quote:Sony heeft bevestigd dat een gedeelte van de Sony Xperia S-toestellen een fabricagefout bevat, waardoor het scherm gele tinten kan gaan vertonen wanneer het toestel te warm wordt.
Alleen van de eerste batch een aantal toestellenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.androidworld.n(...)problemen-bij-hitte/
[..]
Tjah, je zou er eentje hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Alleen van de eerste batch een aantal toestellen
Dan kan je hem omwisselen/laten reparerenquote:
Ik eigenlijk niet helemaal. De batterijduur valt me nog steeds tegen, het scherm en met name de onderste touchknoppen vind ik niet responsief genoeg en het toestel is, voor mijn gevoel, toch wat traag.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:15 schreef Kapitalist. het volgende:
Wat vinden de mensen die een aantal maanden geleden een Sony Xperia S hebben gekocht er nu van, nog steeds tevreden of toch niet helemaal?
Ik moet hier toch een beetje bij aansluiten. Hoewel ik het een goed toestel vind is de batterijduur bij mij wel ontzettend triest sinds ik ICS erop heb. Na 5 uur is dat ding nu leeg.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:57 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet helemaal. De batterijduur valt me nog steeds tegen, het scherm en met name de onderste touchknoppen vind ik niet responsief genoeg en het toestel is, voor mijn gevoel, toch wat traag.
Maar anderen zullen dit gegarandeerd anders zien.
Tevredenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:15 schreef Kapitalist. het volgende:
Wat vinden de mensen die een aantal maanden geleden een Sony Xperia S hebben gekocht er nu van, nog steeds tevreden of toch niet helemaal?
Traagheid inderdaad heel af en toe maar niks wat met JB niet gefixed zou moeten kunnen wordenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:57 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet helemaal. De batterijduur valt me nog steeds tegen, het scherm en met name de onderste touchknoppen vind ik niet responsief genoeg en het toestel is, voor mijn gevoel, toch wat traag.
Maar anderen zullen dit gegarandeerd anders zien.
Wat ik vooral storend vind is dat ik, gevoelsmatig, na de Desire weer met een toestel zit dat net niet helemaal vloeiend zijn OS draait en dat is mijn boekje geen klein software probleem.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:54 schreef RobertNL het volgende:
Maarja ieder toestel heeft zo wat (one X wifi, S3 scheurtjes) en ook die toestellen zullen wat kleine software problemen hebben.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:04 schreef kris040 het volgende:
Ik kan mijn abonnement verlengen en ben aan het twijfelen tussen twee toestellen.
Te weten de HTC One S en de Sony Xperia S.
Momenteel heb ik nog een oude HTC Legend en die bevalt me qua interface eigenlijk prima.
Qua prijs zal er ook niet veel verschil tussen de twee zitten, de HTC gaat los ongeveer 500 euro kosten en de Sony kost momenteel 459 euro.
Wat zouden jullie mij aanbevelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |