SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ga dan morgen? Daar een beetje sip zitten zijn is ook niet leuk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
bareuh. wil eigenlijk naar de film (morgen laatste kans) en ik heb een beetje hoofd- en buikpijn...toch maar gaan?
met het risico dat ik me dan ook niet ok voel. ach, mezelf kennende trekt dat straks wel weer weg. dus ik ga gewoon lekker naar http://www.filmhuisleeuwarden.nl/page.php?nodeId=248&movieId=1721quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ga dan morgen? Daar een beetje sip zitten zijn is ook niet leuk.
Als het maar een beetje is gewoon gaan. Als het een beetje is maar wel constant aanwezig morgen gaanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
bareuh. wil eigenlijk naar de film (morgen laatste kans) en ik heb een beetje hoofd- en buikpijn...toch maar gaan?
Veel plezierquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met het risico dat ik me dan ook niet ok voel. ach, mezelf kennende trekt dat straks wel weer weg. dus ik ga gewoon lekker naar http://www.filmhuisleeuwarden.nl/page.php?nodeId=248&movieId=1721
tot later!
quote:
quote:
Je vergeet de belangrijkste:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is de week van nieuwe awesome muziek
Arctic Monkeys: R U Mine
John Mayer: Shadow Days
Jason Mraz: I Never Knew You / You Fuckin' Did It
Regina Spektor: All The Rowboats
quote:
Was al bekend, Tjibbe twitterde het een tijd geleden al.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:14 schreef hole1988 het volgende:
WTF Rijdende Rechter in Ekstra Weekend (13 April)![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:32 schreef Pino112 het volgende:
Tammie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Tevens goedenavondpost
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Customs bedoel je??quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:04 schreef CindieY het volgende:
Bandjedatiklivehebgezienmaarwaarvanikdenaambenvergetenendenowplayingligtaltijdachter
Ik ken alleen dezequote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Juist, ja! Ooit als date naar toe geweest, best leuk.
Zou goed kunnen, hou niet meer zo bij wat er op de poppodia speelt. Maar weer eens doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken alleen deze![]()
Volgens mij stonden ze een paar weken terug nog in Hedon of Popfront
Oh, ik hou het ook niet bij, maar als ik naar mijn werk rij hangen er overal borden met de geplande optredens (IJsselallee)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, hou niet meer zo bij wat er op de poppodia speelt. Maar weer eens doen.
Ah, vandaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik hou het ook niet bij, maar als ik naar mijn werk rij hangen er overal borden met de geplande optredens (IJsselallee)
Ik moet wat te doen hebben onder het rijden![]()
Vast, hij tweet aardig enthousiast!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:33 schreef FZN05 het volgende:
Waar kunnen we inzetten over waar de eerste spreek van Domien morgen over gaat?
Ik zet in op het concert van Justice.
Net was ie ook bij Roosmarijn over dat concert.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast, hij tweet aardig enthousiast!
Ik hoorde hem, jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:37 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Net was ie ook bij Roosmarijn over dat concert.
Inderdaad, haha!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoorde hem, ja![]()
Morgenvroeg het eerste waarover hij begint, vast! Na het noemen van de tijd, dan...
Ergens is het toch logisch dat een DJ vertelt over een concert waar ie is geweest?quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:02 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Inderdaad, haha!
"Het is 13 over 10. Nou, pff. Wat was dat een feestje. Ik ben gisteren met mijn meisje naar Justice geweest in Paradiso. Nu al een van de beste concerten van 2012!".
De praatjes van Domien op het begin zijn altijd te voorspellen als je zijn tweets bijhoudt.
Zeker! Ik heb ook geen kritiek op Domien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ergens is het toch logisch dat een DJ vertelt over een concert waar ie is geweest?
Ik ga es kijken of ik morgen 10 uur red om de radio aan te zettenquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:05 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb ook geen kritiek op Domien.
Het is alleen altijd grappig om te raden waar de eerste spreek van Domien over gaat. Ik heb hem bijna altijd goed.
Herkenbaar... Daarnaast val ik extreem vaak in slaap op de bank, ook stomquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga es kijken of ik morgen 10 uur red om de radio aan te zettenIk blijf stug doorgaan met om 1 uur naar bed gaan en de wekker te zetten, maar ondertussen is m'n ritme zo verneukt dat ik schijnbaar in een soort halfslaaptoestand m'n wekker gewoon uitzet
![]()
Nou, dat heb ik dus niet, alhoewel ik ook wel zo m'n momenten heb dat ik echt even wakker moet blijven. Zo maar even een kopje slaapthee zettenquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar... Daarnaast val ik extreem vaak in slaap op de bank, ook stom
Ik zou eigenlijk een klein 2-persoons bankje moeten hebben, ipv een lompe hoekbank... Ik kan nu 2 kanten op, niet slimquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik dus niet, alhoewel ik ook wel zo m'n momenten heb dat ik echt even wakker moet blijven. Zo maar even een kopje slaapthee zetten
Ik heb een klein 2persoonsbankje, maar daar kan ik ook op in slaap vallen als ik dat wil. Wel met nekpijn als gevolgquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk een klein 2-persoons bankje moeten hebben, ipv een lompe hoekbank... Ik kan nu 2 kanten op, niet slim
Dat heb ik hier ook, alles kraakt en knapt als ik opstaquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb een klein 2persoonsbankje, maar daar kan ik ook op in slaap vallen als ik dat wil. Wel met nekpijn als gevolg
Yay!quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:46 schreef CindieY het volgende:
Ohja, tis schrikkkeldag vandaag! Geniet ervan enzo!
Gisteren kaartjes voor Pinkpop!quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:48 schreef CindieY het volgende:
Als er eens een leuke prijs te winnen valt, ga ik eens proberen mee te doen. Heb er wel vertrouwen in
Ik moet eens beter opletten met wat er zoal te winnen valtquote:
Oh ja, het is dinsdagnacht...quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet eens beter opletten met wat er zoal te winnen valtGoed, ik maak hier gelijk m'n laatste post van, ik ga weer eens een poging ondernemen om in slaap te vallen
Yup, de dag is nog voorspelbaarder dan de normale playlistquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:22 schreef themauster het volgende:
Ik wil niet zeuren maar de requestjes zijn wel vaak de standaard 3FM nummers
De laatste keer dat ik op visite was in de studio heb ik een blik geworpen op het SMS scherm en het is dus echt zo. Treurig, maar waar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen die 13 in een dozijn nummers, die al 80 keer per dag voorbij komen, aanvragen
Daar gaat mijn hoop in de mensheidquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik op visite was in de studio heb ik een blik geworpen op het SMS scherm en het is dus echt zo. Treurig, maar waar.
Goed puntquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:51 schreef Sersjee het volgende:
Of ze vinden een nummer zo tof, dat ze hem ook voor de 100e keer willen horen. Of ze luisteren maar af en toe naar de radio en denken "hé, ik heb dinges nog niet gehoord".
Laat ik het zo zeggen, wij hier zijn niet echt representatief voor de 3FM-luisterende goegemeente.
Goegemeente. Dat woord moet meer gebruikt worden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:51 schreef Sersjee het volgende:
Of ze vinden een nummer zo tof, dat ze hem ook voor de 100e keer willen horen. Of ze luisteren maar af en toe naar de radio en denken "hé, ik heb dinges nog niet gehoord".
Laat ik het zo zeggen, wij hier zijn niet echt representatief voor de 3FM-luisterende goegemeente.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goegemeente. Dat woord moet meer gebruikt worden.
en het is nota bene nog gebruikt voor tandpasta reclame'squote:Op woensdag 29 februari 2012 11:10 schreef Sersjee het volgende:
Zo mierzoet, het glazuur valt van je tanden. Maar wat VIND ik dit een leuk liedje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |