abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108518952
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:18 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Compacter? Dat is dan zeker net hoe je het wel bekijken, de Xperia S is twee millimeter korter, 1 mm smaller en 2 mm dikker. Verder vind ik persoonlijk de HTC er gelikter uitzien.
Ik heb het dan ook over de Xperia P, joeptjoep eens. 4" scherm en alu case!
Even a broken clock is right twice a day.
pi_108518988
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:29 schreef danos het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook over de Xperia P, joeptjoep eens. 4" scherm en alu case!
Overheen gelezen.
pi_108519002
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:22 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Jij stelt dat de Sony een betere camera heeft, ik vraag me serieus af hoe je dat wil beoordelen als je nog nooit die HTC in je handen hebt gehad (of er een fatsoenlijke review van hebt gelezen).
Call in an educated guess. De camera in de Xperia Arc is nog steeds een van de betere op de markt, terwijl HTC's in de regel een camera hebben die zwaar onder de maat van high end-toestellen ligt. Het kan best zijn dat ze dat nu verbeterd hebben, maar je kunt moeilijk ontkennen dat Sony veel meer ervaring op cameragebied heeft dan HTC, en veel van de techniek die in de NEX-serie zit druppelt ook naar beneden in hun smartphones.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108519280
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:30 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Call in an educated guess. De camera in de Xperia Arc is nog steeds een van de betere op de markt, terwijl HTC's in de regel een camera hebben die zwaar onder de maat van high end-toestellen ligt. Het kan best zijn dat ze dat nu verbeterd hebben, maar je kunt moeilijk ontkennen dat Sony veel meer ervaring op cameragebied heeft dan HTC, en veel van de techniek die in de NEX-serie zit druppelt ook naar beneden in hun smartphones.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ontken niets, ik wijs je alleen even op het feit dat je een uitspraak doet over iets wat nog niet eens getest is. Er is ook zo'n mooi gezegde, 'in het verleden behaalde resultaten...', je kent het wel.
pi_108519349
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:35 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ik ontken niets, ik wijs je alleen even op het feit dat je een uitspraak doet over iets wat nog niet eens getest is. Er is ook zo'n mooi gezegde, 'in het verleden behaalde resultaten...', je kent het wel.
En extrapolatie op basis van gekende informatie is waardeloos? Nooit statistiek gehad op school?
pi_108519403
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:37 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

En extrapolatie op basis van gekende informatie is waardeloos? Nooit statistiek gehad op school?
Ga nou geen onzin lopen lullen. Is het nou zo moeilijk om toe te geven dat je het beter iets anders had kunnen formuleren?
pi_108519669
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ga nou geen onzin lopen lullen. Is het nou zo moeilijk om toe te geven dat je het beter iets anders had kunnen formuleren?
Nee. Ik blijf erbij dat de kans heel groot is dat de Sony gewoon een veel betere camera heeft dan de HTC. Kwestie van de CV's van beide bedrijven op dat vlak met elkaar vergelijken. Of probeer jij serieus te beweren dat er enige serieuze indicatie is om te verwachten dat de camera van de HTC beter gaat zijn?

Welke van de twee gebruikt de camerafunctionaliteit zwaarder in de marketing? Juist, Sony. Waarom is dat, denk je?

Ik snap dat je graag interessant wilt doen met de "niemand heeft ze nog echt getest, dus kun je er niets zinnigs over zeggen"-opmerking, maar als je een beetje bijdehand bent, weet je dat dat lang niet de enige situatie is waarin je een zinnige schatting kunt geven.
pi_108519706
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:42 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nee. Ik blijf erbij dat de kans heel groot is dat de Sony gewoon een veel betere camera heeft dan de HTC. Kwestie van de CV's van beide bedrijven op dat vlak met elkaar vergelijken. Of probeer jij serieus te beweren dat er enige serieuze indicatie is om te verwachten dat de camera van de HTC beter gaat zijn?

Welke van de twee gebruikt de camerafunctionaliteit zwaarder in de marketing? Juist, Sony. Waarom is dat, denk je?

Ik snap dat je graag interessant wilt doen met de "niemand heeft ze nog echt getest, dus kun je er niets zinnigs over zeggen"-opmerking, maar als je een beetje bijdehand bent, weet je dat dat lang niet de enige situatie is waarin je een zinnige schatting kunt geven.
Ik acht die kans ook groter, dat wil nog niet zeggen dat ik het als een feit ga presenteren.
pi_108520228
Zie nu.nl, HTC camera zou betere lens hebben dan gebruikelijk
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:59:44 #35
359955 Ishimaru
Op zijn japans
pi_108520524
Ik zou voor de Xperia S gaan. Htc sense vind ik log en bagger, ben er nooit fan van geweest. Timescape van sony kan je makkelijk verwijderen en houd je de standaard android GUI over.

Qua software support is sony _O_ , ze hebben geleerd van hun fouten in het verleden.
pi_108520704
Al weet je vrijwel zeker dat aan het eind van het verhaal de S3 weer rondjes rent om deze telefoons. Of HTC moet opeens heel erg zijn best gedaan hebben, maar de Sensation heeft nooit de concurrentie aangekund met de S2.
pi_108521683
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:03 schreef bear87 het volgende:
Al weet je vrijwel zeker dat aan het eind van het verhaal de S3 weer rondjes rent om deze telefoons. Of HTC moet opeens heel erg zijn best gedaan hebben, maar de Sensation heeft nooit de concurrentie aangekund met de S2.
Klopt, de Sensation kon de S2 niet bijbenen maar de One X is erg indrukwekkend en de Huawei bloedjesnel. De S3 moet nu wel supersnel en goed zijn, rondjes rennen zie ik niet snel gebeuren maar je weet nooit. Het scherm van de S3 alleen al zou revolutionair zijn.
pi_108527215
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:42 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het is in ieder geval wel bekend dat de camera in de One-series flink verbeterd is ten opzichte van vorige HTC's.

HTC heeft er een apart team aan geweid die zich alleen met de camera bezig hebben gehouden. In deze serie zijn ook voor het eerst bij HTC alle onderdelen voor de camera ook in-house gemaakt.

Dus ja, op zich is het nog te vroeg om een oordeel over de camera te vellen.
pi_108527267
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:03 schreef bear87 het volgende:
Klopt, maar toch vind ik de S2 maar een saaie telefoon.
pi_108527623
We vergeten 1 ding. De HTC heeft al Android 4.0 en Sony kennende zal Android 4.0 later komen dan verwacht. Maar de xperia s heeft weer een betere camera..zijn allebei toptoestellen. De HTC heeft wel een veel betere processor, de Krait. Die is qua benchmarks de top, dus al met al als je de fotokwaliteit niet boeit zou ik voor de HTC gaan
pi_108527662
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:58 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Het is in ieder geval wel bekend dat de camera in de One-series flink verbeterd is ten opzichte van vorige HTC's.

HTC heeft er een apart team aan geweid die zich alleen met de camera bezig hebben gehouden. In deze serie zijn ook voor het eerst bij HTC alle onderdelen voor de camera ook in-house gemaakt.

Dus ja, op zich is het nog te vroeg om een oordeel over de camera te vellen.
Bron over je camera verhaal?
pi_108528052
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:06 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Bron over je camera verhaal?
http://micgadget.com/2268(...)os-at-the-same-time/
quote:
HTC wil zich met de One-serie onderscheiden van de rest door middel van de camera en het geluid. HTC heeft een heel team heel hard aan de camera laten werken en het resultaat is te vinden in de smartphones uit de One-serie. Van sensor tot flitser, alles is binnenshuis ontwikkeld. Er zijn dus geen bedrijven van buitenaf bij dit proces ingeschakeld.
quote:
Zoals we eerder meldden, kan de flitser op de HTC One X en One S in vijf verschillende niveaus aangepast worden afhankelijk van de felheid van het licht waarin je fotografeert. Verder kun je met 0,2 seconden autofocus een foto schieten en met 0,7 seconden een foto maken. Wanneer je dit uitprobeert, zul je een reeks sluitergeluiden horen alsof je onderdeel van de paparazzi bent. De bediening is even wennen maar het resultaat mag er zijn.

Nog een nieuwe mogelijkheid is de zogenaamde dual schutter mode. Hiermee kun je een foto maken tijdens het opnemen van een video. Handig als er een mooie shot in de video zit die je als foto wilt bewaren. Dit is trouwens ook achteraf mogelijk, tijdens het bekijken van de video. De foto’s die tijdens het schieten van een video worden gemaakt, zijn maximaal 5 megapixels.

De camerasoftware en -hardware is onderdeel van ImageSense, welke algehele verbeteringen doorvoert in het cameragedeelte.
pi_108540693
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:05 schreef alwaysonhold het volgende:
We vergeten 1 ding. De HTC heeft al Android 4.0 en Sony kennende zal Android 4.0 later komen dan verwacht. Maar de xperia s heeft weer een betere camera..zijn allebei toptoestellen. De HTC heeft wel een veel betere processor, de Krait. Die is qua benchmarks de top, dus al met al als je de fotokwaliteit niet boeit zou ik voor de HTC gaan
De schermresolutie van de Sony is toch ook beduidend beter?
En is het verschil in processoren daadwerkelijk zo groot dat je daar bij het normale dagelijkse gebruik echt verschil in merkt?
pi_108544178
HTC Amaze had ook al aardige camera volgens mij, want die camera werd geport naar Sensation (inclusief bitrate upgrade, en andere opties die HTC al had toegevoegd)

Verwacht eigenlijk wel veel van HTC's nieuwe camera, maar gaat het hier alleen maar om camera want als dat zo speciaal is voor me draag ik toch nog liever een echt fototoestel bij me maar kan aan mij liggen.
Foto's op mobiel zijn toch altijd beetje van hetzelfde, dan denk ik nog dat de Nokia 808 daar echt boven uit zal springen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_108557863
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:50 schreef kris040 het volgende:

[..]

De schermresolutie van de Sony is toch ook beduidend beter?
En is het verschil in processoren daadwerkelijk zo groot dat je daar bij het normale dagelijkse gebruik echt verschil in merkt?
yep, vooral bij scrollen tussen apps en download snelheden is de processor heel belangrijk!!
pi_109525026
Zit ook erg te twijfelen. Heb zelf ook een HTC legend, en als ik nu bij Hi kijk vind ik het abonnement aanbod erg matig. Betaal het 2e jaar altijd rond de 40 euro, terwijl ik een vrij klein abonnement wil.

Dus
Of ik ga door met me HTC legend met een simonly.
Of ik kies voor de sony xperia S of de HTC One X a 40 eurp per maand (2e jaar).

Iemand nog tips :)?
Soms
pi_109528840
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:00 schreef NietDoen het volgende:
Zit ook erg te twijfelen. Heb zelf ook een HTC legend, en als ik nu bij Hi kijk vind ik het abonnement aanbod erg matig. Betaal het 2e jaar altijd rond de 40 euro, terwijl ik een vrij klein abonnement wil.

Dus
Of ik ga door met me HTC legend met een simonly.
Of ik kies voor de sony xperia S of de HTC One X a 40 eurp per maand (2e jaar).

Iemand nog tips :)?
KPN heeft tot de 31e een actie lopen dat je een heel hoog KPN Bel-SMS-Web abonnement neemt (zeg 1500 min/sms, 1.5GB data) waarbij je toestel dus (bijna) gratis is. Deze abonnementen zijn de eerste 3 maanden (bij een 1-jarig abonnement) of 9 maanden (bij 2-jarig abonnement) maar ¤25 p/maand betaalt.

Na 3 maanden kun je je abonnement verlagen of verhogen, en ook naar Bel-SMS-WebXl (wat sneller internet, meer data bied). Dus bijvoorbeeld naar de Bel-SMS-WebXL 150 met 150 min/sms en 250MB data voor ¤35 p/maand.

Ik misschien (en een heel aantal anderen bij o.a. Tweakers) ga voor de One X met deze combinatie, bijvoorbeeld:

1-jarig KPN abonnement:
- 3 maanden Bel-SMS-Web 1500 (1500 min/sms, 1.75GB data) à ¤25 p/maand.
- 9 maanden Bel-SMS-Web 150 (150 min/sms, 250MB data) à ¤35 p/maand.
Na dat jaar kun je toestel verkopen of doorgaan met sim-only; voor ¤15 moet je wel dezelfde voorwaarden (150 min/sms en 1GB (!) data kunnen krijgen). Dus 12 x ¤15 = ¤180.

Bij bijv. Studentmobiel is de One S ¤44, aansluitkosten ¤30. Als je moet verlengen heb je natuurlijk geen aansluitkosten maar kan het toestel meer kosten (ja, vreemde logica :N ).

Maar stel, nieuw abonnement, dat maakt 3 x ¤25 + 9 x ¤35 + ¤180 (2e jaar) + ¤44 (toestel) + ¤30 (aansluitkosten) = ¤644 = gemiddeld ¤26.83 p/maand.

Vind je 250MB data in die 9 maanden niet genoeg, dan kun je voor ¤5 p/maand extra 250MB extra krijgen; gebruik je die 250MB niet, betaal je die ¤5 ook niet.

Met die extra 250MB/¤5 extra kom je uit op ¤689 = gemiddeld ¤28.70 p/maand.

Deze constructie lijkt mij wel wat voor de One X. Zonder die extra 250MB data kom ik met de One X uit op totaal ¤680 over 2 jaar. Vodafone Smart 150 is interessanter qua voorwaarden (150 min/sms, 1GB data + 60 dagen per jaar 500 sms per maand uit het buitenland) maar dat is over 2 jaar gezien ongeveer ¤170 duurder.

Helaas verloopt deze KPN actie op de 31e (heb ik gelezen op Tweakers) en loopt mijn Vodafone abonnement pas eind mei af, dus ik zit nog erg te twijfelen of ik voor deze KPN actie ga.
Veel voordeliger gaat het i.i.g. niet worden ben ik bang.
pi_109561657
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:05 schreef Iemand91 het volgende:
Na 3 maanden kun je je abonnement verlagen of verhogen
Dat staan providers toch helemaal niet toe?
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  dinsdag 27 maart 2012 @ 11:42:15 #49
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_109561682
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:41 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Dat staan providers toch helemaal niet toe?
Jawel, bij kpn kun je elke maand verlagen of verhogen.
pi_109561827
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:42 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Jawel, bij kpn kun je elke maand verlagen of verhogen.
Dus je kunt een hoog abonnement afsluiten om zo een telefoon gratis of voor minder te krijgen en vervolgens je abonnementsvorm verlagen? Ik geloof er geen fluit van.

Overigens wordt het voor mij ook de Xperia S denk ik. HTC is toch net niet na de Desire gebruikt te hebben.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')