voor ze moet kopen. Als ik dat afwijs, beginnen ze me te volgen, roepen 'hij praat als een homo' naar me en komen zo dicht bij me dat ze bijna op m'n hielen trappen. Ze beginnen allemaal rare geluiden naar me te maken.
Zegt de één dat de ander nog een vriendje zoekt en dat ze wel geïnteresseerd in me is, waarop ik reageer dat ik dan niet degene ben die ze nodig heeft. Vragen ze m'n naam, ik geef antwoord. Aangezien dat een meisjesnaam is, kijken ze nogal geschokt en zeggen dat ze dat 'OH MAI GATT DAT HEB IK NOG NEUT MEEGEMOKT HA', de ander 'UH MUH GUT JE MAG NIET LIEGEN JE HEBT GEWOON EEN BOBBEL IN JE BROOOEEEK'. Dan lopen ze gelukkig weer terug naar hun smerige patatzaak om vervolgens nog tien keer m'n naam te gillen en dingen als 'manwijf' en 'homo' naar me te roepen. Het klinkt nou allemaal een beetje raar en ik lachte er ook wel een beetje bij, maar het was op een heel intimiderende manier en dus vervelend.
Soms hè...
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Huh. Wat vervelend, zeg. Dan weet je je ook geen houding te geven ...*aai over bol*
Flapjes.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij bent gewoon lieffietsmeisje
Maar als jij in emotionele.stress verkeert en mijn.flapjes je daarbij kunnen assisteren, wie ben ik dan, om.je dat te ontzeggen?WIE VERDORIE
Stomme wijvenquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:39 schreef Bakfiets. het volgende:
Loop ik naar de apotheek, kom ik in m'n eigen straat drie meisjes tegen van rond de 16 jaar. Vervolgens zeggen ze dat ik een frikandel voor ze moet kopen. Als ik dat afwijs, beginnen ze me te volgen, roepen 'hij praat als een homo' naar me en komen zo dicht bij me dat ze bijna op m'n hielen trappen. Ze beginnen allemaal rare geluiden naar me te maken.
Zegt de één dat de ander nog een vriendje zoekt en dat ze wel geïnteresseerd in me is, waarop ik reageer dat ik dan niet degene ben die ze nodig heeft. Vragen ze m'n naam, ik geef antwoord. Aangezien dat een meisjesnaam is, kijken ze nogal geschokt en zeggen dat ze dat 'OH MAI GATT DAT HEB IK NOG NEUT MEEGEMOKT HA', de ander 'UH MUH GUT JE MAG NIET LIEGEN JE HEBT GEWOON EEN BOBBEL IN JE BROOOEEEK'. Dan lopen ze gelukkig weer terug naar hun smerige patatzaak om vervolgens nog tien keer m'n naam te gillen en dingen als 'manwijf' en 'homo' naar me te roepen. Het klinkt nou allemaal een beetje raar en ik lachte er ook wel een beetje bij, maar het was op een heel intimiderende manier en dus vervelend.
Soms hè...
quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:39 schreef Bakfiets. het volgende:
Soms hè...
En hoe voelt dat nou eens?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo dag 1. 31 MB. En dan doe ik dus niks geks he...
quote:
Alleen m'n voornaam hoor. Wat doet dat er toe? Gaan ze me nou stalken? Er zijn veel mensen met mijn voornaam heur.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:24 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]ze moeten van ons fietsje afblijven. heur.
Lesbo knokploeg?
Ja, maar niet veel jongensquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:15 schreef Bakfiets. het volgende:
Alleen m'n voornaam hoor. Wat doet dat er toe? Gaan ze me nou stalken? Er zijn veel mensen met mijn voornaam heur.
m NL totaal (2010)quote:
Hihihihihihihhihiihquote:
Ahhh, ze zijn schattig!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Lesbeau bij Hello Goodbye. Een hulle leuke
.
Ik ben geen vrouw.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat zou ik voor jou kunnen zijn he erik... *insertsigaarrooksmiley*
JA.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Lesbeau bij Hello Goodbye. Een hulle leuke
.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:52 schreef Nirak het volgende:
Erik, jou aliens zijn maar eng hoor, brrrrrr
Dit. En ook Memories. En All You Need Is Lovequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat Hello Goodbye, want ik hou er zo van.
Die oudjes netquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:55 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dit. En ook Memories. En All You Need Is Love
Sheef is prima, ik kan geen echt geljjkende koppen/mensen/aliens tekenen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is iets menselijker (en met scheve ogen).
Dat mijn superkracht dan overmatig traanvocht is en hyperemotiestraling?quote:
Krijtquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:03 schreef Nirak het volgende:
[..]
Sheef is prima, ik kan geen echt geljjkende koppen/mensen/aliens tekenen.
Maar mag ik ook ff showen? Deze heb ik gemaakt (pastelkrijt), gepikt van franz marc... Maar t is nu donker in de huiskamer dus ziet niet goed...
[ afbeelding ]
Herkenbaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:05 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik weet nog dat ik met tekenles altijd lugubere dingen het beste tekende.
Ik hoorde nergens echt bij. En ik denk dat ik er daardoor mee weg kwam als ik klasgenoten aansprak op lullig gedrag.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:00 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik op een grote school. Pesten was het meest gekozen vak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |