mag ik deze bookmarken?quote:
geenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel katten zou ze al onder d'r favorieten hebben staan?
Ik denk eerder aan andere dingen, pumps bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel katten zou ze al onder d'r favorieten hebben staan?
En spoel door zodat de spoelbak leeg is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:03 schreef Tegan het volgende:
Draai dan die knop naast de wc dicht. Dan komt er geen water meer bij.
Oldbies zijn verzuurde chagrijnen.quote:
ach op aarde is er ook leven ontdekt waar eerst vermoed werd dat er geen leven mogelijk zou zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)lijk-zuur-leven.html
Crap![]()
Ik wil nog meemaken dat er tijdens mijn leven buitenaards leven wordt gevonden en zo schiet dat niet op hè?
Q.quote:
CLquote:
Zeker!quote:
Rustig vooral.quote:
Ja helaas welquote:
Oh ja, je master. Hoe gaat dat?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja helaas wel
en studeren
ik ben hier ook alleen maar aan het soggen eigenlijk
Dat dan weer wel.quote:
redelijkquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
redelijk
niet super maar toch nog wel beter dan verwacht
het is alleen nogal lastig om jezelf te zetten tot studeren na een werkdag... Maar ik snap wel meer dan ik verwacht had haha
officieel 3 dagen, maar het zijn er meestal 4quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Jep. Dat valt niet mee. Hoeveel uur werk je nu zo per week?
En dan nog een uurtje of 10-20 studie erbij gok ik? Dan heb je het best druk ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
officieel 3 dagen, maar het zijn er meestal 4
ja 1 dag college en als ik braaf zou zijn nog wel 1 of 2 dagen voor huiswerkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan nog een uurtje of 10-20 studie erbij gok ik? Dan heb je het best druk ja.
Niet te druk natuurlijk om als de lente echt doorbreekt friet te gaan eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |