Dat denk ik wel. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik nooit een relatie overhoud aan een date via een site, maar de kans is wel kleiner. In elk geval gaat die vlieger voor mij op. Of ik ben gewoon een lastig persoon.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:22 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Maar, dat is toch idioot eigenlijk? Of denk je dat het overgrote deel van datingssites vol zit met mensen die het alleen voor de (tijdelijke) fun doen.
Heel nobel, maar ik heb ook echt wel met vrouwen gedate die meerdere lijntjes uit hadden gegooid. En ik vind daar helemaal niks mis mee. Als twee leuke mensen zich tegelijkertijd aanbieden dan kan ik niet op voorhand al eentje afwijzen of aan het lijntje houden omdat ik eerst de ander moet zien. Dan spreek ik gewoon met allebei af en dan kijk ik of het klikt.quote:
Of gewoon je verwachtingen wat lager stellen. Relaties kan je toch niet af dwingen, gewoon proberen te genieten van de film die je wil zien, drankje, etcquote:Op woensdag 29 februari 2012 07:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik nooit een relatie overhoud aan een date via een site, maar de kans is wel kleiner. In elk geval gaat die vlieger voor mij op. Of ik ben gewoon een lastig persoon.
[..]
Heel nobel, maar ik heb ook echt wel met vrouwen gedate die meerdere lijntjes uit hadden gegooid. En ik vind daar helemaal niks mis mee. Als twee leuke mensen zich tegelijkertijd aanbieden dan kan ik niet op voorhand al eentje afwijzen of aan het lijntje houden omdat ik eerst de ander moet zien. Dan spreek ik gewoon met allebei af en dan kijk ik of het klikt.
Gast ik ben een inspecteur geweest voor sluiscomplexen over heel nederland, ik weet wel wat reizen is. Aangezien sommige sluiscomplexen(die ned beschermen tegen overstroming) midden in the middle of nowhere zitten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:41 schreef Thornado het volgende:
PM neemt initiatief
Hoop dat je Arnhem kan vinden op de kaart
Kwestie van ze uitzoeken. Meiden die niet snel af willen spreken om wat te drinken vallen sowieso af. Ik heb gewoon geen zin om tijden te chatten en er dan later achter te komen dat ze "stil en ingetogen" is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:22 schreef picardmike het volgende:
Toch vreemd dat ik juist het tegenovergestelde vaak heb meegemaakt. Vrouwen die lang wilden chatten en aangaven dat ook echt bij andere te doen. Vrouwen die ik date, juist meestal heel stil en ingetogen waren, althans van rp en paiq. Of vrouwen die met meerdere mannen chatten maar daardoor nooit een afspraak regelen, waardoor je denkt dat ze veel daten. Maar eigenlijk al je ze spreekt dan blijken ze gewoon net zo lang spelen totdat ze iemand tegenkomen die ze wel ligt.
Wat is "niet snel"?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:49 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben irl niet stil en ingetogen maar zal niet snel afspreken.
Ik zou als ik vrijgezel zou zijn veel dates mislopen dus![]()
Als je via een dating site een mailwisseling hebt, kun je toch moeilijk meteen je profiel helemaal dicht gooien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:49 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou ook niet meerdere mannen tegelijk daten of spreken trouwens
Niet zomaar in the middle, maar in het midden van the middle! En dan in the middle of nowhere een pier van wel honderden meters lang.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Gast ik ben een inspecteur geweest voor sluiscomplexen over heel nederland, ik weet wel wat reizen is. Aangezien sommige sluiscomplexen(die ned beschermen tegen overstroming) midden in the middle of nowhere zitten.
En als je dan bij zo'n sluis was kon je honderden meters de pier oplopen, met een koude zeewind.
Mee eens, het verpest het daten aanzienlijk en maakt er alleen nog maar een vraag en aanbod spel van die vrouwen uiteindelijk winnen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Als je via een dating site een mailwisseling hebt, kun je toch moeilijk meteen je profiel helemaal dicht gooien.
Het is toch niet abnormaal dat je nog met meer mensen een conversatie hebt lopen?
Moet je es niet naar Arnhem?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:17 schreef picardmike het volgende:
[..]
Mee eens, het verpest het daten aanzienlijk en maakt er alleen nog maar een vraag en aanbod spel van die vrouwen uiteindelijk winnen.
Hoe oud ben je zelf dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:58 schreef thatday het volgende:
Ik vraag me altijd af wat voor soort types op die sites staan. Jullie zijn nog jong neem ik aan? Gewoon voor de fun erbij, beetje kletsen, afspreken, lol maken? Of komen jullie in het dagelijks leven heel weinig in contact met mensen omdat het sociale aspect niet zo sterk is? Dat beeld heb ik nl altijd bij datingsites, terwijl jullie best ''vlot' klinken. Hehe. Gewoon interesse hoor. Ik ben een beetje bevooroordeeld I guess.
Het zijn mensen die in hun eigen sociale kring geen potentiële partner tegenkomen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:03 schreef thatday het volgende:
22.. nee volg het topic niet echt, lees af en toe wat mee. Twee vrienden van me hebben hun vriendin op een datingsite gevonden en ik vond dat altijd zo apart. Zijn namelijk hele lieve, knappe jongens en ik associeer datingsites toch altijd wel een beetje met mensen die niet zo sociaal zijn en moeite hebben met contacten (en soms zelfs wat wanhopig zijn). Vroeg me af wat iemand beweegt om zich aan te melden..
Niet alleen dat, veel vrouwelijke collega's hebben al een partner. Ik heb zelf geen ervaring met datingsites, heb alleen een profieltje aangemaakt om te kijkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het zijn mensen die in hun eigen sociale kring geen potentiële partner tegenkomen.
Sowieso wordt de hoeveelheid sociale contacten na je studententijd wat minder. Een hoop gaan settelen en soms nog kilometers van je vandaan, veel minder feestjes, op je werk lopen er alleen maar mannen rond (of alleen maar vrouwen, zoals leraressen vaak merken), en de halve volleybalclub heb je al gehad of is verder jouw gading niet.
Dus dan datingsites ja.
Ow, duidelijk. Voor alleen seks ga ik niet de moeite doen om een heel profiel aan te makenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:37 schreef muhahaha het volgende:
Je kunt het onderverdelen:
Mannen zijn opzoek naar sex
Vrouwen zijn opzoek naar vriendschappen
Ze staan voor je in de rij?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:49 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Ow, duidelijk. Voor alleen seks ga ik niet de moeite doen om een heel profiel aan te maken
Ja joh, maar niemand wil mee naar een museumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |