Hij is ECHT EXTRA GELD EERLIJK!quote:Beste Lezer,
Wilt U Vanaf Vandaag
ECHT EXTRA GELD krijgen? KRIJGEN? Iets voor niks krijgen bestaat niet in Nederland, maar door ACTIE te Ondernemen wel! Hoe? Dat is heel simpel:
Stuur mij een mailtje met je Naam en Motivatie en dan zal ik je alle informatie geven hoe jij:
**ECHT EXTRA GELD eerlijk gaat krijgen**
Heel Veel Succes,
ZoekendeNu
leningen op speurders.nl zoekenquote:k ben op zoek naar een lening van 500 euro.Ik kan het afhankelijk van de rente in drie of vier maanden terugbetalen.
Graag alleen serieuze reacties
Sterke verhalen, ze gaat er vanuit dat je een herseninfarct krijgt.quote:voorkomen van herseninfarct 1x gratis
Hallo Allemaal
Ik ben de enigste die het kan en via voetreflexologie kan ik het weghalen.
Alles wat in je lichaam zit,zit ook in je voeten,dus we lopen dagelijks op onze hersenen,raar he`.
Ik heb 1x een herseninfarct weggewerkt en 1x gestopt,daarna is die persoon naar het ziekenhuis gegaan en daar zeiden ze dat het een lichte herseninfarct was geweest.
Als je 3x in het jaar langs komt kan ik je verzekeren dat je er nooit last van krijgt.
De eerste keer is gratis,daarna betaal je 15,- per keer.
Als je dit gelezen hebt en je gelooft het niet,wens ik je veel sterkte als je er eentje krijgt.
Dan leef je met beperkingen en met medicijnen,die dan ook weer een hoop vitaminen en mineralen opeten en dan krijg je weer andere klachten.
Dan ben je je hele leven met medicijnen bezig,terwijl ik je kan garanderen dat je dat dan niet hoeft.
Is aan jou de keuze wat je wilt.
Groetjes Cornelia
Heet Cornelia toevallig geen Jezus van Nazareth?quote:Hallo
Voetreflexologie is een weerspiegeling van je lichaam,wat in je lichaam zit,zit ook in je voeten.
Je afvalstoffen worden op een natuurlijke manier uit het lichaam verwijderd en het is ook goed voor een goede doorbloeding.
Ik voel ook blokkades op het hoofd en ik heb ook 1 herseninfarct voorkomen en 1x gestopt,maar kan u ook voortijdig waarschuwen om u levenswijze te veranderen om dat te voorkomen.
De eerste behandeling is gratis.
Groetjes Cornelia
massage cornelia (op internet te vinden)
Kan ook de spierspanning in je lichaam verwijderen,zodat je geen last van je schouders/nek/rug of knieen heb.
lijkt me eerder dat cornelia toph beifong in het echt heetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Heet Cornelia toevallig geen Jezus van Nazareth?
Hallo,quote:Ik wil jou sleeping dogs ruilen voor gta ballad
Sleeping Dogs Xbox360
Gereserveerd
quote:Find je het spel mooi
quote:Welke spellen hep je te ruil hep je een lijst
Sleeping Dogs is een geweldig spel,quote:Dan weet ik dat
Omdat ik graag geld wil ipv een spel.quote:Waarom niet
Omdat geld fantastisch is.quote:Waarom?
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:16 schreef Koopsie het volgende:
Zucht.
[..]
Hallo,
Ik heb geen belang bij een ruil
Mvg
Koopsie
[..]
[..]
[..]
Sleeping Dogs is een geweldig spel,
maar ik heb geen behoefte aan een ruil.
[..]
Omdat ik graag geld wil ipv een spel.
[..]
Omdat geld fantastisch is.
Hahahquote:Op woensdag 12 september 2012 13:16 schreef Koopsie het volgende:
Zucht.
[..]
Hallo,
Ik heb geen belang bij een ruil
Mvg
Koopsie
[..]
[..]
[..]
Sleeping Dogs is een geweldig spel,
maar ik heb geen behoefte aan een ruil.
[..]
Omdat ik graag geld wil ipv een spel.
[..]
Omdat geld fantastisch is.
Baasjequote:Op woensdag 12 september 2012 16:25 schreef Koopsie het volgende:
Ik word schijtziek van dat 10 jarig ventje![]()
vanmiddag 20 mails met: ruilen?? tegen gta balled? hallon?
Ik krijg nu toch sterk het gevoel dat het een Fok!er is
Leer hem meteen een wijze les... Laat hem dat ding opsturen, en geef niets terug.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:25 schreef Koopsie het volgende:
Ik word schijtziek van dat 10 jarig ventje![]()
vanmiddag 20 mails met: ruilen?? tegen gta balled? hallon?
Ik krijg nu toch sterk het gevoel dat het een Fok!er is
Lafquote:Op woensdag 12 september 2012 16:27 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Leer hem meteen een wijze les... Laat hem dat ding opsturen, en geef niets terug.
Dat noemen ze iemand een lesje leren.quote:
Nee, dat noemen ze oplichting...quote:Op woensdag 12 september 2012 16:30 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat noemen ze iemand een lesje leren.Als je het echt laf wilt doen geef je wel een ander adres op omdat je anders bang bent dat de papa hem komt halen.
Dat ook idd...quote:Op woensdag 12 september 2012 17:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, dat noemen ze oplichting...
Al zijn het meerde mensen die hier intrappen de sukkelsquote:Iphone 4s voor ¤150,-
Ik wil graag mijn Apple iPhone 4S verkopen omdat ik een Apple iPhone 5 heb aangeschaft. Heb het toestel altijd goed onderhouden en hij dan ook volledig kras- en beschadigingenvrij.
Heb het toestel gekocht in Juni van dit jaar dus er gelden nog ruim 18 maanden garantie bij elke Apple Store in Nederland.
U krijgt van mij het volgende bij aankoop:
Apple iPhone 4S
Oplader
Oordopjes
Gebruiksaanwijzing
Bon
Mijn absolute voorkeur gaat uit naar verzenden in verband met een verbouwing aan mijn huis.
Voor meer informatie kunt u altijd e-mailen.
Met vriendelijke groet,
Schiet op dan!!!quote:Op woensdag 12 december 2012 18:50 schreef xylimo het volgende:
Ik was op zoek naar een autotje, kwam ik dit tegen
http://www.marktplaats.nl(...)e=lr&pageNum=1&pos=1
Wat is er mis mee dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:50 schreef xylimo het volgende:
Ik was op zoek naar een autotje, kwam ik dit tegen
http://www.marktplaats.nl(...)e=lr&pageNum=1&pos=1
Dan maakt die APK ook niet meer uit...quote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef xylimo het volgende:
Inmiddels weer aangepast zo te zien maar er stond dit:
Spotgoedkoop aangeboden: VW Lupo 1.4 16v
Voorzien van vele opties, onder andere; ABS, airco, elektrische ramen, airbags, stuurbekrachtiging, centrale deurvergrendeling op afstand (2 sleutels aanwezig) sportvelgen, sportuitlaat, radio/CD speler en meer...
APK tot 23-8-2013
Let op AKTIE AKTIE AKTIE nu meenemen voor ¤900 aangezien de aarde toch vergaat over een paar dagen, zo kunt u nog even goedkoop rijden
Alle inruil is bespreekbaar, graag aanbieden met foto's en inruilvoorstel.
Wij leveren op onze occasions ook garantie!
Meer informatie hierover vindt u op onze website.
Onze openingstijden zijn:
etcccccc
De tering.. heeft deze figuur aids aan zijn vingers dat hij/zij/het niet normaal kan typen..quote:Beschrijving
Geen krasen. Mikroskop lifhebbers geen interesse.
16Gb.
2 jaar oud
met alleacsesories
met spoed verkoop
in verband nieuwe iPhon 5 kopen
Soms vraag ik me af waarom mensen überhaupt nog de moeite doen om hier een grappige advertentie voor te maken. Flikker dat ding gewoon wegquote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waarom mensen überhaupt nog de moeite doen om hier een grappige advertentie voor te maken. Flikker dat ding gewoon weg
En 'men'... Is hij schizofreen of zo?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:03 schreef xSuperboo het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)e=lr&pageNum=1&pos=3
I am a DUTCH men from 44 Years, And i look for a AZIA women.
Ik ben een nederlandse man van 44 j. en zoek een leuke aziatische vrouw als
huisgenote. Eventueel kind ook welkom.
Ik woon in een fijne rustige buurt in een ruime woning in Eindhoven.
Leeftijd niet belangrijk.
Als je maar lief en gezellig bent, en wat behulpzaam wil zijn in het huishouden.
Groetjes Marco
From 44 years...azia women
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:06 schreef xSuperboo het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)e=lr&pageNum=1&pos=6
Hallo dame zoek jij nog een kamer om in te slapen?
Ik heb nog een kamer over.
Een bed staat er al.
De rest zoals douche en toilet word gedeeld.
Ook voor langere tijd
beschikbaar.
Kosten komen we wel uit.
Mag ook op een andere manier betaald worden
Ben een man van 38 jaar.
Steenkolenengelsquote:Op woensdag 19 december 2012 19:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En 'men'... Is hij schizofreen of zo?
Niet eens een vlucht kunnen regelen naar thailand, wat is dit voor smerig tuigquote:Op woensdag 19 december 2012 18:03 schreef xSuperboo het volgende:
f en gezellig bent, en wat behulpzaam wil zijn in het huishouden.
Groetjes Marco
From 44 years...azia wo
Ach, hij moet gewoon even the cat out the tree looking, aangezien er genoeg Aziatische vrouwen zijn die hier naartoe willen komen voor geld.quote:
Ik vraag me af of er daadwerkelijk dames zijn die op dit soort advertenties in gaan. Die daadwerkelijk de huur betalen door seks te hebben met hun vieze huisbaas ofzo, of door naakt huishoudelijke klusjes te doen en zulksquote:
Hoop voor hem dat het zo'n smerig obesitas wijf wordtquote:Op woensdag 19 december 2012 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er daadwerkelijk dames zijn die op dit soort advertenties in gaan. Die daadwerkelijk de huur betalen door seks te hebben met hun vieze huisbaas ofzo, of door naakt huishoudelijke klusjes te doen en zulks
Als je kijkt naar hoevaak er door mannen naar zoiets wordt gevraagd zou je toch denken dat er ook wel eens op in wordt gegaan
Idd hahaquote:Op woensdag 19 december 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat het zo'n smerig obesitas wijf wordt
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat het zo'n smerig obesitas wijf wordt
Lekker dingetje hoor, niks mis mee. Hoogstens een 'plus' model, maar niet dik ofzoquote:
Blijft toch aanrommelen hoor dat MPquote:Hallo,
Natuurlijk is het scherm wel echt, denkt u dat ik voor mijn lol neppe telefoons op marktplaats zet?
Groeten,
Marcel :’)
Van:
Verzonden: dinsdag 1 januari 2013 18:45
Aan:
Onderwerp: RE: Reactie: Nokia N8 orange met 6 maanden garantie
ik bedoel de telefoon schrem niet echt
> Subject: RE: Reactie: Nokia N8 orange met 6 maanden garantie
> Date: Tue, 1 Jan 2013 18:42:39 +0100
> To:
> From:
>
> Hallo,
>
> Wat bedoeld u met nap?
>
> Groeten,
>
> Marcel
>
> -----Oorspronkelijk bericht-----
> Van: via Marktplaats
> Verzonden: dinsdag 1 januari 2013 18:40
> Aan:
> Onderwerp: Reactie: Nokia N8 orange met 6 maanden garantie
>
> Reactie op uw advertentie 'Nokia N8 orange met 6 maanden garantie'
>
> de telefoon is nap
>
> GEINTERESSEERDE
Met nappe telefoonschermsquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:50 schreef Juicyhil het volgende:
Zit jij een beetje arme mensen op te lichten?
Ja man, ik dacht eerst dat hij vroeg of deze telefoon NAP had (nationale auto pas)quote:
Over een halfuur krijg je een geinteresseerde neger. Shippen naar Nigeria enzoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:55 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja man, ik dacht eerst dat hij vroeg of deze telefoon NAP had (nationale auto pas)
Wat een mongolen op MP soms
Ik hoop het, troll time danquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Over een halfuur krijg je een geinteresseerde neger. Shippen naar Nigeria enzo
Voor telefoons is MP he-le-maal niets nee. Zoek voor de grap eens op een iPhonequote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:57 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik hoop het, troll time dan
'A' heeft nu de vraagprijs geboden, dit wordt helemaal niks natuurlijk
Oude spelling.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |