Maar het is denk ik niet je taak om alles wat met haar te maken heeft uit je leven te schoppen. Herinneringen blijven toch altijd. Het doet nu even pijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:25 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja ruim 3 jaar. Zeker klote, maar het leven gaat door. Zo heeft ze voor m'n verjaardag destijds als cadeau een hoop andere mensen om een bijdrage gevraagd voor een nieuwe kleukenvloer (iets duurzaams). Die vloer wordt dus deze week gelegd (ben alle apparaten aan het verslepen). Ik wil het niet afzeggen, want ik ben er blij mee, maar het is wel iets dat eigenlijk nog best een behoorlijke link met haar heeft. De rest van het huis heb ik al ontdaan van haar spullen, dat kan ik nu even niet zien. Het is allemaal heel dubbel zo.
Nee, maar ik wil niet dat er nog dingen hier liggen die ooit nog opgehaald moeten worden. Het is wel uit het zicht en ik gooi heus niet alles weg. Haar kennende zal ze de helft toch niet meenemen, dus langzaamaan belanden er wel weer spullen die 'van ons' waren in mijn huis op zichtbare plekken, maar ik kan dat nu even niet hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
Maar het is denk ik niet je taak om alles wat met haar te maken heeft uit je leven te schoppen. Herinneringen blijven toch altijd. Het doet nu even pijn, maar later zul je denken: heb ik die vloer toch mooi.
Voor als je afgestudeerd bent?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
metro weer in, lekker eten.
Oh en ik heb EINDELIJKeen colbertje gekocht. Ik dacht nog, zal ik hem aan jullie laten zien (zie, ik denk aan jullie) maar toch direct de knoop doorgehakt en de afgelopen dagen mee rondgelopen, heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voor als je afgestudeerd bent?EvilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Onze jongen wordt volwassenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
metro weer in, lekker eten.
Oh en ik heb EINDELIJKeen colbertje gekocht. Ik dacht nog, zal ik hem aan jullie laten zien (zie, ik denk aan jullie) maar toch direct de knoop doorgehakt en de afgelopen dagen mee rondgelopen, heerlijk.
Zag via de website van H&M Nederland dat ie maat 46 als kleinst was in Nederland, maar hier heb je gelukkig meer kleine spaanse mannetjes en heb ik hem in maat 44past perfect, zit lekker strak om m'n middel.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voor als je afgestudeerd bent?*pa dum ching!*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is Vork meer van het bier...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet schenkt vork nog een lekker glaasje wijn in
Ik drink wel wijn hoor, bij voorkeur Carbernet Sauvignon uit een Zuid-Amerikaans land, maar niet zo vaakquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Volgens mij is Vork meer van het bier...
Hoi.quote:Hoi!
*knuf* voor Vork.
Wat ben je toch jong ineens somsquote:
Jij bent gewoon oud.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat ben je toch jong ineens soms
Ik vergeet altijd dat veel jongere mensen dit soort antihelden niet meer kennen![]()
Dat ontken ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat ben je toch jong ineens soms
Ik vergeet altijd dat veel jongere mensen dit soort antihelden niet meer kennen![]()
Seth Gaaikema is het btwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |