abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 februari 2012 @ 14:40:09 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108544480
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:03 schreef thatday het volgende:
22.. nee volg het topic niet echt, lees af en toe wat mee. Twee vrienden van me hebben hun vriendin op een datingsite gevonden en ik vond dat altijd zo apart. Zijn namelijk hele lieve, knappe jongens en ik associeer datingsites toch altijd wel een beetje met mensen die niet zo sociaal zijn en moeite hebben met contacten (en soms zelfs wat wanhopig zijn). Vroeg me af wat iemand beweegt om zich aan te melden..
Er zit tegenwoordig van alles op een datingsite, van wanhopigen, tot nerds, tot normale gezellige jongens.
Het is gewoon een uitbreiding van de mogelijkheden. Zoals je ze in de kroeg, in de supermarkt of gewoon op straat kan tegenkomen, nu ook op datingsites en forums.
pi_108552376
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:09 schreef lemonlime het volgende:
Ja joh, maar niemand wil mee naar een museum :(
Maar nee dus :D het mag van mij alleen wel iets interessanter dan alleen seks.
Seks + meer = relatie. :P
Ja, ik generaliseer.
pi_108552480
Hoeveel % wil gewoon een keer een date en rekent verder nergens op?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_108552497
Hoe werkt fotoboek dating overigens?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_108553254
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:15 schreef Northside het volgende:

[..]

Seks + meer = relatie. :P
Ik mag hopen van niet :')
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
pi_108553438
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:35 schreef lemonlime het volgende:
Ik mag hopen van niet :')
Nou ja, wat kort door de bocht, maar kern van waarheid.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:08:24 #82
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_108554444
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe werkt fotoboek dating overigens?
Je vindt een profiel met een leuke foto en je stuurt een berichtje :)
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:12:37 #83
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108554637
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel % wil gewoon een keer een date en rekent verder nergens op?
Wat moet ik nu tegen haar zeggen?

Wanneer moet ik een grap maken?

Hoe weet ik wanneer ze alleen wil neuken en verder niks?

Wanneer moet ik haar zoenen?

Waar moet mijn piemel in?

... :') Gozer, ga gewoon eens aan de slag.
Gourmetten of steengrillen?
pi_108556754
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:12 schreef Silenus het volgende:

Wat moet ik nu tegen haar zeggen?

Wanneer moet ik een grap maken?

Hoe weet ik wanneer ze alleen wil neuken en verder niks?

Wanneer moet ik haar zoenen?
Voor die vragen heb ik geen hulp nodig
pi_108556777
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:08 schreef Thornado het volgende:

[..]

Je vindt een profiel met een leuke foto en je stuurt een berichtje :)
Hoe weet je of die uberhaubt wil daten?
pi_108557027
Vandaag weer het e.e.a. bijgeleerd. Meiden zijn toch anders in het echt dan op een datingsite.
Te lang doorzeveren op zo'n site heb je eigenlijk niks aan heb ik gemerkt.
Stem doet me veel meer dan ik dacht.

Vandaar: Skypen jullie al voor een real life date of verpest dat het? Anders ga je erheen, en blijkt ze er anders uit te zien dan op die foto's of heel anders te klinken.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_108557068
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ze staat erop? De tering zeg :')
pi_108558231
Hm op Lexa kan je niet zien wie d'r interesse in je getoond hebben....alleen de bezoekers kan je zien...

Da's kut....
pi_108559126
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef Faxie het volgende:
Hm op Lexa kan je niet zien wie d'r interesse in je getoond hebben....alleen de bezoekers kan je zien...

Da's kut....
Zelfs met een betaald account? Want die interesseberichtjes zijn volgens mij verkapte profielbezoekers. Daar heb ik er iets van 27 van. Ik heb geen betaalde.
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:43:03 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108559349
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat vraag je! Echt he :')
pi_108559612
Daten Cue_?
pi_108559642
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:38 schreef W00fer het volgende:

[..]

Zelfs met een betaald account? Want die interesseberichtjes zijn volgens mij verkapte profielbezoekers. Daar heb ik er iets van 27 van. Ik heb geen betaalde.
Betaald ja.

Maar je kan als je op iemands profiel komt aangeven interesse te hebben. Dan zou er toch een scheiding moeten zijn tussen bezoekers en geinteresseerde bezoekers? ...

Nu moet ik gokken wie wel en wie niet geinteresseerd zijn.
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:55:21 #93
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108560061
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:47 schreef W00fer het volgende:
Daten Cue_?
Nop, ben al aan het daten :)
pi_108561706
Over het meerdere dates hebben trouwens, zo heel gek is dat toch niet? Gezien het feit dat het ook vaak een speld in een hooiberg is. Ik kon weken niets hebben en dan ineens drie per week, die me alledrie wel aanspraken... Wat dan? Contact radicaal afkappen met twee waarvan je het idee hebt dat het wel eens wat zou kunnen zijn en je focussen op eentje die altijd nog ontzettend tegen kan blijken te vallen? In een stadium waarin je elkaar echt nog maar amper kent?

Als je dan die andere - leuke - contacten verbroken hebt facepalm je jezelf ook wel even.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_108562348
Ik zie er geen bezwaar in om meerdere contacten tegelijk te onderhouden. Klinkt rot voor diegene waarmee je date misschien, maar als ze een beetje positief over je is, zonder echt wat met je te willen gunt ze jou ook positief contact met je medemens. Anders komt het zo claimerig over.

Iets anders:

Als je eenmaal aan het daten bent, dan volgt een relatie toch vrij vlug? Ik neem aan dat dates elkaar kort opvolgen toch?
pi_108562569
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:32 schreef W00fer het volgende:
Als je eenmaal aan het daten bent, dan volgt een relatie toch vrij vlug? Ik neem aan dat dates elkaar kort opvolgen toch?
Ja, meestal bij de 3e date kun je het al een relatie noemen. Vaak word er die avond nog gepenetreerd en het weekend erop gaan we erop uit om een ring te scoren. Thats how we roll
pi_108562735
Die ring dat is dan weer net ff te vlug, maar ik neem aan als je een date hebt, dat je binnen twee weken erna de tweede en zo de derde hebt.
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:41:28 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108562924
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:38 schreef W00fer het volgende:
Die ring dat is dan weer net ff te vlug, maar ik neem aan als je een date hebt, dat je binnen twee weken erna de tweede en zo de derde hebt.
Afhankelijk van natuurlijk de voorkeuren van de ander en de planning etc etc etc etc etc

Je begrijpt neem ik aan dat elke situatie anders is omdat er jij een ander persoon bent dan ik of als een ander hier en datzelfde geldt voor je date. Daar zijn geen standaarden voor.
pi_108563067
quote:
Ik zie er geen bezwaar in om meerdere contacten tegelijk te onderhouden. Klinkt rot voor diegene waarmee je date misschien, maar als ze een beetje positief over je is, zonder echt wat met je te willen gunt ze jou ook positief contact met je medemens. Anders komt het zo claimerig over.

Hangt ook een beetje van de fase af natuurlijk. Ik zou bijvoorbeeld niemand afkappen die ik nog niet irl gezien heb ten faveure van een ander waarbij hetzelfde geldt. Na enkele dates wordt het weer een ander verhaal.

quote:

Ervan uitgaande dat dat een serieuze vraag is; Niet per sé nee.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_108563168
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Afhankelijk van natuurlijk de voorkeuren van de ander en de planning etc etc etc etc etc

Je begrijpt neem ik aan dat elke situatie anders is omdat er jij een ander persoon bent dan ik of als een ander hier en datzelfde geldt voor je date. Daar zijn geen standaarden voor.
Het is toch raar dat als je een date hebt, de tweede 4 of misschien wel 5 maanden later komt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')