Zeg!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of lekker geniepig in DM. Zoekt de rest het maar uit
Thanksquote:
Skjoe die straks bij de juwelier staat !!!!!!1111!!quote:
+1quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Skjoe die straks bij de juwelier staat !!!!!!1111!!Of is het geen raad-spelletje?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Skjoe die straks bij de juwelier staat !!!!!!1111!!Of is het geen raad-spelletje?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:43 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga mijn kindert halen en katters vreten geven en zulks. Tot na achten denk ik![]()
Zou helemaal epic zijn als je my precious zegt; als je hem straks in je handen geduwd krijgtquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Van welke firma?quote:
Dat zeg ik liever niet (is klant van ons)quote:
D'oh!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat zeg ik liever niet (is klant van ons)
Bwheheheh, oeps!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:08 schreef bleiblei het volgende:
Inbellen in een call met 14 man waarvan de helft directie en niet het deelnemernummer maar het voorzitternummer krijgen van de secretaresse.
Tuwdum! U bent ingebeld als voorzitter. *ow fuck!*.
Goeien binnenkomer.
Ik leg het maar vast klaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Holland lakjes hier ook 23 euro bijbetalen
Ja joh, ben al lang al blij dat ze terecht zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:37 schreef milka82 het volgende:
wel balen van dat bijbetalen ladies, maar dan hebben jullie wel de heule collectie!
Mooi!quote:
Shinieeesssssquote:
Hij gaat voor je kokenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Shinieeesssss
En ohboy...dit klikt wel heel erg goed
Hij is nu boodschapjes doen en gaat voor me koken
Is er al gesekst?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Shinieeesssss
Dit! Heb je zijn pindarotsjes al mogen aanschouwen?! Hahahaha! Leuk voor je Puckzzie, dat het zo gaat!quote:
Wauw!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan
Jee puckzz hoe doe je dat tochquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Shinieeesssss
Echt mooi Skjoequote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan
Hij past echt goed bij je! Prachtigquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan
Wat leuk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Shinieeesssss
Nietus!! Hij is ouder!quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:54 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
![]()
wat moooi!
![]()
Zo, conclusie voor mijn scriptie geschrevenMorgen alles in elkaar zetten en layout maken enzo, en dan eind deze week eerste versie inleveren, lijken wassen
Welke dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
kut australiër die alleen om lakjes vraagt die ik niet kan krijgen
een USBquote:
Neequote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:09 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoeeeeeeeee je ringggggg !!!!![]()
Hij lijkt errrrrg goed op de mijne (maar ik heb dan 2 steentjes minder
) Toevallig ook bij Siebel gehaald?
Ooo hehe; hij lijkt er erg op en ik had hem daar ook gezien met 5 steentjesquote:
Candyshop!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat zal ik strakjes lakken? Claire's candyshop of zwart met sinful green ocean?
Ik ookquote:
Ik heb de foon niet meer in mijn handen gehadquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ooken priem of dr vriend deed mij na.
Pijl en boog ftw
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb de foon niet meer in mijn handen gehad
hij tekent wel snel terug steedsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb de foon niet meer in mijn handen gehad
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij tekent wel snel terug steeds
oe die is fijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:19 schreef Mss het volgende:
Ohja, en ik heb chanel inimitable gefaald.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:19 schreef Mss het volgende:
Goede faal!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:19 schreef Mss het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:26 schreef PriemGirl het volgende:
My faaacccceee I wantz to rip it offffff
nice!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:19 schreef Mss het volgende:
quote:Geen zendingen gevonden met deze barcode. Controleer de 3S- of KG-code en probeer het eventueel opnieuw. Heb je vandaag besteld? Kijk dan na 20:00 nog eens. Het kan zijn dat de zending nog niet door ons is verwerkt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goede faal!!
SQ loooove the ring![]()
Puckzzz is er al gesext?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je moet wel weten wat voor pindakaas je in de kuip hebt natuurlijk
en en en? was de satesaus lekker?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
Wel matched paar gekozenquote:
[..]
Hij komt vast morgenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:52 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuu nog geen pakketje hier. En nu moet ik weg.
Hier ook heurrrquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:00 schreef milka82 het volgende:
Hahahaha,ik dacht ook al,looks like a dick! Maar hee,geen I pad of wat he,gewoon op de telefoon!
Heel letterlijk denken. (En niet fish maar vis)quote:
Ik ook niet, maar ik loller zo hard om mezelfquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:18 schreef BGTes het volgende:
Ik ben nou tegen een paar van jullie aan het tekenen en ik bak er niets van
IK WIL OOOKquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:18 schreef BGTes het volgende:
Ik ben nou tegen een paar van jullie aan het tekenen en ik bak er niets van
Heb je dezelfde naam?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef BGTes het volgende:
[..]
done
Ik heb echt een hele rare naar lindy gestuurd
Hehe okequote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel letterlijk denken. (En niet fish maar vis)
Ik kan geen elvissen tekenen.quote:
Ik ben benieuwd..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:43 schreef BGTes het volgende:
Ik heb jacqie net een afschuwelijk lelijke tekening gestuurd
restepc als je die kan raden
De zon?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:43 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd..
Heb nu een of andere gele planeet van megamandy
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De zon?![]()
Of fireball natuurlijk.
Ik zat keihard te lollerenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik heb SQ net de meest stomme tekening gestuurd
wat is jouw username daar?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik heb SQ net de meest stomme tekening gestuurd
Bots89quote:
Je snapte hemquote:
ikquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:47 schreef Jacqie1986 het volgende:
wat een sufkut ben ik toch ook.
Ik zit de hele tijd te denken 'maar Saturnus pas niet' Maar ja... In't engels wel
Heb hem alquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
spees ik snap de burger niet
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:47 schreef Jacqie1986 het volgende:
wat een sufkut ben ik toch ook.
Ik zit de hele tijd te denken 'maar Saturnus pas niet' Maar ja... In't engels wel
wil je neukenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
En Spees, wat had je er allemaal bij gezet haha ooh wat ruik je lekker... De rest kon ik niet lezen omdat ik het geraden had
twee handen ofzo? en je hebt er hoog bijgeschrevenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik weet het niet meer, waar lijkt het op?
Highfive?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:53 schreef BGTes het volgende:
[..]
twee handen ofzo? en je hebt er hoog bijgeschreven
Ik dacht een schaap met gele benenquote:
highfivequote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:53 schreef BGTes het volgende:
[..]
twee handen ofzo? en je hebt er hoog bijgeschreven
Ah vandaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:55 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik had het woord al geraden aan de letters eronder
Die had ik nog gezien, erg mooi ;Dquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:56 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Ik helemaal m'n best doen met Bob Ross boompjes erop maken ...
Hij zat heel goed in mijn hoofd maar de uitwerking was gewoon super slechtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mandy, die troll van jou had ik wel veel moeite mee!
Ik had bij dico toen een trollface gemaaktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mandy, die troll van jou had ik wel veel moeite mee!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:57 schreef BGTes het volgende:
En unf ik heb geen idee meer wat ik bij jou getekend heb
Dat probeerde Mandy ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had bij dico toen een trollface gemaakt
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O unf heb ik jou nou uitgenodigd?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:03 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Was een mooie prullenbak eh??
Stond er zelf ook van te kijken
We kunnen ook weer blogs gaan bashen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:03 schreef Debsterr het volgende:
Wel gezellig het SHJ oh nee wacht we hebben het heel de tijd over een spelletje topic.
quote:
Conclusie... Het is onmogelijk iedereen tegelijk tevreden te houden..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
We kunnen ook weer blogs gaan bashen.
Of het over trouwen hebben.
Ja graag.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
We kunnen ook weer blogs gaan bashen.
Of het over trouwen hebben.
Erg he.quote:
Waar wil jij het over hebben dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:03 schreef Debsterr het volgende:
Wel gezellig het SHJ oh nee wacht we hebben het heel de tijd over een spelletje topic.
Jessie S met een puntje anders? Offuh jessiebeau die dacht ik eigenlijk dat het was, maar volgens mij is dat hem nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]hij vind alleen een Jess s maar dat ben je niet volgens mij
Volgens mij JessieBeau jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jessie S met een puntje anders? Offuh jessiebeau die dacht ik eigenlijk dat het was, maar volgens mij is dat hem niet
Ik ga ook trouwen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:05 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik ga ook trouwen
Moet alleen nog gevraagd worden...
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ga ook trouwen.
Weet alleen nog niet met wie.
Lin, Ik, Sjaan. euhhhquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:06 schreef Debsterr het volgende:
Wat las ik trouwens over Hollands bijbetalen? Wie hadden daar allemaal last van?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jacqie, is dat nou een roeiboot?
quote:
Wist ff niet hoe ik dat moest vertalenquote:
Vind het vooral zo vreemd dat die van mij ook door de douane geweest zijn (zat een sticker op) en niet bij betaald hoefden. Niet om het jullie in te wrijven overigens!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ja helaas. Maar het had erger kunnen zijn!
Haha nee snap ik. Ja, apart is het wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vind het vooral zo vreemd dat die van mij ook door de douane geweest zijn (zat een sticker op) en niet bij betaald hoefden. Niet om het jullie in te wrijven overigens!
Goed he? Dat betekent dat ik alleen nog die operatie hoef op 12 maart, en dan ben ik voorlopig KLAAR met het ziekenhuis. Tot mijn lief weer een keer naar me heeft gekeken in elk gevalquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Incaaa, wat een goed nieuws lees ik.![]()
Maar de tekening was wel duidelijk toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wist ff niet hoe ik dat moest vertalen
Als ze in ieder geval maar heelhuids gearriveerd zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha nee snap ik. Ja, apart is het wel.Maar die van jou was er ook zoveel sneller. Misschien hebben ze gewoon een foutje gemaakt en gedacht dat ie al gecheckt was ofzo?
Ja zoiets denk ik..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:11 schreef Joysa het volgende:
Misschien zijn ze er per toeval 1 tegen gekomen en is de rest daarna allemaal gechecked?
Supergoed! Zulk fijn nieuws.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Goed he? Dat betekent dat ik alleen nog die operatie hoef op 12 maart, en dan ben ik voorlopig KLAAR met het ziekenhuis. Tot mijn lief weer een keer naar me heeft gekeken in elk geval
Dat zou wel kunnen ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:11 schreef Joysa het volgende:
Misschien zijn ze er per toeval 1 tegen gekomen en is de rest daarna allemaal gechecked?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:11 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Maar de tekening was wel duidelijk toch?
waarvoor?quote:
En morgen ga ik uiteten in Amsterdam, dus ga 2 uur eerder van werk wegquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ze in ieder geval maar heelhuids gearriveerd zijn!
[..]
Ja zoiets denk ik..
ga hem even bekijkenquote:
Waar lijkt het op?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Space wat heb je getekend? Ik snap er niks van
code werkt hier ook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En morgen ga ik uiteten in Amsterdam, dus ga 2 uur eerder van werk wegKan ik smiddags al mijn Hollands halen
Als die stomme code het tenminste doet
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ik moest w88 tot na 8uur. Nu doet ie t wel maar geeft ie dezelfde melding als bij jou.quote:
Succesquote:
Echt, wat een kleaute tijden. Als ze die optie nou hadden opengelaten had ik hem morgen al laten bezorgen op het postkantoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn pakktje wordt nou morgen tussen 12 en 3 aangemelddat wordt donderdag dan maar ff langs postkantoor
Dit, maar het klopt sowieso niet, want ik kon de hele tijd al niets aanpassen mehhhhquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt, wat een kleaute tijden. Als ze die optie nou hadden opengelaten had ik hem morgen al laten bezorgen op het postkantoor.
Het frustreert me ook zwaar dat er bovenaan staat dat ik het niet kan aanpassen omdat het pakket al bezorgd is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit, maar het klopt sowieso niet, want ik kon de hele tijd al niets aanpassen mehhhh
ja dattequote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het frustreert me ook zwaar dat er bovenaan staat dat ik het niet kan aanpassen omdat het pakket al bezorgd is.
Y U lie?!
Volgens mij zijn jouw baggerfoto's, mijn mooiste foto'squote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja datte![]()
en mijn fotos zijn bagger van vandaagwel of niet bloggen huuuumpf
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:37 schreef Incantrix het volgende:
Hot damn, wat ben ik weer moeSlecht geslapen de afgelopen nachten.. Ik ga ervantussen mopjens, ik moet morgen weer werken ook enzo.
![]()
Buhbaai!
Gewoon normale lampen gebruikenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:36 schreef Debsterr het volgende:
Ik kan alleen maar daglicht/vol spectrum lampen vinden met E27 fitting.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:37 schreef Incantrix het volgende:
Hot damn, wat ben ik weer moeSlecht geslapen de afgelopen nachten.. Ik ga ervantussen mopjens, ik moet morgen weer werken ook enzo.
![]()
Buhbaai!
Welterusten!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:37 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Buhbaai!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Swarte, ik heb mijn tekening met 1 hand gemaakt
Terwijl ik ook de telefoon met diezelfde hand vasthield bedoel ik trouwensquote:
Ohja, dat zie ik net nog, haha! Lief! Ja, het gesprek met het afdelingshoofd ging heel goed, het gesprek met die ander iets minder, maar wel met redelijk ok-e afloop. Ik doe morgen anders wel ff een pm met het hele verhaal ofzoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Welterusten!Heb niet eens gevraagd hoe je gesprek ging!
Mjah die voldoen dus echt niet voor mijn gevoel, roze krijg ik echt niet op de foto gewoonquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewoon normale lampen gebruiken
Gelukkigquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, dat zie ik net nog, haha! Lief! Ja, het gesprek met het afdelingshoofd ging heel goed, het gesprek met die ander iets minder, maar wel met redelijk ok-e afloop. Ik doe morgen anders wel ff een pm met het hele verhaal ofzo![]()
Reis je gratis? Dan niks, je wordt vanzelf uitgecheckt na verloop van tijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat gebeurt er als ik vandaag niet uitgechecked heb bij de trein?
Ik denk het wel hoor, maar krijg toch even een halve hartaanval
Okquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Reis je gratis? Dan niks, je wordt vanzelf uitgecheckt na verloop van tijd.
Check je meerdere malen na elkaar niet uit dan kunnen ze je pas blokkeren, maar dat gebeurt niet als je het een keertje vergeet.
Volgens mij gaat er geld vanaf als het je vaak gebeurdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wilde in een tekeningetje vragen: 'KIP IZ THIS YOU?!'
Maar nu schrijft ze bij die van haar: 'BURN MTF!!!'![]()
Joaahh zal kip wel zijn
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Whehehehe, het kon en ik wil mijn echte naam niet gebruiken dus vond het wel kewl zo, hehehehequote:
Wat bende gij dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kip doe mij eens toevoegen, want ik kan jou niet vinden.
Lakjes zijn nog niet weg.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai.
Man, vermoeiende dag op het werk. Blij dat ik thuis ben.
Tijd voor een zeer verdiende avond vol met zinloos gefokquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai.
Man, vermoeiende dag op het werk. Blij dat ik thuis ben.
Dan zit ik echt iets randoms te doen 's avonds en dan FUCK HEB IK WEL UITGECHECKED *hartslag gaat als een malle omhoog*quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat bende gij dan?
Ik maak echt slechte tekeningen, maar goed.
Ik moest zo lachen om Spees, ik had SQ en BB getekend met ringen om in bruidskleding bij het woord "Marriage" en toen typte ze eerst "neger"
Ik keihard hardop lolleren, mijn man echt zo van "wat doe je???"
Bwehehehehe
Je nagelsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik weet niet wat ik moet lakken
Jij ging een afro tekenenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat bende gij dan?
Ik maak echt slechte tekeningen, maar goed.
Ik moest zo lachen om Spees, ik had SQ en BB getekend met ringen om in bruidskleding bij het woord "Marriage" en toen typte ze eerst "neger"
Ik keihard hardop lolleren, mijn man echt zo van "wat doe je???"
Bwehehehehe
Ik heb Catrice Dirty Berry op.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik weet niet wat ik moet lakken
nee man, krullen, alleen had ik al stijl haar getekend en ik had nog niet door dat je ook kunt gummen...quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb spoiled 'ants in my pants'
ja dat ben ik, ik moet er zelf ook steeds om lachen, hoe slechtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is BBQ wim de hont? Ik dacht dat dat nagel was
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehehe, het kon en ik wil mijn echte naam niet gebruiken dus vond het wel kewl zo, hehehehe
DUH!!!!!!!!!!quote:
Heeft geen haast, morgen en overmorgen moet ik toch nog de hele dag werken, geen paniekquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Lakjes zijn nog niet weg.Ga straks pakketje in elkaar draaien, hopelijk kan ik morgen dan de tijd vinden om hem even op het postkantoor te droppen.
Een eerbetoonquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat ben ik, ik moet er zelf ook steeds om lachen, hoe slecht
Nagel = Poetel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |