abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108504288

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, 14.gif.
pi_108504332
Beetje de TT niet veranderen
pi_108504343
Turq, ik denk dat iets korter haar je inderdaad beter staat! En dan niet zo een scheiding in het midden.
pi_108504369
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:14 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Mijn riem heb ik net nieuw gekocht, hooguit 2 weken geleden.. :P

Heb er nog eentje er bij gekocht wat helemaal wit is en dus niet dat versleten look..
Ik weet niet, volgens mij zou daar een bruine riem echt goed bij passen man, ga naar J&J, trek er eentje aan en kijk in de spiegel hoe het staat
pi_108504381
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:13 schreef Blocko het volgende:
Die sleutelhanger dinges aan de deur zijn ook tof. Dat was van een aantal jaren geleden toch? Met die plastic "touwtjes"?

Was ik echt een baas in met mijn helicopter maak skillz.
Scooby doo-touwtjes _O_.

De vesten zijn leuk! Alleen de shirts zijn niet echt mijn ding, maar als je ze leuk vindt ^O^. Güle güle kullan. Wat Arcadia zegt, de riem die je nu draagt past niet bij de rest. En wat kijk je sip op de foto :D.
pi_108504552
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:23 schreef Arcadia het volgende:
Beetje de TT niet veranderen
Beetje lui, vandaar.
pi_108504623
Bij een of ander Turks programma worden kandidaten beoordeeld op hun kleren door feminiene mannen. Misschien kun je meedoen?
pi_108504796
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:29 schreef Bilge het volgende:
Bij een of ander Turks programma worden kandidaten beoordeeld op hun kleren door feminiene mannen. Misschien kun je meedoen?
:D. Dat programma is wel bekend geworden. http://www.medyafaresi.co(...)unyaya-aciliyor.html
pi_108504848
Bugun ne giysem?
Waarom weet ik dit :')
pi_108504908
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:34 schreef Ayca het volgende:
Bugun ne giysem?
Waarom weet ik dit :')
Oh, is er nog zo'n soort programma, ja?

[Edit: die kende ik nog niet. Maar Bilge bedoelde dus dat]
pi_108504966
Mening nodig hebben van homofielen om goed gedressed te zijn :')
pi_108504967
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:36 schreef Julis het volgende:

[..]

Oh, is er nog zo'n soort programma, ja?
2x hetzelfde concept.

Nu krijg je dat toch ook in Nederland? Hmm iets met fashion queens ofzo?

Beetje hetzelfde idee als dat yemekteyiz wat in Turkije 5 uur lijkt te duren en in NL na een half uurtje afgelopen was.
pi_108504986
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Turq, ik denk dat iets korter haar je inderdaad beter staat! En dan niet zo een scheiding in het midden.
Ik heb normaal gesproken ook nooit scheiding in het midden, meestal gelijk naar achteren gekamd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:24 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik weet niet, volgens mij zou daar een bruine riem echt goed bij passen man, ga naar J&J, trek er eentje aan en kijk in de spiegel hoe het staat
J&J :P nahh.. Ik ga naar de V&D of WE :) Of Bijenkorf.. :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:24 schreef Julis het volgende:

[..]

Scooby doo-touwtjes _O_.

De vesten zijn leuk! Alleen de shirts zijn niet echt mijn ding, maar als je ze leuk vindt ^O^. Güle güle kullan. Wat Arcadia zegt, de riem die je nu draagt past niet bij de rest. En wat kijk je sip op de foto :D.
De shirts zijn meer voor uitgaan, niet echt iets om dagelijks aan te doen.. En de reden dat ik zo sip kijk is omdat ik best veel aan me kop heb en beetje verkouden ben.. :)
En sagol.. :*
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_108505026
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:19 schreef Ayca het volgende:

[..]

Lang haar staat je leuk.
Dankje.. :@
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_108505049
Oh kan best, daar worden ze namelijk beoordeeld door feminiene mannen (en ivana) :') weet niet of dat bij die andere ook zo is

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2012 15:40:40 ]
pi_108505056
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:37 schreef Blocko het volgende:

[..]

2x hetzelfde concept.

Beetje hetzelfde idee als dat yemekteyiz wat in Turkije 5 uur lijkt te duren en in NL na een half uurtje afgelopen was.
Ja, je krijgt dat ook in Nederland. Het concept van 'Bana hersey yakisir' is wel helemaal gemaakt door de Turken. Yemekteyiz komt volgens mij wel uit het buitenland.
pi_108505084
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:38 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik heb normaal gesproken ook nooit scheiding in het midden, meestal gelijk naar achteren gekamd.

[..]

[..]

De shirts zijn meer voor uitgaan, niet echt iets om dagelijks aan te doen.. En de reden dat ik zo sip kijk is omdat ik best veel aan me kop heb en beetje verkouden ben.. :)
Eh? Ik fix nooit outfit van 1 vaste plek, ik combineer meestal van meerdere plekken, ik zou gewoon even kijken hoe de riem staat, wel jammer dat de riemen beetje duur zijn (30~40 euro).
pi_108505124
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:39 schreef Julis het volgende:

[..]

Ja, je krijgt dat ook in Nederland. Het concept van 'Bana hersey yakisir' is wel helemaal gemaakt door de Turken. Yemekteyiz komt volgens mij wel uit het buitenland.
Volgens mij is het allemaal endemol :')

Ik kijk die programma's niet maar met de hoeveelheid vrouwen in huis krijg ik het wel mee. Dus iemand moet iemand de credits checken.
pi_108505130
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:40 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Eh? Ik fix nooit outfit van 1 vaste plek, ik combineer meestal van meerdere plekken, ik zou gewoon even kijken hoe de riem staat, wel jammer dat de riemen beetje duur zijn (30~40 euro).
Valt mee, deze kostte mij maar 25 euro ofzo.. ;)
Quote van Tjabbo:
pi_108505136
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:38 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ah, da zei je al inderdaad. Beterschap.
pi_108505155
Julliisss, ik heb nog een paar foto's weten te vinden:

O+
Quote van Tjabbo:
pi_108505197
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:37 schreef Blocko het volgende:

[..]

2x hetzelfde concept.

Nah lijkt... het duurde gewoon 5 uur. Telkens als een programma een beetje succesvol is melken ze het zo enorm uit dat het niet leuk meer wordt om ernaar te kijken :') yemekteyiz was in het begin een van de weinige turkse programmas waar ik naar keek maar ga er geen hele avond aan besteden... :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2012 15:44:33 ]
pi_108505226
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:41 schreef Blocko het volgende:

[..]

Volgens mij is het allemaal endemol :')

Ik kijk die programma's niet maar met de hoeveelheid vrouwen in huis krijg ik het wel mee. Dus iemand moet iemand de credits checken.
Bana hersey yakisir in ieder geval niet :P:

quote:
Bana Her Şey Yakışır dünyaya açılıyor!

Avrupa'nın en büyük kanallarından RTL ile ömür boyu anlaşmaya varıldı. Böylelikle bir Türk formatı ilk kez dünyaya açılmış olacak.

http://www.medyafaresi.co(...)unyaya-aciliyor.html
Hoeveel vrouwen dan :D?
pi_108505292
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O+
Turkse Kangal :o

Vriend van mij had er 4 en liet ze nooit uit, maar hij had ook een landhuis met grote tuin achterin, elke 4 weken was dat strontscheppen in zijn achtertuin _O- telkens een hele container vol met poep.
pi_108505307
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O+
Deze foto's zijn duidelijker! Bedankt. Ik was al bezig met een tekening :P, maar ik wil wel proberen of het me lukt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')