Ik ook. Ik ook.quote:
Nee, anders had ik het woord 'als' niet gebruikt.quote:
Bah, al dat haar en die nagels.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe je ze anaal inbrengt en vervolgens weer uit poept?
Pet shopping!quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe je ze anaal inbrengt en vervolgens weer uit poept?
Maar hij was wel goedkoop!quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Die dvdspeler van een tientje was een beetje een miskoop
Ik had AC rev besteld bij play.comquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ook.
Maar vandaag eerst AC III.
Zolang je nog niet betaald hebt: no problemo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had AC rev besteld bij play.com
Nooit aangekomen.
Dat deed mijn vorige DVD-speler van 150 euro ook, zegt dus niets.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat ie er na een kwartier steeds mee ophoudt.
Ik vind het ook een toffe reeks en had wel betaald.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang je nog niet betaald hebt: no problemo.
Ik vindde reeks toch wel tof, dus ben benieuwd naar het derde deel. Blijkbaar amerika, maar goed, dat gaan we vandaag meemaken. Helaas een embargo, dus lekken is not done
M'n andere dvd speler heb ik al precies 10 jaar en doet het nog perfectquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat deed mijn vorige DVD-speler van 150 euro ook, zegt dus niets.
NOOOOOOO. GENIALE GAMEquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Letterlijk 5 min.![]()
Geen tijd! Ik moet prestigen!
Bij ons thuis ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:18 schreef CherryLips het volgende:
Dan sleep ik m'n beroerde lijf zo maar naar de bank om m'n dvd te kijken. Maar daar is het koud
Ik ben nog steeds blij met buren aan 4 kanten die allemaal voor mij stoken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Dit is gewoon een koud huisook als de verwarming op 21 staat heb ik nog een extra vest aan.
Vroeger maakten ze nog kwaliteit tenminste!quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n andere dvd speler heb ik al precies 10 jaar en doet het nog perfectmaar die kostte dan ook 200 euro
alleen het luikje blijft niet open als je de dvd/cd verwisselt dus dat moet je even vasthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |