Je moet ook niet zeggen dat ze een super leuke meid lijkt. Dan denkt ze:quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:51 schreef JorisBit het volgende:
Vanavond een leuk gesprek gehad met een meisje op Paiq. Ik had haar toegevoegd nadat ze 2 van de 4 foto's mij hoog had beoordeeld. Prima gesprek, heel losjes allemaal.. eindigde als volgt, omdat we beiden voetbal gingen kijken:
Zij: ok
Ik: Gaat zo beginnen, ik ga offline
Zij: ja ik wilde net t zelfde zeggen haha
Ik: Fijne avond nog en hopelijk tot spreeks. Je lijkt me een super leuke meid
Zij: jij ook, have fun
Ik: Haha, two great minds think alike
Zij: ciao x
Ik: Doeg!
Log ik net weer in, heeft ze me verwijderd uit haar contacten. WTF? Ik snap er niks van hoor. Ook op andere sites merk ik dat. Na 1 of 2 dagen hoor je er niets meer van. Internet daten = kansloos
yup. Je had meer relaxed moeten doen. Als in : 'misschien spreek ik je nog wel es' oid...quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je moet ook niet zeggen dat ze een super leuke meid lijkt. Dan denkt ze:
Dan ben je te beschikbaar.
Alleen als je jezelf kansloos opstelt.quote:
Goede move, maar in de datingwereld gaan zaken gewoon anders. Altijd extra voorzichtig zijn met wat je zegt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:02 schreef JorisBit het volgende:
Hmm oké, weer wat geleerd I guess. En wanhoping ben ik niet hoor, maar ik was denk ik gewoon iets te enthousiast, want het gesprek was gewoon echt leuk.
Better next time.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:02 schreef JorisBit het volgende:
Hmm oké, weer wat geleerd I guess. En wanhoping ben ik niet hoor, maar ik was denk ik gewoon iets te enthousiast, want het gesprek was gewoon echt leuk.
Better next time.
Als je nu ff een FoBo move bij hem doet, hebben we het volgende Fok! stelletje tenminste weerquote:
Dat blijkt inderdaad maar weer. Ik zit net een paar dagen op Paiq om gewoon eens te kijken. Maar damn, ze was zo leuk!quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:05 schreef picardmike het volgende:
[..]
Goede move, maar in de datingwereld gaan zaken gewoon anders. Altijd extra voorzichtig zijn met wat je zegt.
Thanks.quote:
Gaat nogal zonder fobo van zijn kantquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je nu ff een FoBo move bij hem doet, hebben we het volgende Fok! stelletje tenminste weer
En gewoon niet als contact toevoegen op Paiq natuurlijk. Ook zo vaak gedaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:29 schreef madsaus het volgende:
Ik ga hier niet over in discussie als je het niet erg vindtik weet dat ik niet alleen op uiterlijk let, laten we het daar op houden
Sommigen verwijderen je meteen zonder iets te zeggen. Ach ja, jammer dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:39 schreef W00fer het volgende:
Er zijn velen die net zo netjes zijn om "sorry je bent m'n type niet" te zeggen. Soms komt dat volledig uit de lucht vallen
Ze zag je waarschijnljk toch niet echt zitten.. dus maakte ze netjes het gesprek af en vervolgens werd je verwijderdquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:51 schreef JorisBit het volgende:
Vanavond een leuk gesprek gehad met een meisje op Paiq. Ik had haar toegevoegd nadat ze 2 van de 4 foto's mij hoog had beoordeeld. Prima gesprek, heel losjes allemaal.. eindigde als volgt, omdat we beiden voetbal gingen kijken:
Zij: ok
Ik: Gaat zo beginnen, ik ga offline
Zij: ja ik wilde net t zelfde zeggen haha
Ik: Fijne avond nog en hopelijk tot spreeks. Je lijkt me een super leuke meid
Zij: jij ook, have fun
Ik: Haha, two great minds think alike
Zij: ciao x
Ik: Doeg!
Log ik net weer in, heeft ze me verwijderd uit haar contacten. WTF? Ik snap er niks van hoor. Ook op andere sites merk ik dat. Na 1 of 2 dagen hoor je er niets meer van. Internet daten = kansloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |