Er zit tegenwoordig van alles op een datingsite, van wanhopigen, tot nerds, tot normale gezellige jongens.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:03 schreef thatday het volgende:
22.. nee volg het topic niet echt, lees af en toe wat mee. Twee vrienden van me hebben hun vriendin op een datingsite gevonden en ik vond dat altijd zo apart. Zijn namelijk hele lieve, knappe jongens en ik associeer datingsites toch altijd wel een beetje met mensen die niet zo sociaal zijn en moeite hebben met contacten (en soms zelfs wat wanhopig zijn). Vroeg me af wat iemand beweegt om zich aan te melden..
Seks + meer = relatie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:09 schreef lemonlime het volgende:
Ja joh, maar niemand wil mee naar een museum![]()
Maar nee dushet mag van mij alleen wel iets interessanter dan alleen seks.
Je vindt een profiel met een leuke foto en je stuurt een berichtjequote:Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe werkt fotoboek dating overigens?
Wat moet ik nu tegen haar zeggen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel % wil gewoon een keer een date en rekent verder nergens op?
Voor die vragen heb ik geen hulp nodigquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:12 schreef Silenus het volgende:
Wat moet ik nu tegen haar zeggen?
Wanneer moet ik een grap maken?
Hoe weet ik wanneer ze alleen wil neuken en verder niks?
Wanneer moet ik haar zoenen?
Hoe weet je of die uberhaubt wil daten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:08 schreef Thornado het volgende:
[..]
Je vindt een profiel met een leuke foto en je stuurt een berichtje
Ze staat erop? De tering zegquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe weet je of die uberhaubt wil daten?
Zelfs met een betaald account? Want die interesseberichtjes zijn volgens mij verkapte profielbezoekers. Daar heb ik er iets van 27 van. Ik heb geen betaalde.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef Faxie het volgende:
Hm op Lexa kan je niet zien wie d'r interesse in je getoond hebben....alleen de bezoekers kan je zien...
Da's kut....
Dat vraag je! Echt hequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe weet je of die uberhaubt wil daten?
Betaald ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:38 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zelfs met een betaald account? Want die interesseberichtjes zijn volgens mij verkapte profielbezoekers. Daar heb ik er iets van 27 van. Ik heb geen betaalde.
Ja, meestal bij de 3e date kun je het al een relatie noemen. Vaak word er die avond nog gepenetreerd en het weekend erop gaan we erop uit om een ring te scoren. Thats how we rollquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:32 schreef W00fer het volgende:
Als je eenmaal aan het daten bent, dan volgt een relatie toch vrij vlug? Ik neem aan dat dates elkaar kort opvolgen toch?
Afhankelijk van natuurlijk de voorkeuren van de ander en de planning etc etc etc etc etcquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:38 schreef W00fer het volgende:
Die ring dat is dan weer net ff te vlug, maar ik neem aan als je een date hebt, dat je binnen twee weken erna de tweede en zo de derde hebt.
Hangt ook een beetje van de fase af natuurlijk. Ik zou bijvoorbeeld niemand afkappen die ik nog niet irl gezien heb ten faveure van een ander waarbij hetzelfde geldt. Na enkele dates wordt het weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:32 schreef W00fer het volgende:
Ik zie er geen bezwaar in om meerdere contacten tegelijk te onderhouden. Klinkt rot voor diegene waarmee je date misschien, maar als ze een beetje positief over je is, zonder echt wat met je te willen gunt ze jou ook positief contact met je medemens. Anders komt het zo claimerig over.
Ervan uitgaande dat dat een serieuze vraag is; Niet per sé nee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:32 schreef W00fer het volgende:
Als je eenmaal aan het daten bent, dan volgt een relatie toch vrij vlug? Ik neem aan dat dates elkaar kort opvolgen toch?
Het is toch raar dat als je een date hebt, de tweede 4 of misschien wel 5 maanden later komt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afhankelijk van natuurlijk de voorkeuren van de ander en de planning etc etc etc etc etc
Je begrijpt neem ik aan dat elke situatie anders is omdat er jij een ander persoon bent dan ik of als een ander hier en datzelfde geldt voor je date. Daar zijn geen standaarden voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |