abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109866969
http://www.androidworld.n(...)problemen-bij-hitte/

quote:
Sony heeft bevestigd dat een gedeelte van de Sony Xperia S-toestellen een fabricagefout bevat, waardoor het scherm gele tinten kan gaan vertonen wanneer het toestel te warm wordt.
  dinsdag 3 april 2012 @ 21:08:01 #102
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109867275
quote:
Alleen van de eerste batch een aantal toestellen ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_109867519
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 21:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Alleen van de eerste batch een aantal toestellen ;)
Tjah, je zou er eentje hebben :D
  dinsdag 3 april 2012 @ 21:18:19 #104
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109867913
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 april 2012 21:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Tjah, je zou er eentje hebben :D
Dan kan je hem omwisselen/laten repareren :P, tis dan maar te hopen dat dat wat snel gaat.
Tis geen design fout zoals bij de TFP van Asus
  dinsdag 24 juli 2012 @ 03:15:38 #105
364131 Kapitalist.
Enjoy capitalism
pi_114592408
Wat vinden de mensen die een aantal maanden geleden een Sony Xperia S hebben gekocht er nu van, nog steeds tevreden of toch niet helemaal?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 07:50:43 #106
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_114594292
Ik heb dan wel geen Xperia S, maar een Xperia Arc S, maar ik ben daar zéér tevreden over. Enorm fijn toestel :Y
Mijn volgende toestel wordt weer een Sony, dat is zeker.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_114595022
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 03:15 schreef Kapitalist. het volgende:
Wat vinden de mensen die een aantal maanden geleden een Sony Xperia S hebben gekocht er nu van, nog steeds tevreden of toch niet helemaal?
Ik eigenlijk niet helemaal. De batterijduur valt me nog steeds tegen, het scherm en met name de onderste touchknoppen vind ik niet responsief genoeg en het toestel is, voor mijn gevoel, toch wat traag.

Maar anderen zullen dit gegarandeerd anders zien. :)
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_114596350
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:57 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Ik eigenlijk niet helemaal. De batterijduur valt me nog steeds tegen, het scherm en met name de onderste touchknoppen vind ik niet responsief genoeg en het toestel is, voor mijn gevoel, toch wat traag.

Ik moet hier toch een beetje bij aansluiten. Hoewel ik het een goed toestel vind is de batterijduur bij mij wel ontzettend triest sinds ik ICS erop heb. Na 5 uur is dat ding nu leeg.
EDIT; Bij nader inzien valt het wel mee. Mobiel zit 20 uur zonder oplader en er zit nog 35% in.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:56:06 #109
364131 Kapitalist.
Enjoy capitalism
pi_114605009
Over de accuduur heb ik wel vaker klachten gelezen, maar die problemen schijnen er toch niet meer te zijn als je update naar Ice Cream Sandwich?
pi_114609104
De accu schijnt snel weer op te laden met de snellader, maar als hij zo snel leeg is dan heb je daar ook niet zo gek veel aan... Een vriendin van mij heeft alleen net de HTC One X besteld en ze hoefde helemaal niet zo heel veel bij te leggen (¤45 bij een ¤42,50 abo van Vodafone), dus nou ga ik toch weer twijfelen haha... De medewerker van de media markt zegt dat er weinig verschil is tussen de HTC One S en X (de resolutie van de X is wel hoger, maar doordat de S een kleiner scherm heeft valt dat nauwelijks op) en de S is een stuk goedkoper en ook handzamer... Nou ga ik weer twijfelen, zucht... En dan heb je ook nog de Iphone 5 die in oktober uitkomt. Maar kan in ieder geval van die vriendin horen hoe de One X haar bevalt en zij is ook best kieskeurig.
pi_114609642
Geen last van hier, mijn batterij gaat vrij lang mee. En de tijden zijn alsmaar beter geworden sinds ICS.

Bij Android moet je alleen enorm voorzichtig zijn wat je installeert, een verkeerde widget of app en je zit in de problemen met je batterij.

En het verschil in scherm tussen de One X/Xperia S en One S is ontzettend groot. Je vergelijkt een 720p rgb lcd scherm met een pentile amoled scherm met minder pixels. Pentile amoled is in mijn ogen pas acceptabel vanaf 720p resoluties zodat het verlies van scherpte niet meer zo opvalt.

Maar zie ik dubbel ofzo? Hoeveel topics zijn er nu wel niet over dezelfde toestellen steeds... :P
  dinsdag 24 juli 2012 @ 17:54:08 #112
327191 RobertNL
For your gear.
pi_114610047
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 03:15 schreef Kapitalist. het volgende:
Tevreden :) Af en toe wel eens een klein eigenaardigheidje (firmware gerelateerd) maar geen hardware problemen meer. Zo haperde gisteren mijn 3g een keer maar werkt nu weer prima.

De accu is enorm verbeterd 24 houd ik nu met gemak vol bij redelijk veel gebruik (zeker 1 uur radio steaming en dan nog internet, sms, bellen).

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:57 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Traagheid inderdaad heel af en toe maar niks wat met JB niet gefixed zou moeten kunnen worden :P (2.3 had het nl niet). Touchknoppen ben ik ondertussen aan gewend maar ik ben het met je eens dat het beter had gekund.

Maarja ieder toestel heeft zo wat (one X wifi, S3 scheurtjes) en ook die toestellen zullen wat kleine software problemen hebben.
pi_114674857
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 17:54 schreef RobertNL het volgende:
Maarja ieder toestel heeft zo wat (one X wifi, S3 scheurtjes) en ook die toestellen zullen wat kleine software problemen hebben.
Wat ik vooral storend vind is dat ik, gevoelsmatig, na de Desire weer met een toestel zit dat net niet helemaal vloeiend zijn OS draait en dat is mijn boekje geen klein software probleem.

Ik hoop met je mee dat JB een hoop verandert, maar ik ben er bang voor. Voor hetzelfde geld stelt het nog meer eisen aan je toestel. En daarbij is Sony niet de rapste met het uitrollen van zoiets...
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_114682566
ik denk dat ik toch maar ga voor de HTC One X, One S of de Samsung SIII... Een vriendin van me heeft de HTC One X en heb vanavond met dr afgesproken voor een drankje, kan ik gelijk dr telefoon bewonderen ;). Terwijl ze veel op whatsapp en internet gezeten heeft en ook nog spelletjes heeft gespeeld ging d accu toch nog bijna 2 dagen mee, kijk dat is wat ik (oa) zoek!
pi_114687630
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:04 schreef kris040 het volgende:
Ik kan mijn abonnement verlengen en ben aan het twijfelen tussen twee toestellen.
Te weten de HTC One S en de Sony Xperia S.
Momenteel heb ik nog een oude HTC Legend en die bevalt me qua interface eigenlijk prima.
Qua prijs zal er ook niet veel verschil tussen de twee zitten, de HTC gaat los ongeveer 500 euro kosten en de Sony kost momenteel 459 euro.
Wat zouden jullie mij aanbevelen?
Mijn online Portfolio:
http://www.petererinkveld.nl
pi_114703157
@susanne

De One X heeft op tweakers een 15 pagina's lang tellend topic over reparaties en garantie..wellicht de moeite waard om een keer door te lezen. Niet echt een probleemloos toestel. Probleemloos zijn niet heel veel toestellen maar bij de S3 hoor je in elk geval nog geen verhalen dat hij op grote schaal bepaalde problemen heeft zoals het wifi probleem van de One X. Daar komt bij dat de S3 de snelste is en dat uit alle reviews blijkt dat de batterij van de S3 langer meegaat.
pi_114708696
Uhmm, de S3 heeft problemen met het display meen ik? Erkend door Samsung zelfs...
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:09:01 #118
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_115041490
Heb gisteren de One S aangeschaft, vond de One X toch veelste groot en de Xperia S te langzaam..
Zal het laten weten hoe de One S zich houdt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')