Als je niet toevallig allebei na elkaar op vakantie gaat .. ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:45 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het is toch raar dat als je een date hebt, de tweede 4 of misschien wel 5 maanden later komt?
Ja klopt, dan zou je toch ieder jaar een relatie kunnen hebben als je een beetje actief bent in het datingcircuit?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
4 of 5 maanden later = duidelijk niet genoeg interesse. Anders maak je wel tijd lijkt me.![]()
Je weet wat ze zeggen, gooi nooit je oude schoenen weg alvorens je een nieuw paar hebtquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:05 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ja klopt, dan zou je toch ieder jaar een relatie kunnen hebben als je een beetje actief bent in het datingcircuit?
Badoo... leuk voor de eerste twee á drie dagen aangezien je qua populariteit (sic) door het plafond schiet qua berichten die je ontvangt, daarna wordt het al snel een heel stuk rustiger. De knip trekken helpt dan wel iets (in ieder geval qua stijging in de zoekresultaten), maar niet veel. Wel erg druk daar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen overigens met badoo?
Volgens mij weinig vrouwen die reageren maar om een of andere reden wel online staan
Ik zou jou wel serieus nemen hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:19 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Badoo..leuk voor een babbeltje maar een groot deel van de mannen is daar totaal niet serieus.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik zou jou wel serieus nemen hoor.
wacht, eerst ff fobo-pics kijken
Nee je begrijpt me niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:24 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Met name veel op seks beluste mannen
Geen recht van spreken with no picturequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee je begrijpt me niet.
Ik vind uiterlijk ook gewoon belangrijk. Koppie moet gewoon iets hebben/iets uitstralen.
Snap je. Hoop dat je mij ook serieus neemt. Voorzichtig dan.
Waarom jarenlang? Ik zou dat geen 16 minuten volhouden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Schiet me iets te binnen qua Badoo...![]()
Heb jarenlang de grootste ellende gehad met een borderline-ex,
Pff, mijn nekharen gingen alweer recht overeind staan. Meestal filter je ze er gelukkig wel uit, de labiele types.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
Haha en dan zegt ze nog dat het meevalt
We hebben een zoontje samen, en zij had al een dochter. Ik besloot mezelf weg te cijferen uit bezorgdheid voor die twee. Erg dom natuurlijk, want dat werkt op lange termijn gewoon niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
Waarom jarenlang? Ik zou dat geen 16 minuten volhouden.
Uh nee, zat vrouwen met ''Klasse'' daar hoor, misschien beter je ogen gebruiken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:33 schreef W00fer het volgende:
Badoo, veel kampers/tokkies daar toch?
NIET dom? proest*quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:45 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het is toch raar dat als je een date hebt, de tweede 4 of misschien wel 5 maanden later komt?
Je moet ook niet zeggen dat ze een super leuke meid lijkt. Dan denkt ze:quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:51 schreef JorisBit het volgende:
Vanavond een leuk gesprek gehad met een meisje op Paiq. Ik had haar toegevoegd nadat ze 2 van de 4 foto's mij hoog had beoordeeld. Prima gesprek, heel losjes allemaal.. eindigde als volgt, omdat we beiden voetbal gingen kijken:
Zij: ok
Ik: Gaat zo beginnen, ik ga offline
Zij: ja ik wilde net t zelfde zeggen haha
Ik: Fijne avond nog en hopelijk tot spreeks. Je lijkt me een super leuke meid
Zij: jij ook, have fun
Ik: Haha, two great minds think alike
Zij: ciao x
Ik: Doeg!
Log ik net weer in, heeft ze me verwijderd uit haar contacten. WTF? Ik snap er niks van hoor. Ook op andere sites merk ik dat. Na 1 of 2 dagen hoor je er niets meer van. Internet daten = kansloos
yup. Je had meer relaxed moeten doen. Als in : 'misschien spreek ik je nog wel es' oid...quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je moet ook niet zeggen dat ze een super leuke meid lijkt. Dan denkt ze:
Dan ben je te beschikbaar.
Alleen als je jezelf kansloos opstelt.quote:
Goede move, maar in de datingwereld gaan zaken gewoon anders. Altijd extra voorzichtig zijn met wat je zegt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:02 schreef JorisBit het volgende:
Hmm oké, weer wat geleerd I guess. En wanhoping ben ik niet hoor, maar ik was denk ik gewoon iets te enthousiast, want het gesprek was gewoon echt leuk.
Better next time.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:02 schreef JorisBit het volgende:
Hmm oké, weer wat geleerd I guess. En wanhoping ben ik niet hoor, maar ik was denk ik gewoon iets te enthousiast, want het gesprek was gewoon echt leuk.
Better next time.
Als je nu ff een FoBo move bij hem doet, hebben we het volgende Fok! stelletje tenminste weerquote:
Dat blijkt inderdaad maar weer. Ik zit net een paar dagen op Paiq om gewoon eens te kijken. Maar damn, ze was zo leuk!quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:05 schreef picardmike het volgende:
[..]
Goede move, maar in de datingwereld gaan zaken gewoon anders. Altijd extra voorzichtig zijn met wat je zegt.
Thanks.quote:
Gaat nogal zonder fobo van zijn kantquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je nu ff een FoBo move bij hem doet, hebben we het volgende Fok! stelletje tenminste weer
En gewoon niet als contact toevoegen op Paiq natuurlijk. Ook zo vaak gedaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:29 schreef madsaus het volgende:
Ik ga hier niet over in discussie als je het niet erg vindtik weet dat ik niet alleen op uiterlijk let, laten we het daar op houden
Sommigen verwijderen je meteen zonder iets te zeggen. Ach ja, jammer dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:39 schreef W00fer het volgende:
Er zijn velen die net zo netjes zijn om "sorry je bent m'n type niet" te zeggen. Soms komt dat volledig uit de lucht vallen
Ze zag je waarschijnljk toch niet echt zitten.. dus maakte ze netjes het gesprek af en vervolgens werd je verwijderdquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:51 schreef JorisBit het volgende:
Vanavond een leuk gesprek gehad met een meisje op Paiq. Ik had haar toegevoegd nadat ze 2 van de 4 foto's mij hoog had beoordeeld. Prima gesprek, heel losjes allemaal.. eindigde als volgt, omdat we beiden voetbal gingen kijken:
Zij: ok
Ik: Gaat zo beginnen, ik ga offline
Zij: ja ik wilde net t zelfde zeggen haha
Ik: Fijne avond nog en hopelijk tot spreeks. Je lijkt me een super leuke meid
Zij: jij ook, have fun
Ik: Haha, two great minds think alike
Zij: ciao x
Ik: Doeg!
Log ik net weer in, heeft ze me verwijderd uit haar contacten. WTF? Ik snap er niks van hoor. Ook op andere sites merk ik dat. Na 1 of 2 dagen hoor je er niets meer van. Internet daten = kansloos
Eens, want je wilt toch gewoon jezelf kunnen zijn ipv aan allerlei zogenaamde regeltjes denken tijdens een gesprek.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:24 schreef Mystikvm het volgende:
Trouwens, al die mannen die hier komen klagen dat het gesprek zus en zo verliep en dat ze écht niet snappen dat ze verwijderd zijnHaal gewoon je schouders op en ga naar de volgende.
Exact, je hoeft echt niet bij iedereen in de smaak te vallen. Soms kan je iemand 'superleuk'quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eens, want je wilt toch gewoon jezelf kunnen zijn ipv aan allerlei zogenaamde regeltjes denken tijdens een gesprek.
ja maar hoe stom ben je dan bezigquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:21 schreef Cinderella_Man het volgende:
lol
http://www.nu.nl/economie(...)rs-datingfraude.html
Gebeurd inderdaad schijnbaar veel. Was zelfs ooit eens (lang geleden toen ik uit verveling nog wel eens daarnaar keekquote:
Idd ja, ken dergelijke verhalen ook. kijk als je verliefd bent en je lief vraagt een eerste keer geld. Oke.. kan ik nog evt inkomen. Maar als dit door blijft gaan en je kent hem verder niet.. dan gaat er toch een lampje branden op den duur????quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:31 schreef dick_laurent het volgende:
Gebeurd inderdaad schijnbaar veel. Was zelfs ooit eens (lang geleden toen ik uit verveling nog wel eens daarnaar keek) bij oprah zo'n desparate housewife die dan ook duizenden dollars had overgemaakt naar haar online "lover" ....die uiteindelijk geen knappe welvarende blanke Amerikaan bleek te zijn, maar een boze zwarte neger uit Nigeria
Inderdaad!quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja, ken dergelijke verhalen ook. kijk als je verliefd bent en je lief vraagt een eerste keer geld. Oke.. kan ik nog evt inkomen. Maar als dit door blijft gaan en je kent hem verder niet.. dan gaat er toch een lampje branden op den duur????
Zeker als je vaak oprah kijkt en dergelijke verhalen wel eens gehoord hebt
dubbel inderdaad!quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:32 schreef Silenus het volgende:
Een vriend biechtte twee weken geleden op dat hij wel eens een fotocamera had opgestuurd naar Nigeria, nooit geld ontvangen natuurlijk.
Echt, hoe onnozel mensen soms kunnen zijn. Dat je bij het woord 'Nigeria' al niet eens twijfels krijgt zeg.
Dat is ook weer waar...quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
De mensen die hier op in gaan zijn over het algemeen geen hoogvliegers in de liefde. Ik vind het ook dom, maar ik snap wel dat er mensen zijn die hier intrappen. Van zwaktes kan je nu eenmaal makkelijk misbruik maken.
Maar als die zwakte je tonnen kost. dan ben je gewoon dom!quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
De mensen die hier op in gaan zijn over het algemeen geen hoogvliegers in de liefde. Ik vind het ook dom, maar ik snap wel dat er mensen zijn die hier intrappen. Van zwaktes kan je nu eenmaal makkelijk misbruik maken.
En daar heb je een correlatie te pakken...domheid en zwakte....quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als die zwakte je tonnen kost. dan ben je gewoon dom!
Ja, als je tonnen hier aan uitgeeft dan speel je wel in de Champions League van dom, dat klopt. Maar nog steeds is het een zwakte die uitgebuit wordt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als die zwakte je tonnen kost. dan ben je gewoon dom!
dit keer wou ze wel wat sjorassistentie verlenen, maar we zijn niet verder gegaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:33 schreef picardmike het volgende:
Nou, me 2e date in arnhem is ook goed verlopen. Je kan bijna geen dates meer noemen eigenlijk. Zijn eerst rond gaan wandelen in het park, waar ze me zoende onder de waterval. Toen naar het centrum gegaan en daarna weer een poging gedaan om een film te kijken wat eindige in 3 uur lang knuffelen, dit keer wou ze wel wat sjorassistentie verlenen, maar we zijn niet verder gegaan.
Ook kennis gemaakt met haar moeder, die ons vreemd aankeek bij het afscheid nemen. Maar later bleek dat ze niet kon zien wie er buiten stond.
He hij zit niet meer bij haar, dus hoeft het niet meer zo romantisch te zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
dit keer wou ze wel wat sjorassistentie verlenen, maar we zijn niet verder gegaan.
damn wat klinkt dat romantisch
oh, ik ken het achtergrondverhaal niet hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He hij zit niet meer bij haar, dus hoeft het niet meer zo romantisch te zijn
Als dat zo besproken is zal het wel goed komenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:03 schreef Zocalo het volgende:
Ik zit in hetzelfde schuitje als Cue zit/zat denk ik.
Het daten is erg serieus geworden, we hebben beide uitgesproken geen interesse te hebben in iemand anders, maar willen er (nog) geen naampje op plakken.
Nu was ik het daar wel mee eens, wat dat zou ook wel erg snel zijn voor mijn gevoel. Toch voelt het een beetje gek nu omdat we dus eigenlijk 'niks' hebben, maar we moeten maar gewoon genieten en zo doorgaan.. dan hoop ik dat het wel goed komt en wel ergens eindigt.
Niets veranderd. Zal ook niet snel gebeuren denk ik.quote:
Moeilijk gedoe altijd. Noem het beestje gewoon bij z'n naam.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:03 schreef Zocalo het volgende:
Ik zit in hetzelfde schuitje als Cue zit/zat denk ik.
Het daten is erg serieus geworden, we hebben beide uitgesproken geen interesse te hebben in iemand anders, maar willen er (nog) geen naampje op plakken.
Nu was ik het daar wel mee eens, wat dat zou ook wel erg snel zijn voor mijn gevoel. Toch voelt het een beetje gek nu omdat we dus eigenlijk 'niks' hebben, maar we moeten maar gewoon genieten en zo doorgaan.. dan hoop ik dat het wel goed komt en wel ergens eindigt.
En wat is daar mis mee om hem je vriend te noemen en die verbintenis te hebben als t goed voelt? Op een moment wil ik wel die zekerheid, maar nu vind ik het gewoon nog te vroeg. Jij bent al wat langer bezig geloof ik..quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niets veranderd. Zal ook niet snel gebeuren denk ik.
Als ik hem echt mijn vriend zou kunnen noemen, dan zou het voor mij echt een verbintenis zijn. Nu is het toch nog altijd een date. En zo noem ik hem dan ook tegen andere mensen bv. Tja we zien het wel he
Omdat hij toch wel soort van bindingsangst lijkt te hebben. En ik het momenteel niet waard vind om hem op het spel te zetten voor een naampje. Dus hij krijgt nog wat tijdquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef Zocalo het volgende:
En wat is daar mis mee om hem je vriend te noemen en die verbintenis te hebben als t goed voelt? Op een moment wil ik wel die zekerheid, maar nu vind ik het gewoon nog te vroeg. Jij bent al wat langer bezig geloof ik..
Is bindingsangst niet gewoon een mooi woord om te verbloemen dat je die ander eigenlijk net niet leuk genoeg vindt voor een relatie?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat hij toch wel soort van bindingsangst lijkt te hebben. En ik het momenteel niet waard vind om hem op het spel te zetten voor een naampje. Dus hij krijgt nog wat tijd
Misschien wel ja, dat is ook waarom ik nu nog wel even wil wachten (na zeg 4 dates al iets hebben vind ik nu eenmaal snel) maar als we over een paar weken nog zo met elkaar omgaan wordt het tijd voor keuzes.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:55 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb om eerlijk te zijn nog nooit een date gehad via een datingsite...... lijkt me best raar, ongemakkelijk ofzo.
Is bindingsangst niet gewoon een mooi woord om te verbloemen dat je die ander eigenlijk net niet leuk genoeg vindt voor een relatie?![]()
Kweenie maar heb dat vet vaak gezien in t verleden. Jongens of meisjes die dan moeilijk doen... ja nee, weet het niet, bindingsanst, durf geen relatie aan te gaan bla bla.... en dan paar maanden later zie je opeens via facebook dat ze opeens "een relatie" hebben met iemand
Ja.... ach er moet altijd iemand op n gegeven moment het lef hebben om te zeggen "what's de deal?" wat wil je, is dit serieus bla bla.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:24 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Misschien wel ja, dat is ook waarom ik nu nog wel even wil wachten (na zeg 4 dates al iets hebben vind ik nu eenmaal snel) maar als we over een paar weken nog zo met elkaar omgaan wordt het tijd voor keuzes.
Snap hem niet, waarom zou je überhaupt geld overmaken aan iemand die je nooit ziet?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:21 schreef Cinderella_Man het volgende:
lol
http://www.nu.nl/economie(...)rs-datingfraude.html
Liefde he!quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:50 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Snap hem niet, waarom zou je überhaupt geld overmaken aan iemand die je nooit ziet?
Ik snap wel dat je iemand verdomd aardig kan gaan vinden en dat je denkt dat er liefde zou kunnen ontstaan. Maar dat je het ook echt liefde gaat noemen dan is het mij ook weer een stap te ver. Want voor liefde en alles heb je toch echt het totale plaatje nodig. Ik dan en veleen met mij.. maar blijkbaar niet iedereen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:51 schreef Illiberal het volgende:
Snap ik nog steeds niet, je kunt niet verliefd zijn op bits & bytes.
Mensen kunnen blijkbaar er een hoop bij fantaseren in hun hoofd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:51 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Snap ik nog steeds niet, je kunt niet verliefd zijn op bits & bytes.
Tsjah, ik kan ook wel wegzwijmelen bij een foto van iemand. Maar op een gegeven moment zal de realiteit naar binnen komen sijpelen. Daarom probeer ik mijn "Je bent superleuk!!!" commentaar wel voor me te houden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:56 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Mensen kunnen blijkbaar er een hoop bij fantaseren in hun hoofd.
Mail nu met een lekker wijf, zit er pas 5 dagen op. Kan alle kanten uitquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:06 schreef Vaith het volgende:
Even een vraagje tussen die liefdestopic door. Ik heb een account aangemaakt op E-matching. Wie heeft nog iets goeds uit die site weten te halen?
"lekker wijf" echt he hahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mail nu met een lekker wijf, zit er pas 5 dagen op. Kan alle kanten uit
Waarschijnlijk met Nathasha uit Minsk.quote:
Die zitten niet op e-matching..quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met Nathasha uit Minsk.
Ze zitten overal volgens mij. Ik hoop natuurlijk voor je dat het inderdaad echt een lekker wijf is die de facebook-hoek niet kent.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die zitten niet op e-matching..
Maar we moeten zien natuurlijk. De foto's zijn in ieder geval leuk om naar te kijken. Als het een date wordt, kunnen we zien of ze de Facebook-hoek kent
Hoeveel / vaak heb je berichten uitgewisseld, en hij deed het datingvoorstel?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:57 schreef minnemin het volgende:
ik heb via RP een date in de schoot geworpen gekregen van een vent die op papier heel leuk lijkt, culturele interesses enzo. Zaterdag afgesproken.
Zelf nog nada initiatief durven nemen dit jaar.... Oeioeioei, het zwembad waar ik toch in zal moeten springen lijkt steenkoud, brrr, eng!!
Vraag dat maar aan MLIGquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:50 schreef Illiberal het volgende:
Snap hem niet, waarom zou je überhaupt geld overmaken aan iemand die je nooit ziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |