Ik zag jou toch wel Yvonne.quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:21 schreef yvonne het volgende:
Godschristeneziele whahaha, FOK! hebben ze eruit gehaald trouwens
Ik vanochtend ook eentjequote:Op woensdag 29 februari 2012 15:46 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb net 4 naakte FOK!sters gespot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vanochtend ook eentjewe zijn er nog, maar erg leuk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Die gozer in dat Delfsblauwe pak ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oeh yv en hele vrolijke brechtje met haast!
Ze hebben gewoon iedereen in de zaal bevraagd en de 3 1/2 Raffa-fans gevonden... knap welquote:
Iedereen die geen "BOOOOOOEEEEEEH!" riep toen Fluffer vroeg of er nog fans waren denk ikquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon iedereen in de zaal bevraagd en de 3 1/2 Raffa-fans gevonden... knap wel
Ik durf Emmen niet meer inquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:28 schreef Cat22 het volgende:
Lachen zeg, die filmpjes. Wereldberoemd over het hele internet.
Zou ik ook zeker niet doenquote:
Alles boven de lijn Amsterdam - Arhnhem; zekerheid voor allesquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeker niet doen![]()
Ik zou persoonlijk heel Drenthe voorlopig mijden; voor de zekerheid
Hou op, schei uit. Ik ben gisteren met Ingetje naar Zoetermeer getreind. Blauwe vingers van het handtekeningen uitdelen en thank gawd voor de spoorwegpolitie.quote:
TV gedeelte is tekst-TV dit is puur voor YouTube. Er zijn wel "TV" plannen en dit is meer de opbouw daar naar toe.quote:
Ja ik zag julliequote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:01 schreef Steve het volgende:
Het fragmentje met de meewiegende FOK!sters kwam net voorbij bij DWDD..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |