abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108570810
Vanavond een leuk gesprek gehad met een meisje op Paiq. Ik had haar toegevoegd nadat ze 2 van de 4 foto's mij hoog had beoordeeld. Prima gesprek, heel losjes allemaal.. eindigde als volgt, omdat we beiden voetbal gingen kijken:

Zij: ok
Ik: Gaat zo beginnen, ik ga offline
Zij: ja ik wilde net t zelfde zeggen haha
Ik: Fijne avond nog en hopelijk tot spreeks. Je lijkt me een super leuke meid
Zij: jij ook, have fun
Ik: Haha, two great minds think alike
Zij: ciao x
Ik: Doeg!

Log ik net weer in, heeft ze me verwijderd uit haar contacten. WTF? Ik snap er niks van hoor. Ook op andere sites merk ik dat. Na 1 of 2 dagen hoor je er niets meer van. Internet daten = kansloos
Om! Nom! Nom! Nom!
pi_108571004
Waarschijnlijk wil je te graag..en komt dat een beetje wanhopig bij haar over? No offence btw.
Maak van niemand een prioriteit, waar jij slechts een optie bent.
pi_108571100
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:51 schreef JorisBit het volgende:
Vanavond een leuk gesprek gehad met een meisje op Paiq. Ik had haar toegevoegd nadat ze 2 van de 4 foto's mij hoog had beoordeeld. Prima gesprek, heel losjes allemaal.. eindigde als volgt, omdat we beiden voetbal gingen kijken:

Log ik net weer in, heeft ze me verwijderd uit haar contacten. WTF? Ik snap er niks van hoor. Ook op andere sites merk ik dat. Na 1 of 2 dagen hoor je er niets meer van. Internet daten = kansloos
Je moet ook niet zeggen dat ze een super leuke meid lijkt. Dan denkt ze: :O
Dan ben je te beschikbaar.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108571195
quote:
4s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je moet ook niet zeggen dat ze een super leuke meid lijkt. Dan denkt ze: :O
Dan ben je te beschikbaar.
yup. Je had meer relaxed moeten doen. Als in : 'misschien spreek ik je nog wel es' oid...
Maakt niet uit...leer je van. Niet meteen alles of niets spelen. Gewoon doen alsof het voor jou niets meer dan tijdverdrijf is, totdat ze echt serieus interesse begint te tonen, dan kan je er met beleid op in spelen..
pi_108571274
Hmm oké, weer wat geleerd I guess. En wanhoping ben ik niet hoor, maar ik was denk ik gewoon iets te enthousiast, want het gesprek was gewoon echt leuk.

Better next time.
Om! Nom! Nom! Nom!
pi_108571278
quote:
Internet daten = kansloos
Alleen als je jezelf kansloos opstelt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_108571410
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:02 schreef JorisBit het volgende:
Hmm oké, weer wat geleerd I guess. En wanhoping ben ik niet hoor, maar ik was denk ik gewoon iets te enthousiast, want het gesprek was gewoon echt leuk.

Better next time.
Goede move, maar in de datingwereld gaan zaken gewoon anders. Altijd extra voorzichtig zijn met wat je zegt.
UITGESCHREVEN
pi_108571507
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:02 schreef JorisBit het volgende:

Better next time.
:Y goodluck!
pi_108571637
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:08 schreef Sweetheart1988 het volgende:

[..]

Als je nu ff een FoBo move bij hem doet, hebben we het volgende Fok! stelletje tenminste weer :)
pi_108572179
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:05 schreef picardmike het volgende:

[..]

Goede move, maar in de datingwereld gaan zaken gewoon anders. Altijd extra voorzichtig zijn met wat je zegt.
Dat blijkt inderdaad maar weer. Ik zit net een paar dagen op Paiq om gewoon eens te kijken. Maar damn, ze was zo leuk! :'(

quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:08 schreef Sweetheart1988 het volgende:

[..]

Thanks. ;)
Om! Nom! Nom! Nom!
pi_108572412
quote:
4s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als je nu ff een FoBo move bij hem doet, hebben we het volgende Fok! stelletje tenminste weer :)
Gaat nogal zonder fobo van zijn kant :9
pi_108573305
Ik vind dat er maar rare mannetjes op relatieplanet zitten hoor :D
Paiq heb ik eigenlijk te weinig geduld voor, ik vind het teveel gedoe voordat je de foto van iemand kan zien, en als die dan echt helemaal niet bevalt vind ik het weer zielig om iemand niet aan contacten toe te voegen omdat het wel een leuk gesprekje was en die persoon leuk op mijn fotos reageert :'). Dat is eigenlijk ook niet aardig van mij, want dan denkt diegene dat ik hem echt zie zitten, dus wat is nou lulliger daar? :P

Na een leuk gesprekje en een foto die je echt totaal niet aanstaat ( en ik val niet alleen op uiterlijk maar iedereen heeft zijn grenzen he ! ) gewoon niet als contact toevoegen? Of is het lulliger om diegene wel als contact toe te voegen terwijl je geen interesse als datemateriaal hebt?
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:21:09 #138
174940 W00fer
Maar echt
pi_108573486
Let je niet té veel op uiterlijk schat? Want je ontkent het, maar hebt geen zin om er aandacht aan te besteden als iemand wel met een verhaal komt.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_108573572
Nee ik let niet teveel op uiterlijk en daar is geen twijfel aan mogelijk. Ik zwicht vaak genoeg voor een man die ik niet echt knap vind maar wel heel aantrekkelijk iets vind hebben en me bijvoorbeeld erg aan het lachen kan maken oid. Maar dat is dan allemaal IRL. Verder kan nooit iedereen op iedereen vallen he ;) Dan kan je wel leuk zitten chatten maar als ik in jouw uiterlijk echt niks aantrekkelijks zie dan schiet het ook niet op. Aantrekkelijkheid vind ik trouwens niet gelijkstaan aan "knapheid" , if you know what i mean (charisma etc etc )
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:27:36 #140
174940 W00fer
Maar echt
pi_108573584
Ehm, nee.
pi_108573592
Dan hou ik het er even op dat je me niet begrijpt
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:28:33 #142
174940 W00fer
Maar echt
pi_108573596
Charisma kun je namelijk nooit ontdekken online.
pi_108573607
Ik ga hier niet over in discussie als je het niet erg vindt :) ik weet dat ik niet alleen op uiterlijk let, laten we het daar op houden
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:35:51 #144
174940 W00fer
Maar echt
pi_108573691
Haha ok :)
pi_108573719
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:29 schreef madsaus het volgende:
Ik ga hier niet over in discussie als je het niet erg vindt :) ik weet dat ik niet alleen op uiterlijk let, laten we het daar op houden
En gewoon niet als contact toevoegen op Paiq natuurlijk. Ook zo vaak gedaan.

Leuk gesprekje, denk je met de nicht van de Elephantman te maken te hebben. Dan zeg ik: sorry, je bent mijn type niet (dat is ook zo dus :) ).

Volgende Speeddate op Paiq, of je doet de laptop uit en is er de volgende dag weer een dag :)
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:39:44 #146
174940 W00fer
Maar echt
pi_108573765
Er zijn velen die net zo netjes zijn om "sorry je bent m'n type niet" te zeggen. Soms komt dat volledig uit de lucht vallen :')
pi_108573878
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 01:39 schreef W00fer het volgende:
Er zijn velen die net zo netjes zijn om "sorry je bent m'n type niet" te zeggen. Soms komt dat volledig uit de lucht vallen :')
Sommigen verwijderen je meteen zonder iets te zeggen. Ach ja, jammer dan.
  donderdag 1 maart 2012 @ 07:38:31 #148
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_108575162
Zonder uiterlijk geen innerlijk roep ik altijd maar. Het is liefde, geen liefdadigheid.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  donderdag 1 maart 2012 @ 08:20:49 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108575452
quote:

Ze zag je waarschijnljk toch niet echt zitten.. dus maakte ze netjes het gesprek af en vervolgens werd je verwijderd :)
pi_108575481
Je moet je wel aangetrokken kunnen voelen tot iemand, maar de rest van haar persoonlijkheid weegt echt wel zwaarder dan uiterlijk. Uiterlijk is een soort eerste schifting. Als ik weet dat ik er nooit warm van zal kunnen worden dan begin ik er niet eens aan. Maar als ik haar niet woest aantrekkelijk vind maar in eerste instantie slechts 'OK' dan kan dan nog steeds omslaan als ze blijkt dat ze echt heel leuk, grappig en intelligent is.

Trouwens, al die mannen die hier komen klagen dat het gesprek zus en zo verliep en dat ze écht niet snappen dat ze verwijderd zijn :') Haal gewoon je schouders op en ga naar de volgende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')