Als je niet toevallig allebei na elkaar op vakantie gaat .. ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:45 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het is toch raar dat als je een date hebt, de tweede 4 of misschien wel 5 maanden later komt?
Ja klopt, dan zou je toch ieder jaar een relatie kunnen hebben als je een beetje actief bent in het datingcircuit?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
4 of 5 maanden later = duidelijk niet genoeg interesse. Anders maak je wel tijd lijkt me.![]()
Je weet wat ze zeggen, gooi nooit je oude schoenen weg alvorens je een nieuw paar hebtquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:05 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ja klopt, dan zou je toch ieder jaar een relatie kunnen hebben als je een beetje actief bent in het datingcircuit?
Badoo... leuk voor de eerste twee á drie dagen aangezien je qua populariteit (sic) door het plafond schiet qua berichten die je ontvangt, daarna wordt het al snel een heel stuk rustiger. De knip trekken helpt dan wel iets (in ieder geval qua stijging in de zoekresultaten), maar niet veel. Wel erg druk daar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen overigens met badoo?
Volgens mij weinig vrouwen die reageren maar om een of andere reden wel online staan
Ik zou jou wel serieus nemen hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:19 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Badoo..leuk voor een babbeltje maar een groot deel van de mannen is daar totaal niet serieus.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik zou jou wel serieus nemen hoor.
wacht, eerst ff fobo-pics kijken
Nee je begrijpt me niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:24 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Met name veel op seks beluste mannen
Geen recht van spreken with no picturequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee je begrijpt me niet.
Ik vind uiterlijk ook gewoon belangrijk. Koppie moet gewoon iets hebben/iets uitstralen.
Snap je. Hoop dat je mij ook serieus neemt. Voorzichtig dan.
Waarom jarenlang? Ik zou dat geen 16 minuten volhouden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Schiet me iets te binnen qua Badoo...![]()
Heb jarenlang de grootste ellende gehad met een borderline-ex,
Pff, mijn nekharen gingen alweer recht overeind staan. Meestal filter je ze er gelukkig wel uit, de labiele types.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
Haha en dan zegt ze nog dat het meevalt
We hebben een zoontje samen, en zij had al een dochter. Ik besloot mezelf weg te cijferen uit bezorgdheid voor die twee. Erg dom natuurlijk, want dat werkt op lange termijn gewoon niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
Waarom jarenlang? Ik zou dat geen 16 minuten volhouden.
Uh nee, zat vrouwen met ''Klasse'' daar hoor, misschien beter je ogen gebruiken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:33 schreef W00fer het volgende:
Badoo, veel kampers/tokkies daar toch?
NIET dom? proest*quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:45 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het is toch raar dat als je een date hebt, de tweede 4 of misschien wel 5 maanden later komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |